Jump to content
MAINOS

Virkavapaata toisen työpaikan vuoksi??


Mimmu

Recommended Posts

Olen sairaanhoitaja mutta työskentelen tällä hetkellä lähihoitajan toimessa ( tai nyt väliaikaisesti Vsh:n sijaisena, paikka on haussa). Viime viikolla sain tietää että olen saanut sairaanhoitajan toimen yhdestä mielenkiintoisesta projektista johon sisältyisi myös paljon koulutusta ja todennäköisesti se toimi vakinaistetaan vuoden vaihteessa. Mä olen ajatellu ottaa aluksi virkavapaata ja olen jo hommannut itselleni sijaisenkin. Ajattelin nyt kysästä että tietääkö joku voiko mun nykyinen työnantaja kieltää multa sen virkavapaan jostakin syystä...? Todennäköisestihän mä jään sille tielle...eli irtisanoudun jos se toinen toimi vakinaistetaan.

sairaanhoidon sekatyöläinen

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Olen sairaanhoitaja mutta työskentelen tällä hetkellä lähihoitajan toimessa ( tai nyt väliaikaisesti Vsh:n sijaisena, paikka on haussa). Viime viikolla sain tietää että olen saanut sairaanhoitajan toimen yhdestä mielenkiintoisesta projektista johon sisältyisi myös paljon koulutusta ja todennäköisesti se toimi vakinaistetaan vuoden vaihteessa. Mä olen ajatellu ottaa aluksi virkavapaata ja olen jo hommannut itselleni sijaisenkin. Ajattelin nyt kysästä että tietääkö joku voiko mun nykyinen työnantaja kieltää multa sen virkavapaan jostakin syystä...? Todennäköisestihän mä jään sille tielle...eli irtisanoudun jos se toinen toimi vakinaistetaan.

Nyt on aika paljon mutua mut 3kk pitää(?) antaa?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nyt on aika paljon mutua mut 3kk pitää(?) antaa?

:- No kun se on aluksi 4 kuukauden projekti...

sairaanhoidon sekatyöläinen

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En ole ollenkaan varma, mutta virkavapaata ei ole pakko myöntää, opinto vapaata on taas annettava. näin muistelisin.

Poikamies voi olla idiootti tietämättään, ukkomies ei ikinä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...