Jump to content
MAINOS

terkan palkka


Vieras: m1mmi

Recommended Posts

Elikkäs, mikä mahtanee olla sinun peruspalkkasi/työtehtäväsi ja missä päin Suomea työskentelet? Tarkoitus olisi saada infoa siitä miten nuo palkkaukset vaihtelevat riippuen siitä millä paikkakunnalla työskentelet *nolona*

terv. ammatin opiskelija

Kiitos 8)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • 3 kuukautta myöhemmin...

Itse asiassa Jonen linkki oli muuten ok, mutta ei sielä ollu ku yhden terkasn vastaus.. Mulla oli vähän eroa kk-palkassa, olin eri kunnissa Etelä-Pohjanmaalla kesällä -06. Toisessa sain peruspalkkana 1744€ ja toisessa 1786€.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse asiassa Jonen linkki oli muuten ok, mutta ei sielä ollu ku yhden terkasn vastaus.. Mulla oli vähän eroa kk-palkassa, olin eri kunnissa Etelä-Pohjanmaalla kesällä -06. Toisessa sain peruspalkkana 1744€ ja toisessa 1786€.
Aika halvalla menee
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse asiassa Jonen linkki oli muuten ok, mutta ei sielä ollu ku yhden terkasn vastaus.. Mulla oli vähän eroa kk-palkassa, olin eri kunnissa Etelä-Pohjanmaalla kesällä -06. Toisessa sain peruspalkkana 1744€ ja toisessa 1786€.
Aika halvalla menee
Niinpä, kaverin (th) peruspalkka on 2000 euroa täällä pks:lla.

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No onneks työnkuva on täydellinen (jos ny jokin täydellinen voi olla). Opintojen jälkeen tuokin raha tuntuu isolta määrältä, mutta se vaan kummastuttaa, että miten palkkaerot voi olla noin suuria.. :-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...
  • 2 viikkoa myöhemmin...

Hki:n kaupungilla minäkin töissä ja juuri nousi palkka jonkun "matalapalkkaerän" ansiosta 1990e. Sh:t hankkivatkin tämän nousun jälkeen -5e/kk vähemmän kuin terkat  angry.png

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: marjuli64

Viime kesänä toimin th:na Helsingin kaupungilla. peruspalkka oli 1960. Ja siinä oli sitten kaikki. Ei lisiä, joten minulla ei yksinkertaisesti ole varaa toimia unelmatyössäni. Vuodeosastolla ansaitsen kuitenkin paljon enemmän. Esim listalla 5 yötä ja sunnuntait töissä, niin kk-ansio kohoaa päälle 3000 egeen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 7 kuukautta myöhemmin...

Peruspalkka mulla (Helsingissä) 2010 €. Lisiä n. 50 senttiä kuussa  ;D

__/)

( o.O) This is Bunny. Copy and

(")_(") paste bunny into your signature to help him gain world domination.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Kuukausipalkka terkkarilla Helsingin kotihoidossa 1990e.

...ja saman firman tk:ssa (eli terveysasemalla) väestövastuuta tekevällä 2010 e  ;D. Joitakin "lisiä" tulee lisäksi jotenka liksa nousee jnkv... :nauraa:

Kaikki mikä ei mene nappiin, kasvattaa...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Mitäs th tienaa yksityisellä sektorilla? Mitään hajua?

Riippuu, työstä. Mutta joillakin yksityisillä ei tunneta edes th:n pakkausta, siis palkka lasketaan katsotaan sh:n palkan mukaan, mikä on tosi alhainen! Alhaisempi, kuin kaupungilla!

Kyllä se siitä!!!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Helsingissä ehkä tienaa enemmän kuin muualla Suomessa, mutta asuinkustannukset + muu elämänmeno on täällä kalliimpaa, joten vaikka itsekin saan sen 2010 e kk + 23senttiä iltalisää aina silloin tällöin ei se riitä täällä. ( Se 23 s tulee muuten omassa palkkakuitissaan!  :) ekan kerran kun ihmettelin, et miksi kuun lopulla tulee palkkakuitti, ja avasin kuoren niin repesin pihalla nauramaan tuota päätä huimaavaa summaa! ) Nyt ei kyllä naurata enää. Mulla on kans unelmahomma, mutta muutan pois Helsingistä viikon päästä, koska en tule palkallani toimeen. HARMI! mut, ei voi mitään. Pakko mennä takaisin vuorotöihin ja saattaa talous parempaan jamaan.  Oon aatellu, et ehkä sitten löydän ihan "oikean" diabeteshoitajan duunin jostain muualta... ja vielä paremman kuin nyt, jossa saan pelkästään keskittyä tohon dmtouhuun. Onni on muuttaa pois Helsingistä, mutta työpaikan vaihto harmittaa vietävästi!

Elä, älä ole!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Täällä meidän seudulla th:n peruspalkka sama kuin sh:lla eli 1744 ;) Joo, ei paljon naurata. Jostain kumman syystä (kai ne tahtoo miut täällä pitää sopimuksen loppuun asti - joka siis joulukuun alkuun) sain tähän toiseen sopimukseen palkkaa 1820 €. Ja ei siis mitään lisiä. Ja ei, en tule toimeen. Kun sopimus loppuu, on pakko hakeutua vuorohommiin jonnekin. Että on varaa ostaa kissoille ruokaa :D

Niin joo. Ja lastenneuvolassa työskentelen. Mutta hommiin kuuluu myös joukkotarkastuspapat, aamuvastaanottoa, verenpaineneuvolaa ja kaikenlaisten yleisten valittajien vastaanottamista ;D

Juuri kun luulet, ettei mikään voisi olla huonommin, joku varastaa häntäsi. -Ihaa-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Työterveyshoitajana ja edelleen se tajuttoman suuri korvaus eli 1744,49. Eli minimi, mitä terveydenhoitaja/sairaanhoitaja saa. Työterveyshuollon erikoistumisopinnoista en saa siis sentin senttiä. cry.png

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Itsekin sivusta seuranneena ja keväällä valmistuvana th:na olen ihmetellyt kuinka sh:n ja th:n palkkaero on vain kutistunut. Aikaisemmin se oli käsittääkseni huomattavasti parempi kuin sairaanhoitajille, onhan koulutuskin hieman pidempi. Nykyään melkein kaikkialla terveydenhoitajan peruspalkka on "muodollisesti" vain muutaman euron parempi. Ja itseasiassa Espoon kaupungilla th:n peruspalkka on 7 euroa sairaanhoitajan palkkaa HUONOMPI.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mihinkähän sopimukseen sekin palkka perustuu ja kuka sopimuksen on tehnyt? Olen tässä ajankohtaisia seuratessani miettinyt, että minkä IHMEEN takia terveydenhoitajaliitto hoitaa palkkaneuvottelunsa jonkun "tekniikan ja perupalveluiden neuvottelujärjestön kautta"? Miksei se ole ammatillisena järjestönä mukana tehyssä niinkuin sairaanhoitajaliitto ja kätilöliitto ovat? Onko tähän joku historiallinen syy? Luuleeko terkkariväki (tai on luullut) sopivansa paremmin joidenkin insinöörien seuraan? Katsokaa, kenen joukossa olemme:

KTN:öön kuuluu yhteensä 14 jäsenliittoa: Uusi Insinööriliitto UIL ry, Kuntien Tekniset KTK ry ja sen seitsemän jäsenjärjestöä, Kuntatekniikan Akateemiset KIA ry, Suomen Palomiesliitto SPAL ry sekä Suomen Terveydenhoitajaliitto STHL ry, METO - Metsäalan Asiantuntijat ry ja Suomen Laivanpäällystöliitto SLPL ry, joita KTN edustaa näiden kunta-alalla työskentelevien jäsenten osalta.

Hah, kun vaan pääsis insinöörien palkoillekin niin ei siinä sitten mitään :-P

Mutta siis: en ymmärrä.

Vanha koira. Uusia temppuja.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Terkkaliiton illassa istuneena tiedän sanoa, että liiton edustajat olivat hyvin tyytyväisiä tähän tänä syksynä neuvottelemaansa korotukseen, oliko se 12 % kaikkinensa 1.10. alkaneen sopimuskauden aikana.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Terkkaliiton illassa istuneena tiedän sanoa, että liiton edustajat olivat hyvin tyytyväisiä tähän tänä syksynä neuvottelemaansa korotukseen, oliko se 12 % kaikkinensa 1.10. alkaneen sopimuskauden aikana.

Ja just siks en kuulukaan ko liittoon, vaan Tehyyn! T. 20 v terkkarina Helsingin kaupungilla työskennellyt: peruspalkka 2020 euroa; lisiä mitättömästi...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Terkkaliiton illassa istuneena tiedän sanoa, että liiton edustajat olivat hyvin tyytyväisiä tähän tänä syksynä neuvottelemaansa korotukseen, oliko se 12 % kaikkinensa 1.10. alkaneen sopimuskauden aikana.

Ja just siks en kuulukaan ko liittoon, vaan Tehyyn! T. 20 v terkkarina Helsingin kaupungilla työskennellyt: peruspalkka 2020 euroa; lisiä mitättömästi...

Sama homma. Tehyssä aion pysyä valmistumisenkin jälkeen ::)

Meconium happens.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

onko toi nyt sit niin et jos oot terkka ja tehyssä saat saman peruspalkan mitä sairaanhoitaja sairaalassa?

You are not dead yet.  But watch for further reports.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 viikkoa myöhemmin...
MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...