Jump to content
MAINOS

Yhteistyö osastojen välillä


dino

Recommended Posts

yleisesti ottaen voisi sanoa, että hometornin vuodeosastojen ja heräämön välinen yhteistyö ei ole parasta mahdollista, kummaltakaan puolelta. samaa mieltä?

Ehdottoman samaa mieltä. Jotain yhteistyökokouksia ne kuulemma meinaa pitää. Eri asia sitten miten kauan menee kun kulttuuri vaihtuu.

Näyttäkää mulle kaksi terveydenhuollon yksikköä joiden välinen yhteistyö sujuu kitkatta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

yleisesti ottaen voisi sanoa, että hometornin vuodeosastojen ja heräämön välinen yhteistyö ei ole parasta mahdollista, kummaltakaan puolelta. samaa mieltä?

Ehdottoman samaa mieltä. Jotain yhteistyökokouksia ne kuulemma meinaa pitää. Eri asia sitten miten kauan menee kun kulttuuri vaihtuu.

Näyttäkää mulle kaksi terveydenhuollon yksikköä joiden välinen yhteistyö sujuu kitkatta...

Mikä ihme siinä on niin vaikeeta??  :o

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Näyttäkää mulle kaksi terveydenhuollon yksikköä joiden välinen yhteistyö sujuu kitkatta...

Mikä ihme siinä on niin vaikeeta??  :o

Jaa-a. Sen jos joku osaisi selvittää, niin varmasti olisi Nobel- palkinto aika lähellä 8)

1/12800

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Leikkuri - Teho toimii, ja itselläni kyllä ne vast.ot. toimii  hyvin. Jos josain on jotakin hiertymää se onpi vain henkilökemiaa pitkälti. Kyllähän se pitäisi aina pysyä asiassa, mutta kaikki eivät halua kuulla missä mennään( myös sk raportit)!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Näyttäkää mulle kaksi terveydenhuollon yksikköä joiden välinen yhteistyö sujuu kitkatta...

Mikä ihme siinä on niin vaikeeta??  :o

Jaa-a. Sen jos joku osaisi selvittää, niin varmasti olisi Nobel- palkinto aika lähellä :nauraa:

Omalla työpaikallani ainakin tähän vaikuttaa osaltaan talon johdon suunnalta työyksiköihin suuntautuvat supistusuhkat ja yleinen epävarmuus toiminnan jatkuvuudesta. Tämä saa sitten aikaiseksi sen että jokainen työyksikkö taistelee olemassaolostaan kaikilla mahdollisilla keinoilla ja silloin ei paljoa kerkeä yhteistyökuvioita hiomaan naapuriosastojen kanssa.

Hajoita ja hallitse toimii siis edelleen..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse olen ainakin kokenut yhdeksi syyksi työpaikan massiivisen koon. Pienemmissä sairaaloissa tunnetaan/ tiedetään muidenkin yksiköiden henkilökuntaa, mutta mammuttilaitoksissa anonymiteetin taakse on helppo kätkeytyä. Kaipa se alentaa joillekin kynnystä lyödä luuri korvaan ym.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

yleisesti ottaen voisi sanoa, että hometornin vuodeosastojen ja heräämön välinen yhteistyö ei ole parasta mahdollista, kummaltakaan puolelta. samaa mieltä?

Ehdottoman samaa mieltä. Jotain yhteistyökokouksia ne kuulemma meinaa pitää. Eri asia sitten miten kauan menee kun kulttuuri vaihtuu.

Näyttäkää mulle kaksi terveydenhuollon yksikköä joiden välinen yhteistyö sujuu kitkatta...

Mikä ihme siinä on niin vaikeeta??  ;D

Tässäpä jollekin hyvä tutkimuksen aihe

- elämä on asenne kysymys -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Näyttäkää mulle kaksi terveydenhuollon yksikköä joiden välinen yhteistyö sujuu kitkatta...

TK-osasto ja Mononen.

Onko mononen ruumiskuski?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Näyttäkää mulle kaksi terveydenhuollon yksikköä joiden välinen yhteistyö sujuu kitkatta...

TK-osasto ja Mononen.

No joo, monen terveydenhuollon ulkopuolisen yksikön kuten esim. poliisien, vartioiden kanssa yhteistyö kyllä sujuu pääsääntöisesti ihan ok.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...