Jump to content
MAINOS

Tehyn viimeisin jäsenyyskampanja


OldOne

Recommended Posts

Tehy on aloittanut uuden jäsenyyskampanjan joka on näkyvästi esillä eri tiedotusvälineissä. Itse olen nähnyt ilmoityiksen esim Ilta-sanomissa. Ohessa kuvia k.o kampanjasta. Mitä olette mieltä kampanjasta imagollisesti, tärppääkö tällä tyylillä? Itse uskon että tuo vetoaa ainakin nuoriin eikä ukkojakaan ole näemmä unohdettu.

Jos sinulla on tarve purkaa antipatioitasi k.o liittoa kohtaan, tee se jossain toisessa ketjussa, sopivia aiheita löytyy varmasti. Poistan tästä aiheesta k.o vuodatukset varoituksetta, koska toivon asiallista keskustelua k.o kampanjasta. Kiitos :)

tehy1.jpg

tehy2.jpg

tehy3.jpg

tehy4.jpg

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Mä en ymmärrä tuota äijä-kuvan tekstiä: "Olen aina unelmoinut Tehyn jäsenkortista" (ainakaan mun ex ja nykyinen eivät ole).

-Toi taisi olla perjantain Hesarin Nyt-liitteessäkin.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyllähän noita näkyy lehdistön lisäksi esim. bussipysäkkien valotauluilla. Mielestäni TEHYn kampanjointi on parantunut ja vetoaa varmasti paremmin suureen yleisöön. Tuntuu noi julisteet puhuttavan duunin kahvipöydässä... ;) Hui kauheaa kuinka rohkeita kuvia  TEHYläisistä!  :nauraa:

Juu, tällaista lisää  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ihan on pysähdyttävän näkösiä mainoksia, hyvä nuorekas imago luotu, en ois osannu odottaa. Vähän kaivelee noi naisten kuvat, et on "sorruttu" tollaseen vetoamaan, :) mutta muuten jees. Jotkut tekstitkin onnistuneita, herätteleviä...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Must noi on hauskoja.  :) En ees heti tajunnu, et on Tehyn mainos, ihmettelin vaan miks kukaan antaa lehden nimeks "Miten olisi?"  :nauraa:

Nuoriin noi vetoaa varmasti.  ;)

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hyvä kampanja mun mielestä. Mainosten ulkoasu kiinnittää huomion ja houkuttelee lukemaan tekstit. Sopivasti huumoria, mutta asia tulee hyvin esille, lyhyesti ja ytimekkäästi. Kerrassaan mainio kampanja mielestäni! Toivottavasti herättää keskustelua suuressa yleisössä ja päättäjissäkin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Monet ammattijärjestöt ovat järjestäneet viimeisen vuosien aikana hyvin näyttäviä (>> kalliita) mainoskampanjoita. Syynä lienee ainakin osittain imagonkohotus ja kadonneiden jäsenten metsästys, eikä siinä mitään pahaa ole sillä siihenhän jokaisella yrityksellä on täysi oikeus.

Itse olen mietiskellyt että miksi useimmat miesvaltaiset ammattijärjestöt eivät ole kampanjoineet yhtä laajasti, olisiko syynä sitten potentiaalisen jäsenistön sukupuoli vai jotkin muut seikat...

No, ihan ok kampanjahan tämä Tehyn systeemi on - jos nyt sitten pakko on jokin mainoskampanja järjestää. Itse kyllä käyttäisin rahat suoraan kenttätason agressiiviseen toimintaan jolla uskoisin saatavan vähintään yhtä tehokkaasti sitä oikeaa katu-uskottavuutta järjestöön...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Täytyy tunnustaa tyhmyyteni, että mulla kesti useita minuutteja tajuta, mistä oli kysymys kun mainoksen ensi kerran näin... Ja asia avautu vasta kun luin lehtisen kannesta mistä on kyse.  :D Mutta hienoja lappusia, ja onhan noi ihan erilaillla kiinnostusta herättäviä, kun aikanaan ne millä mut liittoon saatii...

I'm selfish, impatient and little insecure. I make mistakes, i'm out of control and at times hard to handle, but if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...