Jump to content

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

Vieras: neitinurse

Missä työskentelet?

Recommended Posts

Vieras: neitinurse

Olisi kiva kuulla lasten parissa työskenteleviltä missä työskemtelet, minkälaisia potilaita/asiakkaita paikassa on ja tykkäätkö työskennellä juuri siellä? ;)

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Sairaanhyvähoitaja

Lastenneuvolassa terveydenhoitajana. Asiakkaana on siis koko perhe, vaikka lapset tietenkin pääosassa ;) Mukavaa työtä tämä on. Lisäksi minulla on parin koulun oppilaat asiakkaana. Asiakkaiden ikähaitari on siis 2 viikkoa- 16 vuotta.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
tari

Lastenpoliklinikalla, ikähaitari 0-18v. Kohta menossa lastenneuvolaan ja koulterveydenhuoltoon sijaiseksi.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
PofP

32. vuosi menossa lastenpäivystyksessa.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
selena

32. vuosi menossa lastenpäivystyksessa.

Wau, sulle nostan hattua 8)

Itse hoidan vammaisia lapsia.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Vieras: Kamomilla

Nuorisopsykiatrian akuuttiosastolla, ikähaitari 12-17

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Vieras: lilian3

Vuoden ja 4 kk:n työkokemusta pediatriassa on kerennyt karttua mm. kehitysvammaisten lasten parissa, neo nataaliteholla, lastenosastolla ja lastenpsykiatriassa (E-KKS). Nyt sitten työt jatkuu sydänlasten parissa.

Kamomillalle terkkui! :( (ouska)

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Fiu

Sairaankuljetuksessa tulee joskus vastaan lapsipotilaita, samoin kuin tk:n päivystyksessä. Kouluaikana harjoitteluissa tuli myös lapsipotilaita vastaan mm. päiväkodissa (oli mm. diabeetikkoa, epileptikkoa, ylivilkasta, jne.).  :nauraa:

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Vieras: Student Midwife

Kesätöihin olen menossa Jorvin keskolaan. Tarkemmin en siis osaa sanoa työstä mittään, paitsi että olen aivan innoissani tuosta sijaisuuden saamisesta.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Oinaspässi

Lastenpsykiatria... :D

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
kemmuru

Vastasyntyneiden teho-osasto.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
RMH

Yksityisen järjestön omistamassa laitoksessa. Ikähaitari noin 12-18, ei jälkihuoltoa. Olen ollut siellä vuodenvaihteesta asti.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
iina

Sissinä kahdella eri osastolla, eli lasten veri- ja syöpätautien osastolla ja infektio-osastolla. Viihdyn loistavasti *pyhimys*

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
*BB*

Päiväkotitätinä tällä hetkellä alle 3-v ryhmässä  ;D

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Teresa

Työskentelen lastenhoitajana vuoropäiväkodissa. Vasta olen aloittanut siellä, mutta kivaa ja vaihtelevaa on ollut.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
selena

Itse hoidan vammaisia lapsia.

Päivitys, sairaalan lasten osastolla (sekaosasto) keikkailemassa.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
tehotyttö

Vastasyntyneiden teholla. Päivittäin tulee uusia asioita vastaan (ainakin tälläisellä viheällä hoitajalla  ;D )

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
basia

Työskentelen lastenosastolla sairaanhoitajana. Osastolla infektio-, pediatriset- ja kirurgiset lapsipotilaat. Erilaisia tapauksia siis riittää.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
satunen

Autististen lasten ja nuorten kuntoutusosastolla, erityispainotuksena haastava käyttäytyminen ja kommunikaatio-ongelmat.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
kiru

Lasten kirralla. Monipuolinen osasto. Haasteellinen. Ikähaitari 0-16 ( 18 ) vuotiaat. Perhekeskeistä hoitotyötä. Koen työni antoisana ja vaihtelevana. Hyvä paikka!

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Virmas

Erityisen huolenpidon yksikössä, ikähaitari 12 - 17 vuotta. Tarkoituksena pysäyttää nuoren haitallinen käyttäytyminen (koulun käymättömyys, päihteiden käyttö, väkivalta). Tykkään hirmusti, vaikka mietinkin joskus, onko tällainen työ terveydenhoitajan ammattitaidon hukkaan heittämistä.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Johanna Olli

Taidan olla vähän poikkeava porukasta, kun en työskentele käytännön hoitotyössä. Mutta silloin kun työskentelin, olin lastenneurologisella osastolla (muutamallakin sellaisella + lisäksi ajoittain lastenosastolla, jossa ihan kaikkea; infektioita, kirurgiaa, pediatriaa). Nyt työskentelen lähinnä tietokoneen ääressä - teen väitöskirjaa kehityshäiriöisten lasten hoitotyöstä (jos aihe kiinnostaa, siitä voi lukea lisää blogistani http://lastentahden.blogspot.com/ ). Täytyy yrittää pysytellä jotenkin kuulolla siitä, mitä käytännön lasten hoitotyössä tapahtuu; toivottavasti tämän palstan seuraaminen auttaa siinä hiukan.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille