Guest neitinurse Posted February 22, 2006 Posted February 22, 2006 Olisi kiva kuulla lasten parissa työskenteleviltä missä työskemtelet, minkälaisia potilaita/asiakkaita paikassa on ja tykkäätkö työskennellä juuri siellä? ;)
Sairaanhyvähoitaja Posted February 24, 2006 Posted February 24, 2006 Lastenneuvolassa terveydenhoitajana. Asiakkaana on siis koko perhe, vaikka lapset tietenkin pääosassa ;) Mukavaa työtä tämä on. Lisäksi minulla on parin koulun oppilaat asiakkaana. Asiakkaiden ikähaitari on siis 2 viikkoa- 16 vuotta.
tari Posted February 28, 2006 Posted February 28, 2006 Lastenpoliklinikalla, ikähaitari 0-18v. Kohta menossa lastenneuvolaan ja koulterveydenhuoltoon sijaiseksi.
selena Posted March 17, 2006 Posted March 17, 2006 32. vuosi menossa lastenpäivystyksessa. Wau, sulle nostan hattua 8) Itse hoidan vammaisia lapsia. Miksi olla vaikea kun voi vähällä vaivalla olla täysin mahdoton?
Guest Kamomilla Posted April 15, 2006 Posted April 15, 2006 Nuorisopsykiatrian akuuttiosastolla, ikähaitari 12-17
Guest lilian3 Posted April 23, 2006 Posted April 23, 2006 Vuoden ja 4 kk:n työkokemusta pediatriassa on kerennyt karttua mm. kehitysvammaisten lasten parissa, neo nataaliteholla, lastenosastolla ja lastenpsykiatriassa (E-KKS). Nyt sitten työt jatkuu sydänlasten parissa. Kamomillalle terkkui! :( (ouska)
Fiu Posted April 29, 2006 Posted April 29, 2006 Sairaankuljetuksessa tulee joskus vastaan lapsipotilaita, samoin kuin tk:n päivystyksessä. Kouluaikana harjoitteluissa tuli myös lapsipotilaita vastaan mm. päiväkodissa (oli mm. diabeetikkoa, epileptikkoa, ylivilkasta, jne.). :nauraa: - Sinähän olet väsynyt, kun on oikein pussitkin silmien alla! - Ei ne oo pussit, ne on tissit!
Guest Student Midwife Posted April 29, 2006 Posted April 29, 2006 Kesätöihin olen menossa Jorvin keskolaan. Tarkemmin en siis osaa sanoa työstä mittään, paitsi että olen aivan innoissani tuosta sijaisuuden saamisesta.
SSJ Posted December 14, 2006 Posted December 14, 2006 Lasten kirurgia! Saako laittaa terveisiä? Kuolema kuittaa univelat....
Oinaspässi Posted December 14, 2006 Posted December 14, 2006 Lastenpsykiatria... :D -tule turma tuonen tietä, pikku reppu selässä, pikku kirves kontissa. Napsauta sillä ohtaan, justiinsa nokan kohtaan-
kemmuru Posted March 10, 2007 Posted March 10, 2007 Vastasyntyneiden teho-osasto. "Minä suojelen sinua kaikelta, mitä ikinä keksitkin pelätä. Ei ole sellaista pimeää, jota minun hento käteni ei torjuisi." -Ultra Bra-
RMH Posted August 2, 2008 Posted August 2, 2008 Yksityisen järjestön omistamassa laitoksessa. Ikähaitari noin 12-18, ei jälkihuoltoa. Olen ollut siellä vuodenvaihteesta asti.
iina Posted January 7, 2009 Posted January 7, 2009 Sissinä kahdella eri osastolla, eli lasten veri- ja syöpätautien osastolla ja infektio-osastolla. Viihdyn loistavasti *pyhimys*
Teresa Posted August 29, 2009 Posted August 29, 2009 Työskentelen lastenhoitajana vuoropäiväkodissa. Vasta olen aloittanut siellä, mutta kivaa ja vaihtelevaa on ollut.
selena Posted September 1, 2009 Posted September 1, 2009 Itse hoidan vammaisia lapsia. Päivitys, sairaalan lasten osastolla (sekaosasto) keikkailemassa. Miksi olla vaikea kun voi vähällä vaivalla olla täysin mahdoton?
tehotyttö Posted September 1, 2009 Posted September 1, 2009 Vastasyntyneiden teholla. Päivittäin tulee uusia asioita vastaan (ainakin tälläisellä viheällä hoitajalla ;D )
basia Posted September 10, 2009 Posted September 10, 2009 Työskentelen lastenosastolla sairaanhoitajana. Osastolla infektio-, pediatriset- ja kirurgiset lapsipotilaat. Erilaisia tapauksia siis riittää.
satunen Posted January 9, 2011 Posted January 9, 2011 Autististen lasten ja nuorten kuntoutusosastolla, erityispainotuksena haastava käyttäytyminen ja kommunikaatio-ongelmat. "Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."
kiru Posted December 20, 2011 Posted December 20, 2011 Lasten kirralla. Monipuolinen osasto. Haasteellinen. Ikähaitari 0-16 ( 18 ) vuotiaat. Perhekeskeistä hoitotyötä. Koen työni antoisana ja vaihtelevana. Hyvä paikka!
Virmas Posted February 7, 2012 Posted February 7, 2012 Erityisen huolenpidon yksikössä, ikähaitari 12 - 17 vuotta. Tarkoituksena pysäyttää nuoren haitallinen käyttäytyminen (koulun käymättömyys, päihteiden käyttö, väkivalta). Tykkään hirmusti, vaikka mietinkin joskus, onko tällainen työ terveydenhoitajan ammattitaidon hukkaan heittämistä. - Uskollisesti aina väärässä paikassa väärään aikaan -
Johanna Olli Posted February 26, 2012 Posted February 26, 2012 Taidan olla vähän poikkeava porukasta, kun en työskentele käytännön hoitotyössä. Mutta silloin kun työskentelin, olin lastenneurologisella osastolla (muutamallakin sellaisella + lisäksi ajoittain lastenosastolla, jossa ihan kaikkea; infektioita, kirurgiaa, pediatriaa). Nyt työskentelen lähinnä tietokoneen ääressä - teen väitöskirjaa kehityshäiriöisten lasten hoitotyöstä (jos aihe kiinnostaa, siitä voi lukea lisää blogistani http://lastentahden.blogspot.com/ ). Täytyy yrittää pysytellä jotenkin kuulolla siitä, mitä käytännön lasten hoitotyössä tapahtuu; toivottavasti tämän palstan seuraaminen auttaa siinä hiukan.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.