Jump to content
MAINOS

Leikkuriin ulkomaille


Vieras: aqua

Recommended Posts

Millaista on työ leikkurissa esim Englannissa? Eroaako paljon meidän oloista? Onko hoitajilla paljon vastuuta?

Mulla ei ole kokemusta työstä leikkurista muuta kuin harjoittelu ajoilta, mutta tosi kiinnostunut olisin siellä työskentelemään..

Pääseekö vain jos on kokemusta ennestään? Voiskohan sairaala perehdyttää/kouluttaa työhön? Osaisko joku valaista vähän..

En usko että Suomessakaan pääsen leikkuriin ilman sitä lisäkoulutusta... Se tuntuu vaan niin pitkältä ajalta! Tahtoo heti sinne  :D

T. Nykyiseen työhön KYLLÄSTYNYT!

angry.png

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Oliskohan kumminkin parempi hankkia se leikkurikokemus suomessa ennenkuin lähtee ulkomaille... Ainakin Sveitisissä odotetaan että osaat hommat kun tulet töihin! Eri asia tietysti jos tulet sveitsiin erikoistumaaan ( 2 v. ja shn palkka ko ajalta).  Mun alku oli kammottava, mutta siitä on jo 12 v...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Pääsee leikkuriin töihin Englannissa ilman lisäkoulutuksia. Mä tulin Lontooseen 9 vuotta sitten sis.kir.sairaanhoitajana ja sain heti paikan leikkurissa. Mut työpaikkakoulutettiin ja olen ollut osastonhoitajana vikat 3 vuotta. Että ei muuta kuin tänne vaan! Mä olen ollut ainoastaan instrumenttipuolella ja tehnyt lähes kaikkia kirurgian erikoisaloja. Olen myös ollut Suomessa keikalla leikkurissa ja kaikki olivat vaan kiinnostuneita työkokemuksesta ei papereista. Meillä otetaan kerran vuodessa uusia hoitsuja suoraan koulusta ja heidät koulutetaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...