Jump to content
MAINOS

PALKKALISÄT?


Tita

Recommended Posts

Eli mites nuo palkkalisät, tiedän että yövuorosta ja sunnuntaista saa lisää mutta entäs lauantai ja iltavuorot? Paljonko lisiä yleensä tulee?

Mulla peruspalkka 1560/kk +lisät.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Lisiä tulee suunnilleen seuraavanlaisesti:

Ilta 15% (klo: 18-21/22)

lauantai 20% (klo: 6-18)

sunnuntai 100% (klo:18 (la-ilta)-24)

yö 40% (klo: 21/22-6/7)

aattotyö 100% (klo: 00-24)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiitooos :>

Mites kun mulla iltavuoro on yleensä 13.30-21.30, niiin tuleeko siitä tuo prosenttimäärä vaikka kellonajat on eri? Vai älysinkö ihan väärin  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiitooos :>

Mites kun mulla iltavuoro on yleensä 13.30-21.30, niiin tuleeko siitä tuo prosenttimäärä vaikka kellonajat on eri? Vai älysinkö ihan väärin  ;D

Otetaanpa esimerkiksi arki-ilta.

tuntipalkkaasi korotetaan klo. 18-21/22 15%. Jos työehtosopimuksessa yölisät alkavat juosta jo klo. 21, niin saat lisäksi 21-21.30 40% korotettua tuntipalkkaa. Jos yölisät alkavat juosta vasta klo. 22, niin saat 21.30 asti sitä 15% korotettua tuntipalkkaa.

Kannattaa lukaista työpaikkanne tes:stä noi tarkat ajat.  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 viikkoa myöhemmin...
Vieras: Kehäkukka

niin ja muistathan että lisäksi on vielä TES (yksit. sosiaalialalla mukaan) hälytyskorvaus eli jos työntekij. kutsutaan töihin vapaa-ajallaan ni siitäkin on maksettava (jos ei makseta siitä varalla-oloa).

ja tuossa taiskin edellinen kirjoittaja viitata aattotyöhön eli tarkoitti varmaan arkipyhäkorvausta? (pitkäperjantai, helatorstai, Juhannus jne). Meillä sitä ei maksettu ennenkun huomautin asiasta palkanlaskijalle, hih.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 10 kuukautta myöhemmin...

Heitetäänpä tänne ny perään kun aiheeseen kuuluu... yritin haulla etsiä, että miten nuo aattojen lisät oikein menee (lähinnä nyt tietysti toi juhannus kiinnostaa). Eli mitä saapi jos on juhannuksena töissä (oliko näissä aatoissa jotain aamu/ilta-juttuja). Aikaisemmin olen vaan onnellisena ottanut rahat, enkä jaksa alkaa kaivaa vanhoja palkkakuitteja että kuis ne menikään...

Nokka kohti uusia tuulia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Heitetäänpä tänne ny perään kun aiheeseen kuuluu... yritin haulla etsiä, että miten nuo aattojen lisät oikein menee (lähinnä nyt tietysti toi juhannus kiinnostaa). Eli mitä saapi jos on juhannuksena töissä (oliko näissä aatoissa jotain aamu/ilta-juttuja). Aikaisemmin olen vaan onnellisena ottanut rahat, enkä jaksa alkaa kaivaa vanhoja palkkakuitteja että kuis ne menikään...

Varsinaisen palkan lisäksi korottamaton tuntipalkka tai sitten vastaavasti vapaa-aikaa. (KVTES, löytyy netistä: http://www.kuntatyonantajat.fi/modules/page/show_page~id~F2E9EC801DCF45A38E1C32DF5210C0A1~tabletarget~data_1~MENU_2_activeclicked~36F15F476C14465181F78D4222AD882A~MENU_2_open~true~pid~578ADA88F3A24ABE9F16D748636C3D06~layout~kt2006.asp)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Varsinaisen palkan lisäksi korottamaton tuntipalkka tai sitten vastaavasti vapaa-aikaa. (KVTES, löytyy netistä: 

Eli rahaa, nää on muutenkin ylitöitä. Eikä meillä muutenkaan saa vapaata  ;), ainakaan mikään kesäsijainen  :)

Kiitos!

Nokka kohti uusia tuulia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
Lisiä tulee suunnilleen seuraavanlaisesti:

Ilta 15% (klo: 18-21/22)

lauantai 20% (klo: 6-18)

sunnuntai 100% (klo:18 (la-ilta)-24)

yö 40% (klo: 21/22-6/7)

aattotyö 100% (klo: 00-24)

Meillä saa normaalien lisien lisäksi joka yövuorosta huiman 5€:n yöhoitolisän  >:D

"Maailmassa ei ole koskaan saatu aikaan mitään ilman suoraa toimintaa."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...