Jump to content
MAINOS

sairaanhoitajapävistä


marja

oletkö lähedössä sairaanhoiaja päiville?  

37 ääntä

  1. 1. oletkö lähedössä sairaanhoiaja päiville?

    • kyllä, työnantaja maksaa
      3
    • kyllä, maksan itse
      4
    • en, enkä halua
      13
    • menisin jos pääsisin
      10
    • liian kallis minulle
      11


Recommended Posts

Lähden, mutta vähän pitkin hampain..kaukaa on pitkä matka, mutta ainahan se pari "lomapäivää" kelpaa. Miten teillä on käytännön järjestelyt suoritettu? meillä 2kpl/osasto työnantaja maksaa kyydin halvimmalla mahdollisella kulkupelillä eli junalla(10h) + hotellin + 2*päiväraha eli60 €...ke illalla lähetään ja lauantaina takasi

Mikä ei tapa, se vahvistaa..!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
Vieras: Student Midwife

En mene kuuntelemaan esityksiä vaan ilmaisella lipulla katsastamaan myyntikojut ja keräämään seuraavan vuoden kynätarpeet 8)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En mene kuuntelemaan esityksiä vaan ilmaisella lipulla katsastamaan myyntikojut ja keräämään seuraavan vuoden kynätarpeet 8)

Kuten myös, jos pääsen livistämään töistä sopivan aikaisin.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

keräämään seuraavan vuoden kynätarpeet 8)

Ja mun pitää olla jakamassa niitä kyniä ja karkkia. Pitkin hampain. Olen siis se tyyppi siellä, jolla on naama väärinpäin  ;) - kaikki muuthan osaa hymyillä edustavasti...

Aina kun minun pitää valita kahdesta pahasta, kokeilen sitä pahaa, johon en ole vielä tutustunut.

                                  - Mae West -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

keräämään seuraavan vuoden kynätarpeet 8)

Ja mun pitää olla jakamassa niitä kyniä ja karkkia. Pitkin hampain. Olen siis se tyyppi siellä, jolla on naama väärinpäin  ;) - kaikki muuthan osaa hymyillä edustavasti...

Mä tuun sulta kynän hakemaan, mitähän niissä sun kynissä lukee?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

keräämään seuraavan vuoden kynätarpeet ;)

Ja mun pitää olla jakamassa niitä kyniä ja karkkia. Pitkin hampain. Olen siis se tyyppi siellä, jolla on naama väärinpäin  :nauraa: - kaikki muuthan osaa hymyillä edustavasti...

Mä tuun sulta kynän hakemaan, mitähän niissä sun kynissä lukee?

Pitäisköhän sanoa, että Stadia tai PirAMK, niin kaikki mun urputukset täälläkin menis siihen piikkiin. Saisin harhautettua muutamaa "vahtikoiraa"...  8)  Mutta kaikki, joilla on jokin tunniste siitä, että ovat hoitajat.netin jäseniä saavat extralahjana myös hikirannekkeen, jossa on aplikoituna lafkamme logo! Todella tyylikäs! (Siis edellyttäen tietenkin, että satumme samaan aikaan ja samaan paikkaan. En todellakaan aio olla tuolla päivillä kuin ne pakolliset muutamat tunnit).

Aina kun minun pitää valita kahdesta pahasta, kokeilen sitä pahaa, johon en ole vielä tutustunut.

                                  - Mae West -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pitäisköhän sanoa, että Stadia tai PirAMK, niin kaikki mun urputukset täälläkin menis siihen piikkiin. Saisin harhautettua muutamaa "vahtikoiraa"...  ;)  Mutta kaikki, joilla on jokin tunniste siitä, että ovat hoitajat.netin jäseniä saavat extralahjana myös hikirannekkeen, jossa on aplikoituna lafkamme logo! Todella tyylikäs! (Siis edellyttäen tietenkin, että satumme samaan aikaan ja samaan paikkaan. En todellakaan aio olla tuolla päivillä kuin ne pakolliset muutamat tunnit).

Tahtoo tollaisen...  8)

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pitäisköhän sanoa, että Stadia tai PirAMK, niin kaikki mun urputukset täälläkin menis siihen piikkiin. Saisin harhautettua muutamaa "vahtikoiraa"...  ;)  Mutta kaikki, joilla on jokin tunniste siitä, että ovat hoitajat.netin jäseniä saavat extralahjana myös hikirannekkeen, jossa on aplikoituna lafkamme logo! Todella tyylikäs! (Siis edellyttäen tietenkin, että satumme samaan aikaan ja samaan paikkaan. En todellakaan aio olla tuolla päivillä kuin ne pakolliset muutamat tunnit).

Tahtoo tollaisen...  8)

Kukapa ei tahtois... Kelpaako "tunnisteeks" että nimikyltissä lukee hoitajanettinimimerkki?

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Whee, äänestyksessä ei ollu mulle oikeeta vaihtoehtoa, mutta MÄ OLEN TULOSSA!  ;D ("Tulen, en maksa, käytän suhteitani hyväkseni") Varaas Cardina mulle hikiranneke.  :P Millä MÄ todistan hoitajat.nettiläisyyteni...?!  8)

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pitäisköhän sanoa, että Stadia tai PirAMK, niin kaikki mun urputukset täälläkin menis siihen piikkiin. Saisin harhautettua muutamaa "vahtikoiraa"...  :P  Mutta kaikki, joilla on jokin tunniste siitä, että ovat hoitajat.netin jäseniä saavat extralahjana myös hikirannekkeen, jossa on aplikoituna lafkamme logo! Todella tyylikäs! (Siis edellyttäen tietenkin, että satumme samaan aikaan ja samaan paikkaan. En todellakaan aio olla tuolla päivillä kuin ne pakolliset muutamat tunnit).

Tahtoo tollaisen...  ;D

Kukapa ei tahtois... Kelpaako "tunnisteeks" että nimikyltissä lukee hoitajanettinimimerkki?

Toihan oli tosi hyvä idea! Tietenkin se kelpaa. Jännä nähdä kuinka monta "foccea" ja "Kerttuliinia" siellä onkaan! Ei mun varmaankaan tartte kuitenkaan laatikollista niitä rannekkeita raahata...

Aina kun minun pitää valita kahdesta pahasta, kokeilen sitä pahaa, johon en ole vielä tutustunut.

                                  - Mae West -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Toihan oli tosi hyvä idea! Tietenkin se kelpaa. Jännä nähdä kuinka monta "foccea" ja "Kerttuliinia" siellä onkaan! Ei mun varmaankaan tartte kuitenkaan laatikollista niitä rannekkeita raahata...

Mäkin haluan nähdä ne jotka haluaa esiintyä Kerttuliininä tai Foccena.  :P (Joten pistätkös jonoon jos sellaisia näkyy... ;D)

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyllä mä voin jonain vuonna sinne mennäkin, mutta mulla on lähiaikoina muutenkin ihan liikaa tekemistä ja ajattelemista, kun alkaa toi valmistuminen lähestyä, ja on pakko käydä välillä töissäkin, ettei joudu syömään kalanperkeitä ja koiranmakkaraa. Mitään suurta hinkua kyseistä tapahtumaa kohtaa minulla ei ole.

1/12800

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

ai saaaaaako sieltä ilmaisia kyniä ;D

Eikös ne ole nyt loppuviikosta?

Jos ilmaisia kyniä on luvassa, niin kai ne myyntikojut voisi käydä läpi.

Maksullinen osuus kyllä jääpi kokematta.

Nokka kohti uusia tuulia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyllä mä voin jonain vuonna sinne mennäkin, mutta mulla on lähiaikoina muutenkin ihan liikaa tekemistä ja ajattelemista, kun alkaa toi valmistuminen lähestyä, ja on pakko käydä välillä töissäkin, ettei joudu syömään kalanperkeitä ja koiranmakkaraa. Mitään suurta hinkua kyseistä tapahtumaa kohtaa minulla ei ole.

-Tuolla käymisen pois jättäminen saattaa kyllä vaikuttaa urasuunnitelmiisi negatiivisesti. Oletko miettinyt kuinka hyviin ja urakehitystä edistäviin kontakteihin tuolla voi "törmätä"?

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

-Tuolla käymisen pois jättäminen saattaa kyllä vaikuttaa urasuunnitelmiisi negatiivisesti. Oletko miettinyt kuinka hyviin ja urakehitystä edistäviin kontakteihin tuolla voi "törmätä"?

Näinhän se tietysti on, mutta toisaalta en ole valmis kestämään sitä pettymystä, jos nämä "merkkihenkilöt" vain kulkisivatkin nokka pystyssä ohi, ja katselisivat paheksuvasti. Täytyy vielä erätä rohkeutta, ja odotella ens vuoteen, sitä ennen ehtis ehkä käydä vielä kirjakielen kurssin, jolloin ois helpompi antaa hyvä, ja sivistynyt vaikutelma itsestään.

1/12800

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

ai saaaaaako sieltä ilmaisia kyniä :P

...ja lisäksi suklaata, terveysvaikutteista maitoa, jäätelöä, ihovoiteita, rannekoruja... näin siis viime vuonna... Huvitti, kun Pasilan vaki-spurgu oli myös keksinyt nämä päivät, ja keräsi roskiksen kautta kierrätettyyn jenkki-putkikassiinsa kourakaupalla karkkia. Meni hyvään tarkoitukseen.

-Tuolla käymisen pois jättäminen saattaa kyllä vaikuttaa urasuunnitelmiisi negatiivisesti. Oletko miettinyt kuinka hyviin ja urakehitystä edistäviin kontakteihin tuolla voi "törmätä"?

sitä ennen ehtis ehkä käydä vielä kirjakielen kurssin, jolloin ois helpompi antaa hyvä, ja sivistynyt vaikutelma itsestään.

Se on toi kirjakielen kurssi mullakin käymättä. Ilmankos...

Aina kun minun pitää valita kahdesta pahasta, kokeilen sitä pahaa, johon en ole vielä tutustunut.

                                  - Mae West -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyllä kannatti käydä. Saadaan nyt Jyväskylä partsille kasvamaan.  :o Ja Kikkikselle irtos hyppynarunkin sieltä. Kynätkään ei ollu mitään tavis-kyniä.  :P Hikiranneketta jään vielä oottelee...  :P (Sen verran tulee chattailtua, et sille on kyllä tarvetta!)

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hikiranneketta jään vielä oottelee...  ;D (Sen verran tulee chattailtua, et sille on kyllä tarvetta!)

Selkä väärällään niitä hikirannekkeita raahasin, mutta tulee vielä tilaisuus päästä niistä eroon. Ihmeen hiljaista oli sh-päivillä verrattuna aikaisempiin vuosiin. Rekrytointifirmoja ja sairaaloiden sekä kaupunkien töihin "sisäänheittäjiä" enemmän kuin koskaan!

Aina kun minun pitää valita kahdesta pahasta, kokeilen sitä pahaa, johon en ole vielä tutustunut.

                                  - Mae West -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei paljoakaan hetkauttanut nuo sairaanhoitajapäivät, oli niin surkea tapahtuma kun voi olla, tai siis konferenssi niin kuin opettajat sanovat! Istuttiin sit kaks päivää siinä baarissa mikä messarin pääsisäänkäyntien vieressä oli...  Muutamilla luennoilla käytiin josta ei paljoa käteen jäänyt. ketään hoitsunettiläistä en nähnyt eikä kukaan tunnistanut vaikka hienosti rintaläpyskässä -teme- olikin. Ja ilman hikinauhaa jäin!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hikiranneketta jään vielä oottelee...  :nauraa: (Sen verran tulee chattailtua, et sille on kyllä tarvetta!)

Selkä väärällään niitä hikirannekkeita raahasin, mutta tulee vielä tilaisuus päästä niistä eroon. Ihmeen hiljaista oli sh-päivillä verrattuna aikaisempiin vuosiin. Rekrytointifirmoja ja sairaaloiden sekä kaupunkien töihin "sisäänheittäjiä" enemmän kuin koskaan!

Malta nyt, mä tuun sen vielä hakemaan...  :o

Ne rekrytoijat kävi suorastaan päälle.  :-X

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Istuttiin sit kaks päivää siinä baarissa mikä messarin pääsisäänkäyntien vieressä oli...  Muutamilla luennoilla käytiin josta ei paljoa käteen jäänyt. ketään hoitsunettiläistä en nähnyt eikä kukaan tunnistanut vaikka hienosti rintaläpyskässä -teme- olikin. Ja ilman hikinauhaa jäin!

No, mä istuin opiskelijan kanssa just siinä toisessa pääsisäänkäynnin lähellä kahvilassa. Kävi kyllä mielessä, että pitääkö mun lähteä tarkistamaan viereisessä baarissa olleiden poikien/miesten nimilappuja - mutta pelkän vichyn ja kahvin voimalla olisin tuntenut itseni lievästi sanottuna hölmöksi (tietenkin olisin voinut delegoida homman opiskelijalle).... Jälkitoimituksena joillekin on hikiranneke lähitulevaisuudessa luvattu...

Aina kun minun pitää valita kahdesta pahasta, kokeilen sitä pahaa, johon en ole vielä tutustunut.

                                  - Mae West -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Istuttiin sit kaks päivää siinä baarissa mikä messarin pääsisäänkäyntien vieressä oli...  Muutamilla luennoilla käytiin josta ei paljoa käteen jäänyt. ketään hoitsunettiläistä en nähnyt eikä kukaan tunnistanut vaikka hienosti rintaläpyskässä -teme- olikin. Ja ilman hikinauhaa jäin!

No, mä istuin opiskelijan kanssa just siinä toisessa pääsisäänkäynnin lähellä kahvilassa. Kävi kyllä mielessä, että pitääkö mun lähteä tarkistamaan viereisessä baarissa olleiden poikien/miesten nimilappuja - mutta pelkän vichyn ja kahvin voimalla olisin tuntenut itseni lievästi sanottuna hölmöksi (tietenkin olisin voinut delegoida homman opiskelijalle).... Jälkitoimituksena joillekin on hikiranneke lähitulevaisuudessa luvattu...

Oisit nyt tullu moikkaamaan, se oli meidän info-piste!! Kolme komeeta miestä siinä istu... Ehkä komein se sinipaitainen???  ;) :-X

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Oisit nyt tullu moikkaamaan, se oli meidän info-piste!! Kolme komeeta miestä siinä istu... Ehkä komein se sinipaitainen???  :P

Mullakin muuten luki "Kerttu" nimilapussa, mut eipä vaan kukaan käyny lukees sitä. (Johtuisko siit, että roikku farkkujen taskussa aika näkymättömällä paikalla, avainnauhan roikkuessa edessä... :-X) Oisit käyttäny kiikareita, niin oltais tunnistettu.  ;)

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...