Jump to content
MAINOS

Laakson sairaala


Sukunajo

Recommended Posts

Kesätöitä väännän tällä hetkellä Laakson sairaalassa. Toukokuun ajan olin varahenkilöstössä, ja tuli nähtyä useampaakin paikkaa usein. Nyt olen siellä infektio-osastolla, ja täytyy sanoa, että ph-sijaisuudenkin aikana on ehtinyt oppia todella paljon! Ilmapiiri on yleisesti ottaen hyvä, mutta pari epäammatillisestikin käyttäytyvää hoitsua mahtuu mukaan. Eipä niiden silti kannata antaa pilata työkokemustaan, vaikka se välillä syökin kehittyvää ammatillista itsetuntoa aika mukavasti.  ;)

Suosittelen kuitenkin, on kuulemma ensimmäiseksi sairaanhoitajan sijaisuudeksikin todella hyvä paikka. Näin ovat ainakin sh-sijaisuutta tekevät työkaverit sanoneet.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 vuosi myöhemmin...
MAINOS

Mitä kuuluu Laakson sairaalaan tänä päivänä? Pistäkäähän kokemuksia, erityisesti noista kuntoutuspuolen osastoista. Kiiiitsa!

Jos vasara on ainoa työkalu, niin kaikki ongelmat alkavat näyttämään nauloilta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Kesätöissä Laaksossa tällä hetkellä, taitaa kuulua ihan suht hyvää sinne, tai meille ainakin ^_^ . Anna-marian kanssa samoilla linjoilla, oiva paikka ensimmäisten sh-kokemusten saamiseen. Kaikessa oon pärjänny (tai kuvitellu pärjääväni) ja mukamas jotai kokemustakin tullu :D

K-osastolla kun olin töissä puolisen vuotta sitten niin olivat kaikki kolme (12,14,15) ihan mukavia paikkoja, eniten ehkä tuo 12 oli meikäläisen mieleen. Siitä on moni sanonu että ei oo tykänny tai jotenkin ihmeellinen osasto, mutta mulle ollaan aina oltu ystävällisiä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Itse työskentelen kuntoutuspuolella. Hyvää kai kuuluu, mutta henkilökunnasta (etenkin sairaanhoitajista) on huutava pula! Tulkaa ihmeessä tutustumaan, nyt taitaa olla paikkojakin avoinna, määräaikaisia ja vakipaikkoja! :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 kuukautta myöhemmin...

Minkälainen on työpaikkana tuo Laakson infektio-osasto (numero 1:kö se nyt sitten on)? Jos jollakulla sattuisi tuoretta kokemusta olemaan :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 vuotta myöhemmin...
18.6.2007 klo 17.30, meho kirjoitti:

Osastolla 8 tyontekijoilla korkea tyomoraali. Oh pitaa huolen, etta vuorossa on tarpeeksi tyontekijoita ja kantaa muutenkin huolta omiensa jaksamisesta. Jokainen koulutukseen katsomatta saa osallistua kaikkiin toimintoihin joihin vaan kykenee. Lh/ph ei kuitenkaan laakkeiden jakoon, mika on hyva koska siita ei kuitenkaan saisi sh:n palkkaa. Omaiset, potilaat ja ayl ovat kovasti kiitelleet henkilokunnan ammatitaitoa ja mukavaa tyoilmapiiria. Toisilta osastoilta kuulee taysin painvastaisia huhuja... Osastolla 8 suljetut ovat ja ikkunat, mika tietysti vaikuttaa potilasmateriaaliin: psyk, paihde, karkailevat jne, mutta henkilokunnan huumorintaju korvaa vahtimisvaivan.

Osato 8 toiminta on kaikin tavoin eettistä ja tasokasta, Mitä Laakson sairaalan alueelta löytyy, kiitos korkean työmoraalin omaavien ja loistavien työntekijöiden. Osastonhoitaja paras koko Laakson sairaalan osastoista.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
11.2.2016 klo 16.39, Vieras kirjoitti:

Osato 8 toiminta on kaikin tavoin eettistä ja tasokasta, Mitä Laakson sairaalan alueelta löytyy, kiitos korkean työmoraalin omaavien ja loistavien työntekijöiden. Osastonhoitaja paras koko Laakson sairaalan osastoista.

Hirtehinen huumori on hyvää, oletko tosissasi kirjoituksesi kanssa.Taisit erehtyä osaston numerosta, tai olet kyseinen henkilö itse?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...