Jump to content
MAINOS

Lääkitystä järkeistetään Haukiputaalla


Ketorin

Recommended Posts

Sanomalehti Kalevan mukaan Haukiputaalla järkeistetään vanhusten lääkehoitoa yhteistyössä lääkärien, farmaseuttien ja proviisioreiden kanssa. Asiasta lisää http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=581723

Jos et pidä siitä, että muut kävelevät ylitsesi, nouse ylös lattialta.

Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Itse olen todella innoissani moisesta uudistuksen aallosta. Vanhuksilla on käytössään aivan liikaa päälekkäisiä / turhia lääkkeitä. Lääke menot saadaan kuriin ja samalla karsitaan potilaiden lääkelistaa rankalla kädellä. Moni vanhus syö parasta aikaa jopa kymmeniä eri lääkkeitä, näistä varmasti suurin osa on päälekäisiä tai vain "lääkitys on jäänyt päälle". Toivoisin moista yhteistyötä omallekin työpaikalle.

Jos et pidä siitä, että muut kävelevät ylitsesi, nouse ylös lattialta.

Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vaikuttaa ihan hyvältä systeemiltä...Ja tota kautta varmasti myös lääkityksen lopettaminen hoidetaan asiallisesti eikä yhtäkkiä kerralla lopeteta mitään lääkettä jota ei saisi (tätäkin näkee aika ajoin)...

Vois tulla kokeiluna meillekin  :o

Mä en halua olla töissä enää, mä en ikinä riitä.

Mä raadan ja raadan mutta kukaan ei nää,

kukaan ei kiitä

- Maija Vilkkumaa-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Luulen, että moista kokeilua vois kokeilla joka paikassa Suomessa....

I'm selfish, impatient and little insecure. I make mistakes, i'm out of control and at times hard to handle, but if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 viikkoa myöhemmin...

Luulen, että moista kokeilua vois kokeilla joka paikassa Suomessa....

Nimenomaan! Hyvä, että on havahduttu näihin lääkehoitoasioihin ja alettu miettiä esim. ikääntyvien lääkehoidon erityiskysymyksia ja monisairaiden (joita suurin osa laitoshoidossa olevista ikääntyvistäkin on) lääkearsenaalia ja sitä, että onko kaikista lääkkeistä oikeasti enemmän haittaa kuin hyötyä yhdessä käytettynä.

Aina kun minun pitää valita kahdesta pahasta, kokeilen sitä pahaa, johon en ole vielä tutustunut.

                                  - Mae West -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...