Jump to content
MAINOS

Yksityisen palkoista ja lisistä, mites teillä?


Atarax

Recommended Posts

Tyttöystävä töissä yksityisessä ryhmäkodissa jossa lapsia ja nuoria.

Palkka on G21 eli minimi. Koulutukseltaan on sairaanhoitaja.

Tittelinä ohjaaja niinkuin muillakin ja kaikilla sama palkkaluokka, koulutuksesta riippumatta.

Onko tämä yleinen käytäntö yksityisillä?

Lisäksi näkyy pyhäpäivinä olevan aika harvoin töitä ja tuolloinkin ehkä jotain neljän tunnin vuoroja. Ryhmäkodin johtajat (pariskunta) tekee pyhinä töitä ja aika paljon myös yövuoroja. Hyvää tulosta tuo ryhmäkoti kyllä tekee.

Minä nostaisin meteliä, ei julkisella kuitenkaan noin toimita...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Sehän riippuu yksityisestä. Jotkut paikat perustavat toimia vain ohjaajille, joten saavat sitten maksaa sen mukaista palkkaakin. Itse en edes hakisi ko. nimikkeellä mihinkään töihin - juuri tuosta syystä. Olen ammatiltani sairaanhoitaja, joten vaadin myös koulutustani vaativaa palkkaa.

Nythän on hoitajien markkinat, et ei muuta ko vaihtaa paikkaa - omaa koulutusta vastaavaan paikkaan/palkkaan. Palkkaakin kun voi nykyään (taas) kilpailuttaa :D

Jos et pidä siitä, että muut kävelevät ylitsesi, nouse ylös lattialta.

Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ja juuri tuolleenhan sitä yrittäjä joutuu tekemään, eli rahakkaimmat vuorot itselle. Jos siis vain itse jaksaa ja pystyy. Hassuahan se olisi toisin.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Käsi ylös moniko on nähnyt kaupungin tekevän viikonloppuja...! :D

Taas meni saivarteluksi, sorry!

Ei vaan, jos mulla olis oma pulju niin kyllä mäkin tekisin mahd. paljon itse. Säästyis rahaa ja sais paremman auton!

Kyseisessä paikassa ei taida montaa työntekijää olla.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Käsi ylös moniko on nähnyt kaupungin tekevän viikonloppuja...! :D

Taas meni saivarteluksi, sorry!

Ei vaan, jos mulla olis oma pulju niin kyllä mäkin tekisin mahd. paljon itse. Säästyis rahaa ja sais paremman auton!

Kyseisessä paikassa ei taida montaa työntekijää olla.

Kyllä meillä kaupunki tekee... :D

Tarkoitin että esimiehet (osastonhoitajat) ei tee kaikkia pyhiä, on tuotakin joskus nähnyt.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse sh:na yksityisellä...Palkan olen neuvotellut ja lisiä saan siinä missä muutkin. Eli neuvottelemalla palkan saa kohdallen. Ei siis yleinen käytäntö, ainakaan näillä leveyspiireillä.

la vida es una buena adventure - elämä on kaunis seikkailu

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...