Jump to content
MAINOS

Sh-opiskelijan työskentely


Hoitsuoppilas

Recommended Posts

Heipsan,

tätä aihetta on varmaan käsitelty ja paljon, mutta ajattelin kysyä neuvoa, kun olen sairaanhoidon opiskelija, ja olen tulevana kesänä opiskellut tasan vuoden.

Millähän tittelillä voisin päästä keikka/kesätöihin sairaaloihin?

Olen kysellyt jo muutamasta sairaalasta, ja on lupailtu työtä.

Onko teillä osastoilla ollut ekan vuoden opiskelijoita ihan töissä, eikä harjoittelussa? Millainen toimenkuva on ja millä tittelillä he ovat olleet siellä? Sairaanhoitajaopiskelija? Perushoitaja? Hoitoapulainen?

Eräälle osastolle haettiin perushoitajia, ja minut ilmeisesti kelpuutettaisiin sellaiseksi nyt; millainen toimenkuva perushoitajalla on esim. kirurgisela osastolla?

Kiitos vastauksista ja aurinkoista kevättä!  angel.png

Before God we are all equally wise - and equally foolish.

-Albert Einstein-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Sairaanhoitajaopiskelija on sairaanhoitajaopiskelija vaikka voissa paistaisi. Eli hän ei ole lähihoitaja, perushoitaja, sairaanhoitaja jne vaikka työsopimuksessa niin lukisikin. Sellaisten sijaisuutta hän saa kuitenkin tehdä, mutta titteliä ei saa käyttää. Tätä aihetta on puitu tällä foorumilla noin kahdessakymmenessä topicissa.

Perushoitajan toimenkuva kirran osastolla riippuu täysin paikasta. Jossain se on liinavaatevaraston täyttämistä, jossain perushoitoa, jossain toimenkuvan ero sairaanhoitajaan on varsin pieni.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Asia selvä.

En ole tekemässä töitä millään muulla nimikkeellä tai leikkimässä että olen perus/lähihoitaja, sillä en ole, olen edelleen opiskelija, jonka tiedot ja taidot eivät kamalasti riitä vielä-- haluaisin vaan kokemusta.

Ajattelinpa vain kysäistä "sisäpiirin" tietoa, sillä olen saanut esim. HYKSistä hyvin erilaista informaatiota kun olen kysynyt. Milloin saa tehdä duunia ja milloin ei, mikä on toimenkuva ja jne.

Mutta luenpa ne 20 muuta keskustelua tältä foorumilta.

Before God we are all equally wise - and equally foolish.

-Albert Einstein-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...