Jump to content
MAINOS

Kesäduunit, hukassa;)


Teemu

Recommended Posts

Onks sisäpiiritietoa siitä joko kesäsijaisien määrää ois mietitty, mielenkiinto leikuri/PPKL/tabis ja PK-seudulta...paniikki saattaa iskeä Maaliskuussa 8)

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Etkö voi välttää paniikkia maaliskuussa ja ottaa jo nyt yhteyttä sen osaston esimieheen, jonne haluat kesäksi töihin? Itse olen jo sopinut kesäsijaisuudesta, vaikkei oh tiedä vielä vakkareiden kesälomista mitään, paitsi senhän nyt aina tietää, että sijaisia kesäksi tarvitaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Etkö voi välttää paniikkia maaliskuussa ja ottaa jo nyt yhteyttä sen osaston esimieheen, jonne haluat kesäksi töihin? Itse olen jo sopinut kesäsijaisuudesta, vaikkei oh tiedä vielä vakkareiden kesälomista mitään, paitsi senhän nyt aina tietää, että sijaisia kesäksi tarvitaan.

Sain hoidettua jo(99%varma), mutta mielellään kuulisi muiltakin tahoilta mikä meininki osastoilla on.

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Etkö voi välttää paniikkia maaliskuussa ja ottaa jo nyt yhteyttä sen osaston esimieheen, jonne haluat kesäksi töihin? Itse olen jo sopinut kesäsijaisuudesta, vaikkei oh tiedä vielä vakkareiden kesälomista mitään, paitsi senhän nyt aina tietää, että sijaisia kesäksi tarvitaan.

Sain hoidettua jo(99%varma), mutta mielellään kuulisi muiltakin tahoilta mikä meininki osastoilla on.

Minne pääsit? 8)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Viime aikoina olen harkinnut et miten jos menis kesätöihin tonne naatalin muumimaailmaan itse muumipapaksi. Sai kunnolla ravistettua vuosien aikana kertyneet hoitotieteeliset ajatukset pois päästä.  8) :)

Etulinjan mies

Kanyloi varjoaan nopeammin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

tein diilin naapurin miehen kanssa sen espanjan asunnon oliivipuiden karsinnasta.pitäs tässä kuussa käydä karsimassa.

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...