Jump to content
MAINOS

Työkengät


Vieras: murmeli

Recommended Posts

Partiovarusteessa off road, cayman, professional, athens ja mary jane.

Nämä seuraavaksi : http://www.crocs.fi/kuvat/jippitz.jpg

Pikkukoristeet olivat siistejä.  :)

Huomasin muuten Partiovarusteen sivuilta sen tosiasian, että meikäläisen jalkaan eivät kaikki mallit mahdu, koska kokoni on W10. Monien mallien saatavuus loppuu jo monta kokoa aiemmin. Tämä ongelma ei poistu edes laihduttamalla.  angry.png

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 513
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Kävin tänään parissakin kaupassa, mm. partioaitassa ja sokoksella katselemassa crocseja. Missään ei ollut sopivaa kokoa, ei edes missään värissä. Luulisi, että 6 on aika yleinen koko... Menin nyt sitten tilaamaan limen väriset alligaattorit, crocsit ostan "sitten joskus" kun sattuu oikea koko löytymään. Toivottavasti noi alligatorit on yhtä kivat  :) 

Viisasteleva ajattelee harvoin, ajattelija viisastelee vielä harvemmin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse ostin Crocsit tammikuussa ja olen ollut hyvin tyytyväinen! Ainoa huono puoli on jalkojen hikoaminen, mutta kyllähän ne hikoavat ihan missä kengissä tahansa. Ovat oikein kevyet ja hierovat jalkoja kävellessä,eivätkä tosiaan nitise ja natise. Plussaa on myös hygieenisyys. Harjoittelujakson aikana moni ihminen henkilökunnasta kokeili niitä ja aikoivat kuulema ostaakin. Mikään ei ollut niin ihanaa,kun aamuvuoron kumppareissa tallustelun jälkeen sai omat,viileät,kevyet ja ihanan "raikkaat" (ainakin kumppareihin verrattuna)  crocsit sujauttaa jalkaan,aah.  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kaikille Crocsien omistajille pieni varoituksen sana... Mä pesin tuossa joku aika sitten omani (punaiset) töissä dekossa sillä seurauksella että piti ostaa uudet  ;D menivät meinaan sen verran kasaan/kutistuivat etteivät mahdu enää kunnolla jalkaan. en tiiä missä lämpötilassa ne kävi, laitoin vaan siihen samaan ohjelmaan kun meillä muutenkin pestään, se käynnistää jonku ohjelman ku polkasee kannen kiinni ja starttia... että ei ainakaan sitä pesua kestäneet ;D muuten kyllä olen ollut tyytyväinen

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pesin sillä "alusastia/kaarimalja/jne"-pesuohjelmalla eli kolmosella. Lämpötila nousi 95C ja kesti.

... ja viimeksi olisikos ollut ohjelma 4 ja lämpötila 60c

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No niin... Hain äsken alligatorini postista. Aika nopeasti tuli - yhdessä arkipäivässä. Täytyy myöntää, ettei nämä kyllä vedä vertoja crocseille, ei sitten millään. Muovi on tuollaista, johon jää jälki kun vähänkin terävään osuu... Halpaa tekoa siis todellakin. Mutta ihan mukavan tuntuiset... No, kai nämä hetken kestää, sen aikaa että löydän crocsit  :)

nim. yli 70 kenkäparin omistaja  ;)

Viisasteleva ajattelee harvoin, ajattelija viisastelee vielä harvemmin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jos joku löytää Crocsien-nappuloita myytävänä vinkatkaas...

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

itsekin olen crocseja kokeillut ja tilannutkin (koko 6 tuli viime viikolla mutta tarvin seiskan, ja nyt niitä ei löydykään mistään vaaleansinisinä angry.png )

lähinnä mietin sitä, että pysyvätlö ne hyvin jalassa? Itselle koko 6 oli liian pieni ja silti kenkä tuntui aika löysältä. Aiemmin tiiviisti istuneita sandaaleita käyttäneenä crocsit tuntuivat aika lörpöiltä, hyviltä muuten kylläkin! Ihana seisoa kun ei jalat kipeydy. Tulisivat vain nyt ne seiska koon kengät!!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

itsekin olen crocseja kokeillut ja tilannutkin (koko 6 tuli viime viikolla mutta tarvin seiskan, ja nyt niitä ei löydykään mistään vaaleansinisinä angry.png )

lähinnä mietin sitä, että pysyvätlö ne hyvin jalassa? Itselle koko 6 oli liian pieni ja silti kenkä tuntui aika löysältä. Aiemmin tiiviisti istuneita sandaaleita käyttäneenä crocsit tuntuivat aika lörpöiltä, hyviltä muuten kylläkin! Ihana seisoa kun ei jalat kipeydy. Tulisivat vain nyt ne seiska koon kengät!!

Mulla ainakin pysyy. Voit myös tilata sellaisen säädettävän takalenkin...

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

HOX! HOX!

Partioaitta kauppasi tämän päivän lehdessä (Kaleva) Crocs Caymaneja 39.90 (norm. 44.90)!

Ainakin Oulussa, en tiedä onko samat tarjoukset kaikissa myymälöissä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ja muistakaa ottaa joku tuttu partiolainen mukaan niin saatte jasenalennuksen :) Se on muistaakseni 10-15% norm.hintaisista tuotteista ja vissiin 5% viela alennetuistakin :) Mulla omat Crocsit tuli maksamaan muistaakseni jotain 35e kun ostin tassa pari viikkoa sitten...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jonkin aikaa on nyt 12-äijäkoon crocsottimia testailtu:

Keikoilla professional (joka piti jostain kuusesta tilata parin viikon odotuksella) ja siviilissä caymania välillä koko päivänkin kerralla.

Yllättävän mukavat ollakseen tuommoiset muoviläpyskät.

Deko-testi on tosin vielä tekemättä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itselläni on olleet 19e maksaneet kopiot käytössä nyt helmikuusta saakka ja päivääkään en ole katunut ;D Muuta eroa ei ole aitoihin, kuin että logo puuttuu ja reiät ovat erimuotoiset päällä. Dekossa en ole käyttänyt, enkä aio kokeilla näillä halvoilla kuitenkaan. Eivät hiosta, kuten edelliset kengät  (vaikka monet kysyvät juuri sitä, hiostavatko ne?) eikä ole jalkasärkyjä/väsymystä esiintynyt pitkienkään päivien ja seisomisen jälkeen. Ikävää jos ne kielletään, joku kummastelikin asiaa, että miksi niitä myydään (jossain?) anti-staattisina?! Onko joku muu törmännyt samaan?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Feikit eivät tosiaan kestä samalla lailla pesua, eivätkä muotoudu lämmön vaikutuksesta jalkaan  :D

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Student Midwife

Edelleen ihmettelen, miten Ruotsissa koettuja ongelmia ei ole tavattu missään muualla vaikka Jenkeissä kengät on valtavan suosittuja. Ruotsalaissairaalan kommentti, että näitä ongelmia on ollut jo usean vuoden ajan, on myös hieman epäilyttävä, koska kengät ovat olleet markkinoilla vasta vajaat viisi vuotta ja Ruotsiin niitä on maahantuotu vasta pari vuotta. En usko, että niitä ennen tuota suuria määriä tilailtiin sairaalahenkilökunnan käyttöön. Suomen tilanteen ei luulisi olevan kovinkaan erilainen ja meilläkin kenkien suosio on suoraan verrannollinen siihen, miten niitä on kaupasta saatavilla ts. nettikauppa ei ole työkenkien hankinnassa niin suosittua.

Mutta joo, olen puolueellinen, koska itse tykkään crocseistani ja ajatus siitä, ettei niitä saisi käyttää työkenkinä, on kyllä masentava.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

jalaksella erinomaiset työkengät myynnissä varsinkin jos joutuu työssään petailemaan sänkyjä ja staattinen sähkö hermostuttaa... Jalaksen (vai oliko sittenkin sievin..?) kengissä on patentoitu ssähkön purkutoiminto, suositellaan hoito ja elektroniikka-alalle. Kokemuksia ei ole mutta postitiivista palautetta oon kuullut.

Huomisen menestys tehdään tänään !

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

SIEVI

Antistaattinen

Antistaattisella rakenteella varustetut jalkineet purkavat hallitusti kehoon kerääntyneen staattisen sähkön. Vastuksen raja-arvot ovat 100 kilo-ohmia - 1000 megaohmia.

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Edelleen ihmettelen, miten Ruotsissa koettuja ongelmia ei ole tavattu missään muualla vaikka Jenkeissä kengät on valtavan suosittuja. Ruotsalaissairaalan kommentti, että näitä ongelmia on ollut jo usean vuoden ajan, on myös hieman epäilyttävä, koska kengät ovat olleet markkinoilla vasta vajaat viisi vuotta ja Ruotsiin niitä on maahantuotu vasta pari vuotta. En usko, että niitä ennen tuota suuria määriä tilailtiin sairaalahenkilökunnan käyttöön. Suomen tilanteen ei luulisi olevan kovinkaan erilainen ja meilläkin kenkien suosio on suoraan verrannollinen siihen, miten niitä on kaupasta saatavilla ts. nettikauppa ei ole työkenkien hankinnassa niin suosittua.

Mutta joo, olen puolueellinen, koska itse tykkään crocseistani ja ajatus siitä, ettei niitä saisi käyttää työkenkinä, on kyllä masentava.

Älä ressaa. Väittäähän ne ruåttalaiset että sipsitkin aiheuttaa syöpää, ja taasen NUUSKA ei...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

SIEVI

Antistaattinen

Antistaattisella rakenteella varustetut jalkineet purkavat hallitusti kehoon kerääntyneen staattisen sähkön. Vastuksen raja-arvot ovat 100 kilo-ohmia - 1000 megaohmia.

Jep, mutta jonkun kanssa tuossa juttelin ja hän väitti kovasti lukeneensa jostain, että crocsit olisivat antistaattiset, muutta luulenpa, että hän on sekoittanut nyt antibakteeriseen tämän asian?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sänkyä kun pukkailee muutaman satametriä ja koskee toisella kädellä sänkyyn ja toisella ovenkahvaan, niin tällin yleensä saa.

muoks.

Tuossa tilanteessa ei kyllä taida kenkälöillä olla merkitystä...? Mutta jos tällin saa koskematta sänkyyn niin asia toinen...

I take my coffee, like I take my women: from behind.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

crocsit tuli ostettua, enkä kyl nyt muita kenkiä aio koittaa.. sen verran paremmat kuin esim. instrumentariumin jamokset.

crocot ovat kevyeet ja eivät hiosta.

I´am Wizard

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ostin kans viikko sitte itelleni Crocsit, tarkoitus oli työkengiksi kesäloman jälkeen. Vaan olivat niin mukavat pihakenkinä, että täytynee ostaa toiset työkäyttöön. Tiiättekö, mistä noita lasten kokoja sais, poika ku kans ihastu mun "reikätossuihin". Mä en ainakaan oo missään törmännyt kuin aikuisten kokoihin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...