Jump to content
MAINOS

Työssäoloehdon täyttyminen


Vieras: porkkanatukka

Recommended Posts

Vieras: porkkanatukka

Työhaluja olisi, mutta hoitoalalla ei ole kuin pieniä pätkiä tarjolla. Valmistumisen jälkeen ei ole työssäoloehtoa täyttynyt kuin jonkun kuukauden verran, eli työttömyyspäivät menee työmarkkinatuella.

Minulle tarjottiin liikealan töitä joihin  löytyy myös koulutusta, ihan kohtuupalkalla, mutta joka kuitenkin on pienempi kuin jos työskentelisin sairaanhoitajana.

Kuulin, että tämä muu työ ei kelpaisi TEHY:lle kerryttämään työssäolopäiviä, koska palkka olisi huonompi.

Onko tosiaan näin?

Mitä jos vaihdankin TEHY:stä Liikeliittoon ja kerrytän sinne päiviä joko sairaanhoitajana tai myyjänä.

Onnistuukohan näinpäin?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Missä on noin huono työtilanne, yleensä kun sairaanhoitajille tuntuu olevan töitä tarjolla enempi kuin ehtii tekemään?

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joo. Ei muuta kuin nokka kohti tampesteria tai stadia. Meilläkin on kesäksi taas luvassa melkoinen pula työntekijöistä. Näin olen ymmärtänyt. Sairaanhoitajana saat töitä vaivatta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: porkkanatukka

Niin, täällä Pohjoisessa Suomessa asustelen. Kun perheeseeni kuuluu koululainen ja opiskelija, ei muutto onnistu ennenkuin lapset lentävät pesästä. Siihen saakka pitäisi jostain keksiä konsteja soluttautua työelämään täällä pohjan perukoilla :(

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Niin, täällä Pohjoisessa Suomessa asustelen. Kun perheeseeni kuuluu koululainen ja opiskelija, ei muutto onnistu ennenkuin lapset lentävät pesästä. Siihen saakka pitäisi jostain keksiä konsteja soluttautua työelämään täällä pohjan perukoilla *nolona*

Kuinka pohjoinen on pohjoinen? Oulussa ainakin on töitä vaikka kuinka... pitää vain aktiivisesti itse kysellä..

Jos et pidä siitä, että muut kävelevät ylitsesi, nouse ylös lattialta.

Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Työkkärin sivujen mukaan paikkoja on auki sairaanhoitajalle ainakin Utsjoella, Sodankylässä, Kemijärvellä, Pellossa, Posiolla ja Inarissa :) Jos mikään näistä liippaa läheltäkään asuinpaikkaasi...

http://www.mol.fi/

Ja keikkaa löytyy varmasti myös lähes mistä vaan, uskoisin... Itse asun Utsjoella ja käyn Norjan puolella hommissa :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: ampparitytsy

Hei! Itselläni ainakin reilut 10 v sitten kaikki työ luettiin eduksi laskettaessa työssäoloehdon täyttymistä. Liityin heti opiskelujen alussa opiskelijajäseneksi Tehyyn ja koko opiskeluajan tein töitä kaupassa ja näin ollen sain työssäoloehdon täyteen jo reilusti ennen valmistumista.

Toki enhän tiedä vaikka systeemit ois muuttuneet reilussa 10 vuodessa, mutta varmimman vastauksen saat varmaan työvoimatoimistosta!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...