pikkuenkeli Posted February 26, 2006 Share Posted February 26, 2006 Heippa. Olisi kiva tietaa ketka kaikki tyoskentelee taalla briteissa ja missa pain? Ma itse viela tyoskentelen muissa hommissa Essexissa ja olen etsimassa toita Walesin puolelta (pohjois walesista lahelta Chesteria). Aurinkoisia paivia kaikillre 8) Allways belive your dreams.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest miksu Posted March 2, 2006 Share Posted March 2, 2006 Moi, Taalla Lontoossa ollaan..... :happy: Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiikura Posted April 25, 2006 Share Posted April 25, 2006 Moi, Lontoossa myoskin olen toissä..leikkausosastolla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liisus Posted April 26, 2006 Share Posted April 26, 2006 Onko totta, että sielläpäin ollaan tosi tarkkoja titteleistä ? Eli arvostetaanko lähihoitajia ollenkaan ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiikura Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 Moi, meilla ei ole leikkurissa lahihoitajia vaan ainoastaan health care assistantteja, jotka ovat tyopaikkakoulutettuja ja he ovat opiskelleet NVQ-tutkinnon samalla. Ma ainakin arvostan suomalaista lahihoitaja tutkintoa, mutta en tieda miten voit rekisteroitya, etta saisit parempaa palkkaa kuin nama health care assistantit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.