Jump to content
MAINOS

päivystyspkl:n puhelinpalveluohjaushanke....???


Mimmu

Recommended Posts

8) Sain sairaanhoitajan toimen kyseisestä projektista mutta mulla ei ole paljoakaan hajua mitä se työ mahtaa pitää sisällään. Sen verran tiedän että pääsee kiertoon ensiapuun, että ei ole pelkkää puhelinpäivystystä/ohjausta/neuvontaa. Tiedän että muualla suomessa näitä projekteja on ollut paljon aiemmin ja niitä laajennetaan koko ajan. Voisiko joku valaista mulle että mitä tuo työ ihan käytännössä on???

sairaanhoidon sekatyöläinen

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

8) Sain sairaanhoitajan toimen kyseisestä projektista mutta mulla ei ole paljoakaan hajua mitä se työ mahtaa pitää sisällään. Sen verran tiedän että pääsee kiertoon ensiapuun, että ei ole pelkkää puhelinpäivystystä/ohjausta/neuvontaa. Tiedän että muualla suomessa näitä projekteja on ollut paljon aiemmin ja niitä laajennetaan koko ajan. Voisiko joku valaista mulle että mitä tuo työ ihan käytännössä on???

Anteeks vaan, oot siis hakenut tointa ja ei ole hajuakaan toimenkuvasta?

Fiksua :(

Kannattaisko kysyä sieltä paikasta mistä toimen sait...? Vois olla varmaan paras tieto?

Vinkkinä vaan...

Melko yleisenä tunneälyn määritelmänä voidaan pitää tiedon puutetta yhdistettynä kyvyttömyyteen ja siitä johtuvaan haluttomuuteen tehdä loogisia johtopäätöksiä.

Soveltuvin osin voidaan tunneälynä pitää myös sitä, että älyää anoppinsa hautajaisissa olla viheltelemättä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No kun ei niillä projektin vetäjilläkään ole vielä oikein hajua miten edetään. Sen verran kuulin että ensin kartoitetaan millä alueilla valituilla on vielä kehitettävää. Tiedän että puhelimeen vastaillaan ja annetaan ensiavullisia neuvoja ja mahdollisesti annetaan ohjausta ja neuvontaa ihan siellä päivystyspoliklinikalla. Mutta kun haluaisi tietää vielä jotain lisää... 8)

sairaanhoidon sekatyöläinen

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ok  8)

Tampesterissa oli joskus tällanen kaupungin ylläpitämämä "palveleva Shole" mut en tiedä miten on nykyään?

Siitä muistaakseni sai kotihoitoohjeita flunssaan yms...

Melko yleisenä tunneälyn määritelmänä voidaan pitää tiedon puutetta yhdistettynä kyvyttömyyteen ja siitä johtuvaan haluttomuuteen tehdä loogisia johtopäätöksiä.

Soveltuvin osin voidaan tunneälynä pitää myös sitä, että älyää anoppinsa hautajaisissa olla viheltelemättä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...