Jump to content

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

Mimmu

Virkavapaata toisen työpaikan vuoksi??

Recommended Posts

Mimmu

Olen sairaanhoitaja mutta työskentelen tällä hetkellä lähihoitajan toimessa ( tai nyt väliaikaisesti Vsh:n sijaisena, paikka on haussa). Viime viikolla sain tietää että olen saanut sairaanhoitajan toimen yhdestä mielenkiintoisesta projektista johon sisältyisi myös paljon koulutusta ja todennäköisesti se toimi vakinaistetaan vuoden vaihteessa. Mä olen ajatellu ottaa aluksi virkavapaata ja olen jo hommannut itselleni sijaisenkin. Ajattelin nyt kysästä että tietääkö joku voiko mun nykyinen työnantaja kieltää multa sen virkavapaan jostakin syystä...? Todennäköisestihän mä jään sille tielle...eli irtisanoudun jos se toinen toimi vakinaistetaan.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
-teme-

Olen sairaanhoitaja mutta työskentelen tällä hetkellä lähihoitajan toimessa ( tai nyt väliaikaisesti Vsh:n sijaisena, paikka on haussa). Viime viikolla sain tietää että olen saanut sairaanhoitajan toimen yhdestä mielenkiintoisesta projektista johon sisältyisi myös paljon koulutusta ja todennäköisesti se toimi vakinaistetaan vuoden vaihteessa. Mä olen ajatellu ottaa aluksi virkavapaata ja olen jo hommannut itselleni sijaisenkin. Ajattelin nyt kysästä että tietääkö joku voiko mun nykyinen työnantaja kieltää multa sen virkavapaan jostakin syystä...? Todennäköisestihän mä jään sille tielle...eli irtisanoudun jos se toinen toimi vakinaistetaan.

Nyt on aika paljon mutua mut 3kk pitää(?) antaa?

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Mimmu

Nyt on aika paljon mutua mut 3kk pitää(?) antaa?

:- No kun se on aluksi 4 kuukauden projekti...

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
bifaasinen

En ole ollenkaan varma, mutta virkavapaata ei ole pakko myöntää, opinto vapaata on taas annettava. näin muistelisin.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
janina

Hyvin talokohtaista mun käsittääkseni. Mutta virkavapaata ei ole pakko myöntää  :-

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille