Jump to content
MAINOS

Virve


Telaketju

Recommended Posts

THR880,nyt pitäs saada ton ominaisuuksista tietoa,eli pitääkö paikkaansa ettei lähetä dataa?

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

noniin.lähettäähän se statuksia!taas mua yritettiin huijata 8)

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

hinkalan näkönen peli.onko kellään käyttäjäkokemusta?

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

On ikävä kyllä kokemusta! Järkyttävän iso ja painava. Ei mahdu mihinkään taskuun. Jos saat mahtumaan johonkin taskuun vaituu puheryhmä aivan varmasti jos ei ole näppäilukko päällä. Jos puheryhmä vaihtuu saat vartin väännellä puheryhmänvalitsinta löytääksesi takaisin oikealle. Jos näppäinlikko on päällä ei tangetti toimi. Värinäyttö on ihan kiva ja pelit, tosin kummallakaan ei virvessä mitään tee.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyllä ne tangentit toimii, vaikka näppäinlukko olisikin päällä... THR880 on kyllä ihan näppärä peli, koko ei ole liian suuri kun vertaa mitä vanhempia VHF-puhelimia on ollut käytössä. Värinäyttö on hieman pröystäilyä, mutta ilmeisesti se nyt on nykypäivää (eipä taida paljoakaan olla hintaeroa vanhanmalliseen näyttöön). Kaksoistangentti on hyvä juttu, tuolloin käytössä kaksi eri puheryhmää. Itse olen käyttänyt ao. puhelinta mm. suuronnettomuusharjoituksessa ja kaipa se sujui ihan hyvin. Monipuoliset toiminnot ja toisaalta hyvä että logiikka pelaa 1:1 Nokian GSM puhelimen kanssa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

On ikävä kyllä kokemusta! Järkyttävän iso ja painava. Ei mahdu mihinkään taskuun.

Eihän tuo THR880 mikään iso ole. Meillä käytössä Nokian ensimmäisen polven virve-kapulat (mallinumeroa en muista) ja se on oikeasti iso Melkein samaa kokoluokkaa kuin ensimmäiset Mobiran tiiliskivet vuonna 1990. (kuka muistaa?)
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sama masiina. Verkko otettiin käyttöön 2001 ja puhelinmallit ovat vaihtuneet. Oli muuten NATO maat ihmeissään Suomi poikien viestihärveleistä. 8)

No comments

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...