Jump to content
MAINOS

Voi hittolainen..


tipi80

Recommended Posts

..Kävin Yh:n luona kyselemässä palkkaus asiaa, halusin kuulla perustelut sijaisten palkkoihin jne.Joo eipä asia paljon muuttunut..Olen niin kypsynyt kaikkeen ..Itse alan valitsin,mutta ei tätä jaksa koko ikäänsä..Kohta ajattelinkin mennä vähän katselemaan jotain muita koulutusvaihtoehtoja tms.Olen miettinyt ja mielestäni tämä ala ei ole minua varten, jos tympii töihin meno useammin kuin silloin tällöin tai sen jälkeen,kun koko pv on ollut älyttömän kiire,niin on puoli kuollut ja väsynyt.. angry.png

Ja älkää kukaan sanoko, että on eri vaihtoehtoja, kyllähän niitä on,mutta tuntuu että joku muu ala olisi "helpompi"..Kuormitus on niin suuri työvuorossaan ja palkka paska!!!

Miettiikö kukaan muu alanvaihtoa? Mitkä ovat syyt jne.? :-

"Pakko ei ole kuin kuolla"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Näinhän se on että jokainen valitsee ammattinsa. Miten voi houkutella nuoria hakeutumaan tälle alalle, koska työmäärä on valtava/vastuu suuri, sijaisia ei enää saa vaikka heitä saisi palkata- Monta hyvää asiaa hoitoalan  töissä on, mutta jos ei jaksa niin ei jaksa. Me ollaan liian kilttejä tällä alalla. Palkkaus on heikko. Itse olen miettinyt monta kertaa alanvaihtoa, mutta aina se on vain jäänyt, koska pidän työstäni lasten kanssa. Yli 20 vuotta takana ja edessä sama mokoma, jos eläkeikä ei enää nouse. Hyvä kun on ehtottu eläkeiän laskua hoitoalalla. 58 olisi hyvä ikä

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...