Jump to content
MAINOS

Työkengät


Vieras: murmeli

Recommended Posts

No, minäkään en ymmärrä, miksi ihmetellä niitä, jotka käyttävät crocseja. Sitä minä ihmettelen miksi minä olen ainoa tällä tietoa omassa kunnassani, joka käyttää hoitotyössä niitä. Ne ennakkoluulot. Kyllä tässä niin moni on jo todennut, että ei ne hiota, niin kuin kengät yleensä hiottaa, joten työntäkää vaan muutkin caymanit jalkaan ja alkakaa nauttia elämästä.... ainoa huono puoli niissä on, että säikyttelee jatkuvasti työkaverit, kun uskaltaa märällä lattialla niiden kanssa kulkea, vaikka varonkin. Ja on muuten viime yön asukkaan yrjöt kengän pohjassa ja pesu on edessä, eikä tarvi heittää roskiin. Pahus kun haluaisi vaan uudet vaihto crocsit, jos rahat antaisivat myötä. (haaveilee....)

- Jännittää, sanoi mummo, kun kahvimerkkiä vaihtoi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 513
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Siis nimenomaan mua houkuttelee kyseisissä kengissä tuo decotus-mahdollisuus! Ihan loistavaa, varsinkin kun sisuksilla tuppaa lattioilta löytymään vaikka mitä!  :)

Täytyy alkaa kyselemään, josko joku esittelijä haluaisi vierailla osastollamme :)

Viisasteleva ajattelee harvoin, ajattelija viisastelee vielä harvemmin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulla ollut crocsit noin vuoden verran, eikä todellakaa hikoile jalat enää samalla tavalla kuin vanhoissa työkengissä. Alaselkäkin oli usein kipeä työpäivän jälkeen, mutta eipä oo ollu enää! :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Crocsit ehkäpä kielletään ruotsalaisessa  sairaalassa, koska niiden käyttäjään staattinen sähkö kertyy niin, että on haitannut laitteita toimimasta. Sairaalan edustaja sanoo, että samanlaisia ongelmia on kyllä ollut ennenkin, muiden sellaisten kenkien kanssa joita ei ole sairaalakäyttöön tarkoitettu, mutta crocsit ovat todella suosittuja nykyään ja siksi asia on täytynyt erikseen nostaa esiin:

http://www.guardian.co.uk/international/story/0,,2061288,00.html?gusrc=rss&feed=1

Vanha koira. Uusia temppuja.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

P.S. Nyt ainakin Espoon tarjoustaloissa Feikki-crocseja hintaan 4,99€ !! Niiden deko-kestävyydestä en sitten tiiä...

Meidän tarjoustalossa ei ollu ko umpinaisia vihreitä puutarhakenkiä ;D

Nokka kohti uusia tuulia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

P.S. Nyt ainakin Espoon tarjoustaloissa Feikki-crocseja hintaan 4,99€ !! Niiden deko-kestävyydestä en sitten tiiä...

Meidän tarjoustalossa ei ollu ko umpinaisia vihreitä puutarhakenkiä ;D

joo kerro missä tarjoustalossa espoossa? vois käydä kattoo millaset on ja sit viel mitä oshoitaja sanoo crocseista leikkausosastolla.. ei kehtaa laittaa 45e haisee ja sit niitä ei saakkaan pitää :S

I´am Wizard

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Muuten, se tais olla Andiamo jossa näkyi myös Crocsien tyylisiä kenkuroita myynnissä. Hintaa oli ainakin viikko sitten 15e, ja kun niitä siinä vääntelin ja kääntelin, niin en ihan heti eroa löytänyt. Toisaalta mulla itsellänikin on jäljitelmät (mutta lailliset sellaiset)  ;D

Nokka kohti uusia tuulia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

joo kerro missä tarjoustalossa espoossa? vois käydä kattoo millaset on ja sit viel mitä oshoitaja sanoo crocseista leikkausosastolla.. ei kehtaa laittaa 45e haisee ja sit niitä ei saakkaan pitää :S

Ja osastonhoitajako määrää millaset kengät saa olla huh.gif  huh.gifhuh.gif

Res. alik.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

joo kerro missä tarjoustalossa espoossa? vois käydä kattoo millaset on ja sit viel mitä oshoitaja sanoo crocseista leikkausosastolla.. ei kehtaa laittaa 45e haisee ja sit niitä ei saakkaan pitää :S

Ja osastonhoitajako määrää millaset kengät saa olla

Se ei määrää, mutta tajuat kai että leikkausosasto on vähän eri kuin esim. vuodeosastot? siel on kalliita sähköisiä laitteita, jos krokot ovat aiheuttaneet ongelmia ruotsissa staattisen sähkön kanssa niin pakko siitä asiasta kyllä kysyä ettei sit joku hajo ja syyttävä sormi ole minussa ja krokoissani ;D

I´am Wizard

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

joo kerro missä tarjoustalossa espoossa? vois käydä kattoo millaset on ja sit viel mitä oshoitaja sanoo crocseista leikkausosastolla.. ei kehtaa laittaa 45e haisee ja sit niitä ei saakkaan pitää :S

Ja osastonhoitajako määrää millaset kengät saa olla

Se ei määrää, mutta tajuat kai että leikkausosasto on vähän eri kuin esim. vuodeosastot? siel on kalliita sähköisiä laitteita, jos krokot ovat aiheuttaneet ongelmia ruotsissa staattisen sähkön kanssa niin pakko siitä asiasta kyllä kysyä ettei sit joku hajo ja syyttävä sormi ole minussa ja krokoissani ;D

Höpöhöpö... En jaksa uskoa tuohon, että kengistä johtuisi. Meikussa varmaan joka toisella hoitajalla on Crocsit. Ei ainakaan meidän laitteisiin ole mitään poikkeavia vikoja tullut...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Lainaus käyttäjältä: Sukunajo - tänään kello 22:39

Lainaus käyttäjältä: kirstiina - tänään kello 09:58

P.S. Nyt ainakin Espoon tarjoustaloissa Feikki-crocseja hintaan 4,99€ !! Niiden deko-kestävyydestä en sitten tiiä...

Meidän tarjoustalossa ei ollu ko umpinaisia vihreitä puutarhakenkiä

joo kerro missä tarjoustalossa espoossa? vois käydä kattoo millaset on ja sit viel mitä oshoitaja sanoo crocseista leikkausosastolla.. ei kehtaa laittaa 45e haisee ja sit niitä ei saakkaan pitää :S

Ainakin Suomenojalla Martinsillan tarjoustalossa ja Espoon keskuksen tarjoustalossa oon nähny. Luulisinpa että on valikoimissa ainakin useimmissa Tarjoustaloissa. Kaikki suomen tarjoustalot: http://tarjoustalo.tokmanni.fi/yhteystiedot. Kuulin että myös Lindexillä feikit alle 20€.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Se ei määrää, mutta tajuat kai että leikkausosasto on vähän eri kuin esim. vuodeosastot? siel on kalliita sähköisiä laitteita, jos krokot ovat aiheuttaneet ongelmia ruotsissa staattisen sähkön kanssa niin pakko siitä asiasta kyllä kysyä ettei sit joku hajo ja syyttävä sormi ole minussa ja krokoissani Hymyilee leveästi

hoh hoijaa...

Arvaa missä mä oon töissä??

Res. alik.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
Vieras: helena80

Mulla sellanen tuntuma, että samoja kenkiä mitä myytiin esim. ulkomailla ku olin käymäs kanariansaarilla tässä keväällä. Ja ainakin Veljekset keskisen kyläkaupastakin Tuurista pitäis niitä saada ettei nyt aivan ainut myyjä sit ollu, jos on ne kengät mitä luulen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

no nyt on crokot hankittu.. nimittäin sokos myy niitä kans 44,90 ja saa s-bonusta samal. koeajan niitä sit kahden viikon päästä kun duunit alkaa ;D

I´am Wizard

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mistä sieltä löysit ne? Oliko värivalikoima millainen?  ;D

ainakin tapiolan sokoksel oli siin missä on nuorisovaatteet ja urheiluosasto, siinä taisi olla uikkareita ja uimalaseja vieressä. värejä oli musta, vaaleansininen, punainen, pinkki ja vissiin oranssi kans. itse otin mustat.

I´am Wizard

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Crocsit ehkäpä kielletään ruotsalaisessa  sairaalassa, koska niiden käyttäjään staattinen sähkö kertyy niin, että on haitannut laitteita toimimasta. Sairaalan edustaja sanoo, että samanlaisia ongelmia on kyllä ollut ennenkin, muiden sellaisten kenkien kanssa joita ei ole sairaalakäyttöön tarkoitettu, mutta crocsit ovat todella suosittuja nykyään ja siksi asia on täytynyt erikseen nostaa esiin:

http://www.guardian.co.uk/international/story/0,,2061288,00.html?gusrc=rss&feed=1

Minun tietojen mukaan ne on kielletty jo tässä kyseisessä sairaalassa. Oli menny reilun 100 000 kruunun arvonen röntgenaparaatti sököksi, kipinät vaan oli sinkoillu ku hoitsun hiukset oli koskettanu laitetta. Ja hoitsulla oli crocsit jalassa. Nyt niillä on vissiin meneillään jonkin sortin oma tutkimus aiheesta.

Täällä meilläki pohjoisemmassa Ruotsissa Sunderbyn sairaalassa on ainaki teholla kielletty crocsien käyttö. Ja muille osastoille annettu ohjeistus raportoinnista jos jotaki sattuu.

Tämä koko juttu täällä Ruotsissa on ilmeisesti lähteny liikkeelle Norjassa tapahtuneiden juttujen vuoksi. Siellä oli vissiin jossain sairaalassa sattunu jotain häikkää laitteissa lastenteholla.

Norjassa oleskelevat tietää varmaan tästä enemmän.

Pain is weakness leaving the body

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

värejä oli musta, vaaleansininen, punainen, pinkki ja vissiin oranssi kans. itse otin mustat.

Täytyy käydä nuo oranssit hakemassa  ;D Tai punaiset, pitää tutkailla. Harmi kun niitä Mikki-malleja ei taida suomesta saada.  :- Ne ois niiiin kivat.

Viisasteleva ajattelee harvoin, ajattelija viisastelee vielä harvemmin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Crocsit ehkäpä kielletään ruotsalaisessa  sairaalassa, koska niiden käyttäjään staattinen sähkö kertyy niin, että on haitannut laitteita toimimasta. Sairaalan edustaja sanoo, että samanlaisia ongelmia on kyllä ollut ennenkin, muiden sellaisten kenkien kanssa joita ei ole sairaalakäyttöön tarkoitettu, mutta crocsit ovat todella suosittuja nykyään ja siksi asia on täytynyt erikseen nostaa esiin:

http://www.guardian.co.uk/international/story/0,,2061288,00.html?gusrc=rss&feed=1

Minun tietojen mukaan ne on kielletty jo tässä kyseisessä sairaalassa. Oli menny reilun 100 000 kruunun arvonen röntgenaparaatti sököksi, kipinät vaan oli sinkoillu ku hoitsun hiukset oli koskettanu laitetta. Ja hoitsulla oli crocsit jalassa. Nyt niillä on vissiin meneillään jonkin sortin oma tutkimus aiheesta.

Täällä meilläki pohjoisemmassa Ruotsissa Sunderbyn sairaalassa on ainaki teholla kielletty crocsien käyttö. Ja muille osastoille annettu ohjeistus raportoinnista jos jotaki sattuu.

Tämä koko juttu täällä Ruotsissa on ilmeisesti lähteny liikkeelle Norjassa tapahtuneiden juttujen vuoksi. Siellä oli vissiin jossain sairaalassa sattunu jotain häikkää laitteissa lastenteholla.

Norjassa oleskelevat tietää varmaan tästä enemmän.

Førden paikallissairaalassa oli sattunut jotai ropsia, ja hommaa tutkitaan. Mitään käyttökieltoa en ole havainnut vielä missään.

No comments

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä ostin tänään feikki-crocsit kun sain ne alle parin kympin. Viikonloppuna pääsee testaamaan.

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi. Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten, että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minä osti itselleni kirkkaanväriset crocsit. Tuntuvat jalassa tosi kivoilta.  :D

Mitä malleja olette löytäneet kaupoista? Minä löysin Helsingin Partioaitasta Caymaneja ja Off Roadeja.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Huomenna tarttis mennä kenkäkaupoille.Vielä mietin ostanko instrusta julia spiesit vai birkenstockit.Emmäätiärä,kummat ny sit halvemmaks tulee ni ostan.Kammottava valinnanvaikeus.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minä osti itselleni kirkkaanväriset crocsit. Tuntuvat jalassa tosi kivoilta.  :D

Mitä malleja olette löytäneet kaupoista? Minä löysin Helsingin Partioaitasta Caymaneja ja Off Roadeja.

Partiovarusteessa off road, cayman, professional, athens ja mary jane.

Nämä seuraavaksi : http://www.crocs.fi/kuvat/jippitz.jpg

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sievin turvasandaalit on hyvät. Ei satu kun potsku polkee varpaille, pohjat on pitävät, eikä jalka hikoa yhtään enempää kuin muissakaan tossuissa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...