Jump to content
MAINOS

Effica,pegasos ym.


Vieras: smaragdi

Recommended Posts

Vanhaan soppaan uutta lusikkaa..

Pegasosta <3 olen käyttänyt eniten ja se on ohjelmista suosikkini. Efficaa olen käyttänyt n. 6kk ja siinä ohessa WebLabia. Aivan kamalaa kamaa, kaikki mahdolliset "lastentaudit" sain todistaa ko. ohjelman kohdalla! Olin pääkäyttäjien helmoissa kiinni pahimmillaan päivittäin, kun ohjelma kaatuili.

Nykyinen se vasta onkin järjen riemuvoitto: työnkuvasta johtuen on SoftMedic Classic, joka siis on potilastietojärjestelmä ja SoftMedic Organisaatio-Web, jonne tehdään yrityskirjaukset. AIVAN_kamala_systeemi!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 127
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Pegasos ja miranda on suoraan helvetistä. En voi ymmärtää kuka ne softat on suunnitellut.

Effica olis muuten ihan laillinen, mutta se kun on sitten tavattoman hidas. Potilaskertomuksen avaaminen voi kestää minuutteja...jos kirjaa vaikka tulotilanteen 5 potilaasta niin odotteluun menee vartti ja itse kirjaamiseen minuutti.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Potilaskertomuksen avaaminen voi kestää minuutteja...jos kirjaa vaikka tulotilanteen 5 potilaasta niin odotteluun menee vartti ja itse kirjaamiseen minuutti.

Se ei johdu kyllä ohjelmasta vaan siitä kuinka nopeat yhteydet ko. koneelta on ja kuinka tehokas kone itsessään on. Jos koneet on vanhoja ja työmuistia vähän niin se aiheuttaa kyllä hirveän hitauden. Omalla työmaalla Effica aukeaa nykyään jo suurimmalta osalta koneita nopeasti ja näppärästi, mutta sitten ne muutamat vanhat masiinat.... Sitten odotellaan.

Oppia ikä kaikki.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...