Sairaan väsynyt hoitaja Posted November 14, 2018 Posted November 14, 2018 https://sairaanvasynythoitaja.blogspot.com/2018/11/alkusyksysta-kesalomien-jalkeen-hoitaja.html?m=1
Guest Niin Posted November 15, 2018 Posted November 15, 2018 Allekirjoitan. Tämän vuoksi olen irtisanoutunut, siirryn kokonaan pois alalta, työnantajalle joka pitää huolta työntekijöistään. Itse työstä ja potilaista, mutta elämäni ei voi perustua sille että teen työtä joka syö voimavarani niin että se näkyy myös vapaa-ajalla. Resursseja nakerretaan jatkuvasti. Vakipaikkaa olisi saanut odotella vielä vuosia, ja tälläinen sijainen oli ns. Ö-mappiin kuuluva jonka lomat ovat sittenkin ovat ja esim.koulutuksiin pääsy on nihkeää, se kun maksaa ylimääräistä. Tämä hoitajien jatkuva hätähuuto näkyy ja kuuluu, asialle ei ilmeisesti olla tekemässä mitään, minä ainakin lähden ennenkuin on liian myöhäistä ja oma terveys kärsii.
Guest Väsynyt Posted November 15, 2018 Posted November 15, 2018 Yhdyn edellisiin. Olen opiskelemassa uutta ammattia että pääsen pois tästä jatkuvasta väsymyskierteestä. Ei ole aikaa perheelle, lapsille ja oma kuntokin on alkanut laskemaan. Minulle riitti sairaanhoitajan tehtävät.
Guest Uupunut Posted November 23, 2018 Posted November 23, 2018 Sama täällä. Lopetan piakkoin työt esh:n vuodeosastolla. En vaan jaksa enää. Koulutuksiin olen päässyt ja toimenkin varmasti pian saisin, koska meiltä on nyt lähtenyt muutama vakkari viime aikoina, mutta en enää jaksa tätä työtahtia kolmessa vuorossa. Perheen kanssa ei ole tarpeeksi yhteistä aikaa ja unirytmi ihan sekaisin jatkuvasti. Työ ei ole sen arvoista.
Guest €€€€€€ Posted January 31, 2019 Posted January 31, 2019 Olen vaihtanut ammattia, hoitotyötä ei arvosteta. Muutenkin otti pannuun rahanahneus yhtiöissä.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.