Jump to content
MAINOS

unikoulu


mirge

Recommended Posts

Ihan kuin ei pystyisi sekstaamaan jos nukkuu perhepedissä  :( Nykyään kovin kehotetaan olemaan kekseliäitä jotta pysyy mielenkiinto parisuhteessa, ja sitten ei mielikuvitus riitä edes sängystä poistumiseen   Mä nauran tätä täällä!

Hyvä, että joku muu sen sanoi ääneen ku mä...  ;D Lapset yleensä syntyy pidempiin parisuhteisiin, niissä etenkin ois syytä pitää mielenkiinto yllä.  :-X

Tuossa muuten linkki yhdestä unikoulu-muodosta niille joilla kiinnostusta ammattinsa tai kotiolojensa puolesta on:

http://www.babyidea.fi/aidille/aptutuksi/appantley.html

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 56
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Lainaus tuolta:

Hän kirjoittaa kirjansa alkupuolella perusteellisesti huudattamisen haitoista ja siteeraa myös asiantuntijoita. Lisäksi huudattamisen tuoma apu on usein tilapäinen

Allekirjoitan tuon, meilläkin muksut on 15 vuoden jälkeen alkaneet taas valvomaan öitään... ;)

Sori tämä offtopikki, mut ku oli pakko...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Lainaus tuolta:

Hän kirjoittaa kirjansa alkupuolella perusteellisesti huudattamisen haitoista ja siteeraa myös asiantuntijoita. Lisäksi huudattamisen tuoma apu on usein tilapäinen

Allekirjoitan tuon, meilläkin muksut on 15 vuoden jälkeen alkaneet taas valvomaan öitään... ;)

Sori tämä offtopikki, mut ku oli pakko...

:nauraa: Vähän repesin  :nauraa:

Miksi olla vaikea kun voi vähällä vaivalla olla täysin mahdoton?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ihan kuin ei pystyisi sekstaamaan jos nukkuu perhepedissä. Nykyään kovin kehotetaan olemaan kekseliäitä jotta pysyy mielenkiinto parisuhteessa, ja sitten ei mielikuvitus riitä edes sängystä poistumiseen   Mä nauran tätä täällä!

Hyvä, että joku muu sen sanoi ääneen ku mä...  Lapset yleensä syntyy pidempiin parisuhteisiin, niissä etenkin ois syytä pitää mielenkiinto yllä.  ;D

Ihan vielä omaa kantaa perustellakseni piti jatkaa ikuisuuskysymyksestä taistelemista. :)

Voihan sitä mielikuvitusta sängyssäkin käyttää. Ei aina tarvitse lähteä uuteen ympäristöön saadakseen siihen lisämaustetta. Ja jos sellaista sitten haluaa niin voihan sieltä sängystä lähteä muuallekin harrastamaan, ei se varmaan edellytä sitä että ne lapset siellä sängyssä ovat.

Mutta ihan hyvä, jos joku onnistuu pitämään seksielämää yllä tai jopa parantamaan sitä sillä, että koko perhe nukkuu vanhempien sängyssä. Jos muutenkin unen laatu pysyy samana, ja vielä tykkää olla lastensa kanssa jopa ympärivuorokautisesti niin voin vaan onnitella kun sopiva järjestely on löytynyt. Ei siitä nyt varmaan merkittävästi haittaakaan voi olla, eikä se tee kenestäkään huonoa vanhempaa antaako lapsien nukkua vanhempien sängyssä vai ei.

Jos joskus löytyy selkeää tieteellistä näyttöä puolesta tai vastaan niin olen kyllä valmis mielipidettäni muuttamaan.  Siihen asti lapset tulee nukkumaan omissa sängyissään.

Limbotaan ali siitä, mistä aita on matalin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kätkytkuolemasta ja perhepedistä esim sanottua:

"In Japan, for example, where co-sleeping is the norm, SIDS rates are among the lowest in the world, which suggests that this arrangement may actually help to prevent SIDS." (Dr James J. McKenna, World Health 1996.)

A lady got her Valiums and contraceptives mixed. Now she has 14 children but doesn't really care...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ihan kuin ei pystyisi sekstaamaan jos nukkuu perhepedissä. Nykyään kovin kehotetaan olemaan kekseliäitä jotta pysyy mielenkiinto parisuhteessa, ja sitten ei mielikuvitus riitä edes sängystä poistumiseen   Mä nauran tätä täällä!

Hyvä, että joku muu sen sanoi ääneen ku mä...  Lapset yleensä syntyy pidempiin parisuhteisiin, niissä etenkin ois syytä pitää mielenkiinto yllä.  :)

Jos joskus löytyy selkeää tieteellistä näyttöä puolesta tai vastaan niin olen kyllä valmis mielipidettäni muuttamaan.  Siihen asti lapset tulee nukkumaan omissa sängyissään.

No mä en tiiä minkä ikäisiä kakaroita muut unikouluttaa, mut mun ymmärtääkseni tässä topicissa puhutaan unikoulusta ja VAUVOISTA/taaperoista. Ei se koko elämää kaada vuosi pari per lapsi korkeintaan.

Ts. piti siis vielä täsmentää, että mä en oo huomioinu vastauksissani ainakaan sit yhtäkään murrosikäisiä.  :D

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No mä en tiiä minkä ikäisiä kakaroita muut unikouluttaa, mut mun ymmärtääkseni tässä topicissa puhutaan unikoulusta ja VAUVOISTA/taaperoista. Ei se koko elämää kaada vuosi pari per lapsi korkeintaan.

Ts. piti siis vielä täsmentää, että mä en oo huomioinu vastauksissani ainakaan sit yhtäkään murrosikäisiä.  :D

Ei taida toimia 15-vuotiaalle ihan samat metodit kuin 1 v:lle.. :)
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...