Jump to content
MAINOS

Kadonneen opiskelumotivaation metsästys...


Vieras: HannaKaija

Recommended Posts

Vieras: HannaKaija

Jos opiskelumotivaatio katoaa niin milläs sen sais takas?  huh.gif

Tässä useamman vuoden opiskelujen jälkeen kolahti tosiasiaksi se ettei toi koulunkäynti vois vähempää kiinnostaa... :-[

Ja päätin korjata asian poistumalla takavasemmalle eli pitämällä poissaolovuoden koulusta...ja nyt yritän palailla takasin pienin askelin...ja vain todetakseni, että koulumotivaatio on aivan yhtä karkuteillä kun silloin, kun välivuodelle lähdin.

Eikä motivaatiota lisää ollenkaan se, että suurin osa niistä, jotka samaan aikaan aloitti amk:ssa kun mä on valmistunut pois...

Onko kellään muulla ollut samaa tilannetta edessä/menossa paraikaa?

Pitäiskö tässä vaiheessa jo todeta, ettei meikäläisestä tainnut sairaanhoitajaa tulla ainakaann tällä vuosikymmenellä....

Onko ideoita millä koulumotivaation saisi takas? 8)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Lähes samassa  veneessä ollaan. Ei maistu enää koulunpenkillä istuminen ja saa nyt sitten nähdä jos tuon samaisen välivuoden "joudun" pitämään. Sitä on joutunut rentoutumaan useammin kuin normaalisti sitten vapaa-ajalla. Töissä käyminen on ollut mulle myös kuin terapiaa, sattuneista syistä...

Päiväkerrallaan, torkkaria ajatellen!?

Mutta tsemiä sulle ja koit jaksaa viel vähän aikaa.

Nainen paranee taudista kuin taudista, kun hän saa tietää sen kuuluvan vanhenemisen merkkeihin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: HannaKaija

Töissä käyminen on ollut mulle myös kuin terapiaa, sattuneista syistä...

Päiväkerrallaan, torkkaria ajatellen!?

kyllä tää on ihanaa tää työn teko meikäläiselläkin.... 8)

Ja torkkaria ajatellaan vasta sitten kun sen aika tulee tai sitten on tulematta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...