Jump to content
MAINOS

Työhaun touhussa


Vieras: Juuli

Recommended Posts

Heippatirallaa !

Olen koulutukseltani terveydenhoitaja AMK sekä sairaanhoitaja AMK, suuntautumisvaihtoehtonani psykiatrinen hoitotyö.

Oorait, no koskapa juuri nyt tällä hetkellä ei ole tarjolla kumpaakaan koulutusta vastaavaa työtä, olen haeskellut ihan kaikkea mahdollista.

Kävin työhaastattelussa yksityisellä vanhainkodilla, jossa hakivat sairaanhoitajaa hommiinsa. Täti katseli ja käänteli papereitani ja ihmetteli, miten voi olla mahdollista että olen valmistunut samana päivänä sekä terkkariksi että saikkariksi. No siinä minä selittämään, että opinnot jatkuivat suoraan ensimmäisestä toiseen ja molempien tutkintojen valmistumisaika on siis sama.

No täti sitten kysymään, että mihinkäs minä olen suuntautunut terveydenhoitajana. Täh ? Anteeksi, nyt en ymmärtänyt... että suuntautunut...:-X

Täti ummisti silmänsä kärsimättömyyden merkkinä ja jatkoi, että katsoppas kun heillä on näitä lähihoitajia niin jo-kai-nen heistä on opinnoissaan suuntautunut joko ensihoitoon, vanhuksiin, lapsiin...jne jne, kuka mihinkin. Että kyllähän hän näkee, että olen sairaanhoitajana suuntautunut psykiatriaan, mutta entä terveydenhoitajana kun näissä papereissa ei ole mainintaa mistään !!!

Valaisin tätiä, että ei terveydenhoitajana suuntauduta mihinkään, terveydenhoitaja hallitsee joka osa-alueen, niin lapset, vanhukset, työikäiset, odottavat äidit jne jne jne.

Täti aukaisi ummistetut silmänsä, rykäisi ja pamautti kansioni kiinni.

Ai tokkiisa ku miuta nii nauratti  :o

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Ja sun ois pitäny enää todeta, et "Hei, eksä tiedä kuka mä oon?!"  :-X

Mä ekaa kertaa taidan hakea töitä silleen, ettei kukaan oo soittanu mulle, et tuuks meille töihin.  :o Mut ihan hyvältä tääkin tapa näyttää...  8)

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...