Jump to content
MAINOS

Missä työskentelet?


Vieras: neitinurse

Recommended Posts

Vieras: neitinurse

Olisi kiva kuulla lasten parissa työskenteleviltä missä työskemtelet, minkälaisia potilaita/asiakkaita paikassa on ja tykkäätkö työskennellä juuri siellä? ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Lastenneuvolassa terveydenhoitajana. Asiakkaana on siis koko perhe, vaikka lapset tietenkin pääosassa ;) Mukavaa työtä tämä on. Lisäksi minulla on parin koulun oppilaat asiakkaana. Asiakkaiden ikähaitari on siis 2 viikkoa- 16 vuotta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

32. vuosi menossa lastenpäivystyksessa.

Wau, sulle nostan hattua 8)

Itse hoidan vammaisia lapsia.

Miksi olla vaikea kun voi vähällä vaivalla olla täysin mahdoton?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 viikkoa myöhemmin...
  • 2 viikkoa myöhemmin...

Vuoden ja 4 kk:n työkokemusta pediatriassa on kerennyt karttua mm. kehitysvammaisten lasten parissa, neo nataaliteholla, lastenosastolla ja lastenpsykiatriassa (E-KKS). Nyt sitten työt jatkuu sydänlasten parissa.

Kamomillalle terkkui! :( (ouska)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sairaankuljetuksessa tulee joskus vastaan lapsipotilaita, samoin kuin tk:n päivystyksessä. Kouluaikana harjoitteluissa tuli myös lapsipotilaita vastaan mm. päiväkodissa (oli mm. diabeetikkoa, epileptikkoa, ylivilkasta, jne.).  :nauraa:

- Sinähän olet väsynyt, kun on oikein pussitkin silmien alla!

- Ei ne oo pussit, ne on tissit!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Student Midwife

Kesätöihin olen menossa Jorvin keskolaan. Tarkemmin en siis osaa sanoa työstä mittään, paitsi että olen aivan innoissani tuosta sijaisuuden saamisesta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 7 kuukautta myöhemmin...

Lastenpsykiatria... :D

-tule turma tuonen tietä, pikku reppu selässä, pikku kirves kontissa. Napsauta sillä ohtaan, justiinsa nokan kohtaan-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Vastasyntyneiden teho-osasto.

"Minä suojelen sinua kaikelta, mitä ikinä keksitkin pelätä. Ei ole sellaista pimeää, jota minun hento käteni ei torjuisi." -Ultra Bra-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 vuosi myöhemmin...
  • 5 kuukautta myöhemmin...
  • 2 kuukautta myöhemmin...
  • 5 kuukautta myöhemmin...

Itse hoidan vammaisia lapsia.

Päivitys, sairaalan lasten osastolla (sekaosasto) keikkailemassa.

Miksi olla vaikea kun voi vähällä vaivalla olla täysin mahdoton?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
  • 1 vuosi myöhemmin...

Autististen lasten ja nuorten kuntoutusosastolla, erityispainotuksena haastava käyttäytyminen ja kommunikaatio-ongelmat.

"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 11 kuukautta myöhemmin...

Lasten kirralla. Monipuolinen osasto. Haasteellinen. Ikähaitari 0-16 ( 18 ) vuotiaat. Perhekeskeistä hoitotyötä. Koen työni antoisana ja vaihtelevana. Hyvä paikka!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Erityisen huolenpidon yksikössä, ikähaitari 12 - 17 vuotta. Tarkoituksena pysäyttää nuoren haitallinen käyttäytyminen (koulun käymättömyys, päihteiden käyttö, väkivalta). Tykkään hirmusti, vaikka mietinkin joskus, onko tällainen työ terveydenhoitajan ammattitaidon hukkaan heittämistä.

- Uskollisesti aina väärässä paikassa väärään aikaan -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Taidan olla vähän poikkeava porukasta, kun en työskentele käytännön hoitotyössä. Mutta silloin kun työskentelin, olin lastenneurologisella osastolla (muutamallakin sellaisella + lisäksi ajoittain lastenosastolla, jossa ihan kaikkea; infektioita, kirurgiaa, pediatriaa). Nyt työskentelen lähinnä tietokoneen ääressä - teen väitöskirjaa kehityshäiriöisten lasten hoitotyöstä (jos aihe kiinnostaa, siitä voi lukea lisää blogistani http://lastentahden.blogspot.com/ ). Täytyy yrittää pysytellä jotenkin kuulolla siitä, mitä käytännön lasten hoitotyössä tapahtuu; toivottavasti tämän palstan seuraaminen auttaa siinä hiukan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...