Maailman vahvin tyttö Posted May 14, 2006 Share Posted May 14, 2006 Joo, meitsi taas ajoissa liikkeellä. Tossa kattelin et Tehyn jäsenmaksut on veroehdotukseen laskettu jo, ja samaten Sairaanhoitajaliiton. Mut Ensihoitoalan liiton ei. Kai sen voi laittaa yhtä lailla kun Sairaanhoitajaliitonkin? Molemmathan on Tehyn alaisia liittoja. "Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä." "Jaa KUHANSILMIÄ?!" Link to comment Share on other sites More sharing options...
dino Posted May 15, 2006 Share Posted May 15, 2006 Jos sairaanhoitajaliiton maksut ovat menneet läpi niin samalla tavalla SEHLin maksutkin varmaankin menevät. Verottaja kyllä puhuu "työmarkkinajärjestöjen jäsenmaksuista sekä työttömyyskassamaksuista". Itse olen kyllä kuvitellut että ainoastaan Tehy, SuPer yms. ovat työmarkkinajärjestöjä ja nämä muut ei, mutta hyvä jos hyväksyvät vähennyksiin nämäkin maksut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teemu Posted May 15, 2006 Share Posted May 15, 2006 Tänään oli ko. papru pitänyt palauttaa ja tulihan siitä monta mainostakin et palauttakaa, mutta nyt myöhäistä itkeä, kun vellit on jo housussa..... Kiitos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maailman vahvin tyttö Posted May 15, 2006 Author Share Posted May 15, 2006 Jos sairaanhoitajaliiton maksut ovat menneet läpi niin samalla tavalla SEHLin maksutkin varmaankin menevät. Verottaja kyllä puhuu "työmarkkinajärjestöjen jäsenmaksuista sekä työttömyyskassamaksuista". Itse olen kyllä kuvitellut että ainoastaan Tehy, SuPer yms. ovat työmarkkinajärjestöjä ja nämä muut ei, mutta hyvä jos hyväksyvät vähennyksiin nämäkin maksut. Joo, kyllä mulla oli Sh-liiton jäsenmaksu tosiaan jo valmiiksi laskettu vähennyksiin. Joten laitoin sitten sen SEHL:nkin. Hyväksyvät jos hyväksyvät. "Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä." "Jaa KUHANSILMIÄ?!" Link to comment Share on other sites More sharing options...
ketonoidanlukko Posted May 15, 2006 Share Posted May 15, 2006 Aina on verottaja hyväksynyt sh liiton jäsenmaksut vähenyksiin, sinne samaan syssyyn ovat menneet Suomen dementia hoitajien, palliatiivisen hoidon, societas gerontologian ymv maksut, kannattaa laittaa kaikki vähänkin ammattiin viittaavat maksut vähennyksiin, läpi ovat menneet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ensihoitaja Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 Itselläni oli valmiiksi tehy ja sh-liiton maksut. Sehlin maksu oli jostain syystä veroilmoituksessa nimellä Suomen Mielenterveysalan liitto. En jymmärrä, mutta sama oli summa ja y-tunnus täsmäsi. Opettaja jumalan armosta... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buddha Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 mulla oli sama juttu :-X I´m not sure what´s wrong... But it´s probably your fault Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teemu Posted May 21, 2006 Share Posted May 21, 2006 mulla oli sama juttu :) Itselläni oli valmiiksi tehy ja sh-liiton maksut. Sehlin maksu oli jostain syystä veroilmoituksessa nimellä Suomen Mielenterveysalan liitto. En jymmärrä, mutta sama oli summa ja y-tunnus täsmäsi. Asia on tiedostettu ja se on nyt oikaistu verohallintoon. T:Teemu jäsenpalvelu SEHL Kiitos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiu Posted May 21, 2006 Share Posted May 21, 2006 mulla oli sama juttu ;) Itselläni oli valmiiksi tehy ja sh-liiton maksut. Sehlin maksu oli jostain syystä veroilmoituksessa nimellä Suomen Mielenterveysalan liitto. En jymmärrä, mutta sama oli summa ja y-tunnus täsmäsi. Asia on tiedostettu ja se on nyt oikaistu verohallintoon. T:Teemu jäsenpalvelu SEHL Minullakin oli näin :nauraa:. Mutta ihan hyvä, jos nyt oikaistu (vaikka ei sillä nyt niin väliä, mitä siin veropaprussa lukee -> pääasia että lukee edes jotain ;D). - Sinähän olet väsynyt, kun on oikein pussitkin silmien alla! - Ei ne oo pussit, ne on tissit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
CSAR Posted May 21, 2006 Share Posted May 21, 2006 Ai teillekkin? Tässä on irvailtu kolleegion kanssa samaa asiaa töissä. Verottaja lienee tulkinnut ensihoidon henkisesti rasitavaksi...? ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiu Posted May 21, 2006 Share Posted May 21, 2006 Ai teillekkin? Tässä on irvailtu kolleegion kanssa samaa asiaa töissä. Verottaja lienee tulkinnut ensihoidon henkisesti rasitavaksi...? ;D Nähtävästi. Tai sitten ne ei tiedä, että "ensihoito" ja "mielenterveystyö" on kaksi eri asiaa ;). - Sinähän olet väsynyt, kun on oikein pussitkin silmien alla! - Ei ne oo pussit, ne on tissit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ensihoitaja Posted May 29, 2006 Share Posted May 29, 2006 Ai teillekkin? Tässä on irvailtu kolleegion kanssa samaa asiaa töissä. Verottaja lienee tulkinnut ensihoidon henkisesti rasitavaksi...? :D Nähtävästi. Tai sitten ne ei tiedä, että "ensihoito" ja "mielenterveystyö" on kaksi eri asiaa :nauraa:. Onko ne? Eikös me ensihoideta melkeen päivittäin mielenterveysasiakkaita? :P Opettaja jumalan armosta... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.