Jump to content

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

Vieras: Kata

Kokemuksia sissinä olemisesta?

Recommended Posts

Vieras: Kata

Millaisena te sissit olette kokeneet työn psykiatrian puolen yksiköissä?Onko pidemmän päälle rankkaa vaihtaa alituiseen osastoa,ja miten potilaat ovat suhtautuneet?

Kaikki kokemukset tervetulleita..

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
JKKK

Itse viihdyn mainiosti psykiatrian sissinä. Hyvä puoli on se, ettei osastoja ole kovin montaa joten kärryillä pysyy ihan kivasti. Tosin ikähaitarihan on "vauvasta vaariin" joten kokonaisvaltaisesti pitää homma olla hanskassa.  *nolona*

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Vieras: emmi

Ite alotin sissin vuodenvaihteessa, olen kahdella osastolla: lasten ja nuorten os. Oon viihtynyt varsin hyvin. Mulla on niin että on aina 3 vk lapsilla ja 3 vk nuorilla. ja sitte tietty tarpeen mukaan pompin toiselle osastolle jos on tarvis vaikka oliskin esim lasten viikko mutta jos nuorisolta puuttuu joku, kattovat he listaa ja soittavat mulle jos oon töissä.

Tuntuu että aika menee tosi paljon nopeammin ku elää ikäänkuin 3 viikon jaksoissa.

Täytyy aina muistaa vaan vaatia kunnon raportti kun ja jos menee 3 vkn jälkeen osastolle. Omia potilaita ei tietty oikein oo. sinänsä hyvä niin säästyy  kaikenmaailman paperihommilta, kokouksilta ym, mutta toisaalta olis kiva taas päästä harjottelemaan syvempien potilassuhteiden syntymistä.. Valmistuin joulukuussa ja sain vakkaripaikan tammikuussa. että joskus näin  :D

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
janina

Monen paikan näkeminen antaa paljon hyvää kokemusta työhön tulevaisuutta ajatellen.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille