Jump to content
MAINOS

Tehyn akateemiset perustavat oman jaoston


OldOne

Recommended Posts

Jäsenistön yhteydenottojen perusteella TEHY on päättänyt perustaa akateemisen tutkinnon suorittaneille ja maisteri-opinnoissa sekä ylemmän ammattikorkeakoulututkinnon opinnoissa oleville ammattiosastojen jäsenille oman jaoston.

Tehyn akateemiset-jaoston on tarkoitus tarjota verkosto, joka tarjoaa mm. mahdollisuuden olla aloitteellisesti mukana vaikuttamassa urakehitysmallien nimikkeiden kehittämiseen ja sitä kautta myös palkkahinnoittelun kehittämiseen. Tehyn akateemiset - jaoston perustava kokous on 06.02.2006.

Lähde: TEHY intranet.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Nyt ei voi muuta sanoa kuin *huh*. Kuilut senkuin syvenee.

-Pääasia lienee että huivien värit ja kuosit paranee AKATEEMISELTA pohjalta. Akateemisen koulutuksen saanut on varmasti tasa-arvoisempi päättäämään näistä. Kumma muuten ettei ollut mainintaan että heille olisi suunniteltu myös joku Kalevala-aihein tai -tyyppinen "ammattimerkki" joka sopii jakkupuvun rintaan silleen "kivasti".

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No, huh-huh! En usko, että urakehitysmalllit ja palkkat tuosta mihinkään kehittyy... keinotekoinen tavoite. Mutta TEHY onkin aina ollut mun mielestä sieltä, mihin ei aurinko koskaan paista...

Mutta käyttääkö ne akateemiset miehetkin TEHYssä jakkupukua? ...ja huiveja?

Aina kun minun pitää valita kahdesta pahasta, kokeilen sitä pahaa, johon en ole vielä tutustunut.

                                  - Mae West -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mutta käyttääkö ne akateemiset miehetkin TEHYssä jakkupukua? ...ja huiveja?

-Todennäköisesti ainakin kotona muilta salaa.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: takapäivystäjä

Jäsenistön yhteydenottojen perusteella TEHY on päättänyt perustaa akateemisen tutkinnon suorittaneille ja maisteri-opinnoissa sekä ylemmän ammattikorkeakoulututkinnon opinnoissa oleville ammattiosastojen jäsenille oman jaoston.

Ja vielä jäsenistön yhteydenottojen perusteella !!! Voisikohan jäsenistön yhteydenottojen perusteella saada meille vaikka ihan edes piikkuriikkisen lisää palkkaa ja olis mulla pari muutakin ehdotusta tessin uuteen päivitykseen  :o

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kun ylihoitajillakin on jo oma yhdityksensä, niin herää kysymys, että ketä tommonen oikein palvelee ja kuka sitä oikein on halunnut... Asiahan ei mulle kuulu, mutta luulis TEHYssä olevan muutakin tekemistä? Syrjäyttäkää nyt hyvänen aika se JLP!

"maisteriopinnoissa ja ylemmän ammattikorkeakoulututkinnon opinnoissa oleville..."  No, ei se nyt NIIN ihmeellistä ole, että ihan oma jaosto pitäisi perustaa  ;)

Aina kun minun pitää valita kahdesta pahasta, kokeilen sitä pahaa, johon en ole vielä tutustunut.

                                  - Mae West -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minä kyllä pidän tuota ihan järkevänä vetona. Muistaisivat vaan keskittyä tuohon omien asioiden hoitamiseen ja saataisiin ammattiosastojen johtoon tavallisia hoitajia, jotka taas keskittyisivät meidän edunvalvontaan. Liittomme ongelmana on juuri ollut tuo "edunvalvonnallisissa" tehtävissä työskentelevien asema omassa työssään. Nyt porukka liikkeelle, niin voidaan saada ensivuoden alusta muutoksia aikaan!  :happy:

Onnea vaan akateemisille valitsemallaan tiellä!  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Edelleen jaksan ihmetellä kuinka esimiesasemassa olevat työnantajan edustajat ovat samassa liitossa työntekijöiden kanssa! :o Kenen etua/etuja siinä kukakin hoitaa?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Edelleen jaksan ihmetellä kuinka esimiesasemassa olevat työnantajan edustajat ovat samassa liitossa työntekijöiden kanssa! ;) Kenen etua/etuja siinä kukakin hoitaa?

Niin...je HE (työnantajan edustajat) saatavat jopa olla ao:n hallituksissa ja puheenjohtajina. Eikös ao:n tehtävänä ole esim. hoitaa paikalliset neuvottelut.  :ei_ei: Ja ketkä nämä ihmiset noihin tehtäviin sitten valitsee...ME!  :o Taidetaan olla vähän b*******!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Taidetaan olla vähän b*******!

-Vähän?

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Jäsenistön yhteydenottojen perusteella TEHY on päättänyt perustaa akateemisen tutkinnon suorittaneille ja maisteri-opinnoissa sekä ylemmän ammattikorkeakoulututkinnon opinnoissa oleville ammattiosastojen jäsenille oman jaoston.

Tehyn akateemiset - jaoston perustava kokous on 06.02.2006.

Lähde: TEHY intranet.

No nyt ne saa vaikka kultakantiset kalenterit ja sit ne vois neuvotella ittelleen paremmat palkat. Eihän muun hoito"rupu"henkilökunnan kanssa kannata eduista taistella. Perustetaan siis Tehyn nopeantoiminnan eliittijoukot..

-Erto rulaa-

kevättä odotellessa..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Alkoi vaan ihmetyttään , että miksi akateemisen tutkinnon suorittanut yleensäkin on Tehy:ssä? Eikö Akava olisi parempi liitto? Vai eikö se tutkinto sitten olekaan "niin akateeminen"?  8)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Alkoi vaan ihmetyttään , että miksi akateemisen tutkinnon suorittanut yleensäkin on Tehy:ssä? Eikö Akava olisi parempi liitto? Vai eikö se tutkinto sitten olekaan "niin akateeminen"?  :o

Riippuu nyt vähän siitä mitä tekee. Itse kuulun tehyyn, koska vielä päätyökseni olen lanssin ratissa. Toiseksi esim. oaj:hin pääsee vasta, kun on tietyn mittainen määräys opettajaksi. (Muistaikseni 3kk)

Opettaja jumalan armosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...