Jump to content
MAINOS

Nimineulat uusiksi ?


Vieras: oh-munA

Recommended Posts

MAINOS

Meilläpäin tilanne on hiukan toinen. Lääkäri tuli osastolle ja kyseli hoitajan nimeä (lekuri ei selvästi pitänyt hoitsun kemioista). Hoitsu esitteli itsensä "Hoitaja Virtanen", lääkäri toisti kysymyksen ja hoitaja vastauksen. Sen jälkeen lekuri ajoi hoitsun ulos huoneesta ja teki seuraavana tapauksesta valituksen yksityissairaalamme johtajalle. Asia meni ihan johtokuntaan saakka. Lopputulos oli keikkatöiden loppu ko. hoitsulle. Oikea vastaus olisi ollut "hoitaja Leena". Yhden sortin mitätöintiä tämäkin. Lätkässä silti koko nimi ja kuva. angry.png

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hoitsu esitteli itsensä "Hoitaja Virtanen", lääkäri toisti kysymyksen ja hoitaja vastauksen. Sen jälkeen lekuri ajoi hoitsun ulos huoneesta ja teki seuraavana tapauksesta valituksen yksityissairaalamme johtajalle.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Aivan. Ihan idioottijuttu. Juontaa kenties juurensa siitä, että ko lekuri ei ole koskaan työskennellyt ammattitaitoisten hoitajien kanssa, vaan kaikki hänen "apulaiset" ovat kauniisti sanottuna  ns. työpaikkakoulutettuja. Eli suoraan kadulta temmattuja ja siitä sitten hoitamaan. Ja lääkitsemään. Eli lekurille hoitsut ovat "tyttösiä", eivät ammattinsa taitavia ja ammattiylpeitä osaajia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Juontaa kenties juurensa siitä, että ko lekuri ei ole koskaan työskennellyt ammattitaitoisten hoitajien kanssa, vaan kaikki hänen "apulaiset" ovat kauniisti sanottuna  ns. työpaikkakoulutettuja. Eli suoraan kadulta temmattuja ja siitä sitten hoitamaan. Ja lääkitsemään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Aivan. Ihan idioottijuttu. Juontaa kenties juurensa siitä, että ko lekuri ei ole koskaan työskennellyt ammattitaitoisten hoitajien kanssa, vaan kaikki hänen "apulaiset" ovat kauniisti sanottuna  ns. työpaikkakoulutettuja. Eli suoraan kadulta temmattuja ja siitä sitten hoitamaan. Ja lääkitsemään. Eli lekurille hoitsut ovat "tyttösiä", eivät ammattinsa taitavia ja ammattiylpeitä osaajia.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Juontaa kenties juurensa siitä, että ko lekuri ei ole koskaan työskennellyt ammattitaitoisten hoitajien kanssa, vaan kaikki hänen "apulaiset" ovat kauniisti sanottuna ns. työpaikkakoulutettuja. Eli suoraan kadulta temmattuja ja siitä sitten hoitamaan. Ja lääkitsemään.

Missä tämmöistä tapahtuu? Suomessako? :o

[me= €Â¹0z €Âº]ihmettelee entistä enemmän[/me]

Aaah, sähän olit Kyproksella duunissa. Olisi ehkä kannattanut mainita sekin :) Kulttuurierot on varmaan aikamoiset ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Jannice

Itse en käytä nimineulaa (eikä työpaikka sitä vaadikaan). Ensikertaa potilaan tavatessa sanon koko nimeni, muutoin en käytä kun etunimeä ellei erikseen kysytä sukunimeä. Päihdepuolella, kun on aika kirjava potilas-aines ja pakkokeinoja ei ole käytössä...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Voisiko joku kertoa miksi yleensäkään pitäisi kertoa sukunimi? Itse jos olisin kipeänä sairaalassa ei  kyllä kiinnostais tippaakaan sen hoitajan nimi ei myöskään etunimi, se on hoitaja ja sillä selvä. Toisaalta miksei sitä voisi sanoakin, tuskin sitä kovin moni muistaa myöhemmin. Itse esittelen itseni aina,esim: oon tässä yövuorossa hoitajana ja mä oon .... eli etunimeni. Puhelimeen vastaan kertomalla työpaikan, tittelin ja etunimen. Samaa sukunimeä olevia hoitajia taitaa olla aikamonta, etunimi on vain minulla.Eipä ole kukaan valittanut, ei edes pomot.

Opettaja jumalan armosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Tikutonic

Ja minähän menin tilaamaan neulan koko nimellä. Uusiksi kai menee

:lähihoitajaopiskelijan rääpäle:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tikutonic: Jahas, sait sitten aikaiseksi  ;D

Itse löysin tuon vanhan lähihoitajaopiskelija neulan ja ihan koko nimellä. Uuden neulan tilaus saa vartoa sinne saakka kunnes tietää missä sitä seuraavan kerran tarvitsee. Sukunimellä tahi ei.

Paljon on täälläkin päin mm. poleilla peitetty nuo sukunimet. Pikkupaikkakunnilla alkaneet harkitsemaan asiaa myös, sen verran kummallisia kavereita on käynyt pyörähtelemässä.

Sukunimettömyydessä ei ole mun mielestä kysymys varsinaisesti pelkäämisestä, vaan ennaltaehkäisystä. Jos jotain jälkipuintia tulee, niin silloin voi alkaa jo hirvittämään. Lisäksi perheellisillä on vielä extrapointtina perheen "suojeleminen". Jos mun ovella käy hörhöt hillumassa, niin ei se mitään jos jää siihen. Jos olisi lapsia, niin en kyllä haluaisi edes hillumaan, muusta sitten puhumattakaan.

Se on totta ettei ole sos. /terveysala niitä turvallisimpia nykypäivänä. Et voi ikuna luottaa siihen että olisit "turvassa" vain koska liikuti hoitoasioissa. Maailmalla ammutaan punaisen ristin tv. lansseja ihan vain siksi että siellä voi olla kyytissä jotain heeboja. Puoluettomuus on vähän hukuksissa nykyään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...