Jump to content
MAINOS

Työkengät


Vieras: murmeli

Recommended Posts

Osaisikohan kukaan teistä auttaa? Törmäsin n. puoli vuotta sitten eräässä keski-suomalaisessa terveyskeskuksessa kenkämyyjään, jolla oli ihanat  työkengät myynnissä enkä silloin ostanut niitä ja nyt harmittaa. :o Tunnistaako kukaan kenkiä tässä tulevien tuntomerkkien perusteella ja osaisi kertoa minulle myyjän!?

Myyjä sanoi olevansa ainut näiden kenkien myyjä suomessa ja että ne ovat amerikkalaisen firman valmistuttamia. Poikkeuksena muihin kenkiin nämä olivat kokonaan tehty pehmeästä muovista. Myyjä myös selitti, että ne ovat käsitelty jotenkin anti-bakteerisiksi. Ne olivat kärestä umpinaiset muuten paitsi, että niissä oli ilmareikiä. Takana oli remmi, jonka pystyi kääntämään eteen. Värejä oli monia vaihtoehtoja, mieleenpainuvimpina vaaleanpunainen ja-sininen.

Toivottavasti joku on törmännyt samoihin kenkiin ja muistaa ne hiukan minua paremmin!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 513
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Tulee mieleen yksi mainos kahvihuoneen seinällä, pitääkin katsoa huomenna tarkemmin että täsmääkö tuntomerkit..  :o

Lähinnä kuvasta jäi mieleen kivat värivalikoimat..  Palaan asiaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kaveri osti sh-päiviltä kuvaukseen sopivat popot, ne kuulema pystyy decossa pesemään?

Muistaakseni nämä kengät ovat myös pestävissä decossa. Muistaisikohan kaverisi, minkä "merkkiset" ne kengät oli tai myyjää.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jatkokysymys saman topicin alle:

Näin eräällä hoitajalla kengät, joissa niinkuin sisä ja ulkopohjan välissä oli isot, selvästi näkyvät jouset. Kukaan kuullut/nähnyt/kokeillut?

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jos ostit nuo kengät, olivatko mielestäsi hyvät ? Itte kävin kokeilemass,mutta lompakon nyörien vielä kiristäessä jäin kenkien hankinta palkkapäivän jälkeen...Omassa jalassani kengät tuntuivat mukavilta.  8)

Kaikki mikä ei mene nappiin, kasvattaa...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Muutama  päivä sitten sain vihdoin ite tollaset crocsit, ovat aivan ihanat. Kevyet ja "ilma-aukkojen" takia jalka ei ihan niin paljon hikoa. Suosittelen lämpimästi!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jos ostit nuo kengät, olivatko mielestäsi hyvät ? Itte kävin kokeilemass,mutta lompakon nyörien vielä kiristäessä jäin kenkien hankinta palkkapäivän jälkeen...Omassa jalassani kengät tuntuivat mukavilta.  ;D

Itsellänikin osto odottaa palkkapäivää, mutta hyvällä tuurillani jälleenmyyjä löytyi melkein naapuri kaupasta ja jäsen alennuksella!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onpas hauskat popot! Luulis vaan, että jalat hikoilee noissa, vaikka ilmareiät onkin.. Pitääkin käydä sovittamassa noita jossain.. Kestääköhän ne oikeesti decon?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onpas hauskat popot! Luulis vaan, että jalat hikoilee noissa, vaikka ilmareiät onkin.. Pitääkin käydä sovittamassa noita jossain.. Kestääköhän ne oikeesti decon?

Ainakin mitä ite oon kokeillu noita kenkiä n.10 min jalassa niin jalat pysy tosi viileinä. Kyllä tuntu hirveeltä sen jälkeen laittaa vanhat nahkaset työkengät jalkaan, kun ne oli tosi kuumat, raskaat ja hiosti.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyllä luulisin, että kestää  dekon. Itse pesen mun Merrelin  sandaalitkin dekossa ja ei nekään mee mikskään muuta kuin puhtaaksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ostin tämän topicin innostamana enkä ikinä luovu! Aivan ihanat, kuin ei olisi kenkiä ollenkaan jalassa (on ne silti, tarkistin). Kävellessä ilmavirta menee rei'istä sisään ja tuulettaa jalkoja, paikallaanollessa tuo muovipohja jotenkin kivasti lämmittää silti hiostamatta. Ainoa miinus siitä ettei kaupassa sopivaa kokoa ollut kuin laimeissa väreissä, taidan maalata muutaman camoviivan ruskeanvihreään pintaan piristeeksi. Hiljaisetkin ovat, ei nirsku eikä narise yöllä hiipiessä. Suosittelen!!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meillä käyttää koko osasto noita Crocseja. Itse ostin protestina aidot puukengät.

Töissäkö niitä aiot n 8 t käyttää, onnea vaan yritykselle.  On mulla kaikenlaisia kammottavia kengänviritelmiä työkenkinä ollut muttä puukengilla menisin korkeintaan navettaan tai sikalaan, ovat siellä erinomaiset.

Katso mallia hollantilaisilta, siellä ne lipsuttelee liejussa ja sonnassa maanmainiolla puukengillään, onkun tehty ko toimintaa varten.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meillä käyttää koko osasto noita Crocseja. Itse ostin protestina aidot puukengät.

Töissäkö niitä aiot n 8 t käyttää, onnea vaan yritykselle.   On mulla kaikenlaisia kammottavia kengänviritelmiä työkenkinä ollut muttä puukengilla menisin korkeintaan navettaan tai sikalaan, ovat siellä erinomaiset.

Katso mallia hollantilaisilta, siellä ne lipsuttelee liejussa ja sonnassa maanmainiolla puukengillään, onkun tehty ko toimintaa varten.

Noh, eivät ne ihan aidot ole vaan sellaiset ruåtsalaiset. Yritän välttää kaikea ylimääräistä kävelemistä töissä.

No comments

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...