Jump to content
MAINOS

Verotus Norjassa?


hoitsumikke

Recommended Posts

Olen nyt siis aloittanut taalla norjassa tyoskentelyni ja kaikki on niin ruusuista etta voi voi!

Mutta mielessani on vielakin tama Norjan verotus, josta en ole paassyt selvyyteen.. Kun haen sita verokorttia, ja kun joskus saan sen, niin pitaako minun soittaa tai jotain jonnekin etta saan tuon alemman veroprosentin, silla olen asunut taalla alle 3 vuotta?

Kiitollinen olen vastauksista!

Se parhaiten nauraa kenellä on paras lääkitys!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Olen nyt siis aloittanut taalla norjassa tyoskentelyni ja kaikki on niin ruusuista etta voi voi!

Mutta mielessani on vielakin tama Norjan verotus, josta en ole paassyt selvyyteen.. Kun haen sita verokorttia, ja kun joskus saan sen, niin pitaako minun soittaa tai jotain jonnekin etta saan tuon alemman veroprosentin, silla olen asunut taalla alle 3 vuotta?

Kiitollinen olen vastauksista!

Maksat ensin normaalin veron niin kuin kaikki muutkin. Seuraavana vuonna et merkitse muita vähennyksiä kuin "särfradrag for utlending med midlertidlig bosetning i Norge". Tai jotenkin sinne päin. Saat valita kumman verotuksen otat: normaali vähennykset vai ulkomaalaisvähennyksen. Jos sinulla on esimerkiksi paljon lainaa tai joitain muita suuria vähennyksiä, niin kannattaa laskea kumpi kannattaa. Ulomaalaisvähennyskaavake: 15% bruttotuloista, siitä summasta otat 28% joka on palautuksen määrä.

Etu on voimassa 4 vuotta ja se on hyvä etu. Esim. oma autolainani ja muut vähennykset olivat pienempiä.

No comments

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...