Jump to content
MAINOS

VIRVE statuskoodilähettimet


Buddha

Recommended Posts

MAINOS

http://www.iws-int.com/tuotesivu_ambulanssi.htm

Meillä kytketty auton iws-järjestelmään ja kohtuu hyvin toimii joskus kun iws kaatuu niin joutuu menee käsipelillä. Toimiessaan loistava systeemi

Melko yleisenä tunneälyn määritelmänä voidaan pitää tiedon puutetta yhdistettynä kyvyttömyyteen ja siitä johtuvaan haluttomuuteen tehdä loogisia johtopäätöksiä.

Soveltuvin osin voidaan tunneälynä pitää myös sitä, että älyää anoppinsa hautajaisissa olla viheltelemättä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

onko päivitykset ainoastaan matkalla, kohteessa, perillä, asemalla vai saako esim. makroina kuljetuskiireellisyys ja tehtäväkoodi, kuljetuskohde jne.

I´m not sure what´s wrong... But it´s probably your fault

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

kilpailevan yrityksen vastaava http://www.tamlans.fi/eng/media/amb_t5_sisa0.jpg toistaiseksi ei ole mahdollisuutta paikannukseen, eikä kuletuspaikan pika valintaa, kiirellinen/ kiireetön kuljetus on mahdollinen valita, muttei koodia tarkemmin. vastaava laite jossa myös paikannus mahdollisuushttp://www.elektro-arola.fi/tuote.php?kategoria=tuotteet0&id=90 tuo skl-12.

Poikamies voi olla idiootti tietämättään, ukkomies ei ikinä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

onko päivitykset ainoastaan matkalla, kohteessa, perillä, asemalla vai saako esim. makroina kuljetuskiireellisyys ja tehtäväkoodi, kuljetuskohde jne.

meillä iws antaa mahollisuuden valita kuljettaa A/B tai kuljettaa C/D . Tehtävä koodia ei sen tarkemmin saa mutta puhumallahan se ainakin meilläpäin on tapana ilmottaa samoin kun kuljetusosote!!!

Melko yleisenä tunneälyn määritelmänä voidaan pitää tiedon puutetta yhdistettynä kyvyttömyyteen ja siitä johtuvaan haluttomuuteen tehdä loogisia johtopäätöksiä.

Soveltuvin osin voidaan tunneälynä pitää myös sitä, että älyää anoppinsa hautajaisissa olla viheltelemättä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No, kun ohti tässä vuosien aikana tottua jo Helsingin häken Peto-verkon statuslaatikkoon, josta pystyi päivittämään häkelle oikeastaan kaiken oleellisen ilman radioliikennettä. Joten tää huutelu tuntuu vaan askeleelta taaksepäin..

I´m not sure what´s wrong... But it´s probably your fault

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No, kun ohti tässä vuosien aikana tottua jo Helsingin häken Peto-verkon statuslaatikkoon, josta pystyi päivittämään häkelle oikeastaan kaiken oleellisen ilman radioliikennettä. Joten tää huutelu tuntuu vaan askeleelta taaksepäin..

Niin tuntuu, ja melkoisen pitkältä harppaukselta mainitsemaasi suuntaan. Eikö tämän pitänyt olla edistyksellistä teknologiaa? Tosin Kinnunen sanoi jo vuosia sitten, että tetra-verkon kanssa on kupattu niin pitkään, että kun se saadaan käyttöön, se on jo vanhan aikainen. Jos on kentällä ikävä aikaa, jolloin keikan pystyi ajamaan ilman puheyhteyttä häkeen, niin kyllä sitä varmasti ikävöidään myös häkessä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 9 kuukautta myöhemmin...

Joskos kellään karttunut lisää kokemuksia vajaassa vudessa..Erityisesti kiinnostaa kokemukset navigointi optiosta jos jollain käytössä? http://www.elektro-arola.fi/tuote_liitteet/SKL-paikannus.pdf   

Itsellä ei oo kokemusta navigoinnista mut kaveri sano et ei oikeen toimi, jos sama osote naapurikaupungissa niin pyrkii sinne... sitä en tiiä mistä tää johtuu onko vika häken päässä vai jossain muualla. Samoin reittivalinnat ei ole kuulemma ollut kauheen loogisia.

Melko yleisenä tunneälyn määritelmänä voidaan pitää tiedon puutetta yhdistettynä kyvyttömyyteen ja siitä johtuvaan haluttomuuteen tehdä loogisia johtopäätöksiä.

Soveltuvin osin voidaan tunneälynä pitää myös sitä, että älyää anoppinsa hautajaisissa olla viheltelemättä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joskos kellään karttunut lisää kokemuksia vajaassa vudessa..Erityisesti kiinnostaa kokemukset navigointi optiosta jos jollain käytössä? http://www.elektro-arola.fi/tuote_liitteet/SKL-paikannus.pdf 

Itsellä ei oo kokemusta navigoinnista mut kaveri sano et ei oikeen toimi, jos sama osote naapurikaupungissa niin pyrkii sinne... sitä en tiiä mistä tää johtuu onko vika häken päässä vai jossain muualla. Samoin reittivalinnat ei ole kuulemma ollut kauheen loogisia.

Epäloogisuus on aivan yleinen ongelma kaikissa navigaattoreissa. Mutta nehän ovatkin oikeastaan vain paperikartan apuvälineitä ja oikein käytettynä ihan kohtalaisia sellaisia.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joskos kellään karttunut lisää kokemuksia vajaassa vudessa..Erityisesti kiinnostaa kokemukset navigointi optiosta jos jollain käytössä? http://www.elektro-arola.fi/tuote_liitteet/SKL-paikannus.pdf   

Itsellä ei oo kokemusta navigoinnista mut kaveri sano et ei oikeen toimi, jos sama osote naapurikaupungissa niin pyrkii sinne... sitä en tiiä mistä tää johtuu onko vika häken päässä vai jossain muualla. Samoin reittivalinnat ei ole kuulemma ollut kauheen loogisia.

Epäloogisuus on aivan yleinen ongelma kaikissa navigaattoreissa. Mutta nehän ovatkin oikeastaan vain paperikartan apuvälineitä ja oikein käytettynä ihan kohtalaisia sellaisia.

Itse ihastuin Merlottiin, siinä kun on kunnon kartta tietokonenäytöllä, ohjelma näyttää oman- ja kohteensijainnin kartalla, sekä niin halutessasi ehdottaa reittiä. Tuon vekottimen jälkeen tomtom yms. tuntuu melko lelulta... Melko pelottavaa, että ensihoitoon saattaa tulla sukupolvi, jolla ei ole rutiinia paperikartan kanssa toimimiseen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse ihastuin Merlottiin, siinä kun on kunnon kartta tietokonenäytöllä, ohjelma näyttää oman- ja kohteensijainnin kartalla, sekä niin halutessasi ehdottaa reittiä. Tuon vekottimen jälkeen tomtom yms. tuntuu melko lelulta...

Merlotin tyyppiset sovellukset ovat varmasti tulevaisuutta mutta tällä hetkellä ainakaan noita lisäominaisuuksia ei pysty periferiassa hyödyntämään. Ja tietysti hintakin tulee monessa yksikössä vastaan sillä onhan sillä eroa maksaako navigaattori satoja vai (kymmeniä??)tuhansia euroja.

Melko pelottavaa, että ensihoitoon saattaa tulla sukupolvi, jolla ei ole rutiinia paperikartan kanssa toimimiseen.

Jos tuollainen sukupolvi syntyy saa vanhemmat kollegat katsoa siinä vaiheessa peiliin..
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Melko pelottavaa, että ensihoitoon saattaa tulla sukupolvi, jolla ei ole rutiinia paperikartan kanssa toimimiseen.

Pahaa pelkään, että on jo kovaa vauhtia tulossa. Nimim. kartta sulkeisia pitänyt.

Ei helvata jos auton öljynvaihdon ajaksi ei ole navigaattoria vara- autoon otettu niin sen päivänen poru ja meteli syntyy. kukaan ei viitsisi edes kohteen sijaintia paperikartalta varmistaa, jos sitä pyytää.

perustasolle pääsemiseksi täytyisi nykyään suorittaa paperikartan taittelu palikkatestinä 8)

Poikamies voi olla idiootti tietämättään, ukkomies ei ikinä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Melko pelottavaa, että ensihoitoon saattaa tulla sukupolvi, jolla ei ole rutiinia paperikartan kanssa toimimiseen.

Pahaa pelkään, että on jo kovaa vauhtia tulossa. Nimim. kartta sulkeisia pitänyt.

Näitä otsikoita saadaan siis lukea tulevaisuudessa entistä enemmän; http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1249077
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...