Jump to content
MAINOS

Hoitotyön arki on raskasta


Sairaan väsynyt hoitaja

Recommended Posts

MAINOS

Allekirjoitan. Tämän vuoksi olen irtisanoutunut, siirryn kokonaan pois alalta, työnantajalle joka pitää huolta työntekijöistään. 

Itse työstä ja potilaista, mutta elämäni ei voi perustua sille että teen työtä joka syö voimavarani niin että se näkyy myös vapaa-ajalla. Resursseja nakerretaan jatkuvasti. Vakipaikkaa olisi saanut odotella vielä vuosia, ja tälläinen sijainen oli ns. Ö-mappiin kuuluva jonka lomat ovat sittenkin ovat ja esim.koulutuksiin pääsy on nihkeää, se kun maksaa ylimääräistä.

Tämä hoitajien jatkuva hätähuuto näkyy ja kuuluu, asialle ei ilmeisesti olla tekemässä mitään, minä ainakin lähden ennenkuin on liian myöhäistä ja oma terveys kärsii.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Yhdyn edellisiin. Olen opiskelemassa uutta ammattia että pääsen pois tästä jatkuvasta väsymyskierteestä. Ei ole aikaa perheelle, lapsille ja oma kuntokin on alkanut laskemaan. Minulle riitti sairaanhoitajan tehtävät.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Sama täällä. Lopetan piakkoin työt esh:n vuodeosastolla. En vaan jaksa enää. Koulutuksiin olen päässyt ja toimenkin varmasti pian saisin, koska meiltä on nyt lähtenyt muutama vakkari viime aikoina, mutta en enää jaksa tätä työtahtia kolmessa vuorossa. Perheen kanssa ei ole tarpeeksi yhteistä aikaa ja unirytmi ihan sekaisin jatkuvasti. Työ ei ole sen arvoista. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...
MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...