Jump to content
MAINOS

"huonot suonet"


dino

Recommended Posts

MAINOS

Sitten pitää alkaa vain ns. sokkona haravoida tai miettiä sentraalista linjaa.

Onneks näillä mun tarkoittamilla potilailla yleensä on se CV tai S-G. Veriä vaan ois esmes parempi tiputella periferiaan, mutta se ei näillä ole aina mahdollista.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

kyl se on niinko hoitajatar sano, kokemuksest se vaan on kiinni

Niin ja sitten kun on kokemusta, niin tietää että se on ihan päivästä tai kerrasta kiinni.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

On se vähän tuuristakin kiinni!

Mulle kävi vastavalmistuneena, just tippaluvan saaneena ja kaikkivoipana tähtihetki.

Terkkarin toiselta osastolta soitettiin ja pyydettiin laittamaan tippaa  no minähän läksin.

Vanhempien sairaanhoitajien ilme oli melkoinen kun tulin ponnari heiluen paikalle.

Papan kädet oli ihan mustana pistoyrityksistä. Hyvinhän ne suonet tuntu ja sain ekalla laitettua.

Kukaan ei sanonut mitään, ei pappakaan.

Kyllä se sillon oli tuulettamisen arvoinen asia ja itsetuntoa kohottavaa, vaikkei se ollutkaan mikään mahdoton tehtävä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

On se vähän tuuristakin kiinni!

Mulle kävi vastavalmistuneena, just tippaluvan saaneena ja kaikkivoipana tähtihetki.

Terkkarin toiselta osastolta soitettiin ja pyydettiin laittamaan tippaa  no minähän läksin.

Vanhempien sairaanhoitajien ilme oli melkoinen kun tulin ponnari heiluen paikalle.

Papan kädet oli ihan mustana pistoyrityksistä. Hyvinhän ne suonet tuntu ja sain ekalla laitettua.

Eli kuten Janne ja muutkin sanoivat, se on päivästä kiinni. Eli pistäjän vaihto auttaa kummasti.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...