Jump to content
MAINOS

Lohjan sairaala


Vieras: kätilö-05

Recommended Posts

MAINOS

Oman kokemukseni perusteella synnäri ainakin ihan asiallinen paikka (sekä henkilökunnan että asiakkaan näkökulmasta katsoen).

Itse olen yhden Lohjalla synnyttänyt 1 lapsen ja toisen menettänyt hoitovirheen takia rv 20+3. Synnytys vuonna -97 sujui ongelmitta ja henkilökunta oli mukavaa ja ammattitaitoista. Vuonna 02, kun menetin lapsen, tilanne oli päinvastainen, henkilökunta oli töykeää eikä ottanut äidin tunteita huomioon. Eikä tainnut olla silloin kovinkaan ammattitaitoista henkilökuntaa kun pääsi käymään niinkuin kävi...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: kätilö-05

Itse olen yhden Lohjalla synnyttänyt 1 lapsen ja toisen menettänyt hoitovirheen takia rv 20+3. Synnytys vuonna -97 sujui ongelmitta ja henkilökunta oli mukavaa ja ammattitaitoista. Vuonna 02, kun menetin lapsen, tilanne oli päinvastainen, henkilökunta oli töykeää eikä ottanut äidin tunteita huomioon. Eikä tainnut olla silloin kovinkaan ammattitaitoista henkilökuntaa kun pääsi käymään niinkuin kävi...

Ikävä kuulla -02 kokemuksestasi. Saako kysyä minkälaisesta hoitovirheestä oli kyse?

Muokkaus:Lainaukset

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse olen ihan muualla lohjan sairaalassa keikkalaisena tällä hetkellä, mutta Lohjalla pitkään asuneena, ystävät ovat siellä synnyttänyt ja pari ollut töissäkin ja niin pois päin. Olen kuullut että siellä on ihan mukava työyhteisö ja asiallisesti hoitavat hommansa. Vaikkakin lohjan Sairaalan yleismaine ei ole kovin hyvä...

"Ei kuullosta kovin järkevältä", sanoi Kani. "Ei", sanoi Puh nöyrästi. "Ei kuulostakkaan nyt kun sen sanoo. Sitä ennen se kuullosti aivan järkevältä."

"On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo."

-Nalle Puh

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...