mirge Posted January 4, 2004 Share Posted January 4, 2004 ei mikään vakava kysely, tuli vaan mieleen? Itse valitsen molemmat lähärit, ni tunnen itseni lähes yhtä viisaaksi... 8) Toiv. kukaan ei nyt taas loukkaannu Määrää pirtua, se auttaa aina... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telaketju Posted January 4, 2004 Share Posted January 4, 2004 uuh.... :- "to ride,shoot straight and speak the truth" Link to comment Share on other sites More sharing options...
-matti_ Posted January 7, 2004 Share Posted January 7, 2004 Ennemmin yksin, kun huonon kaverin kans..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tiikeri Posted January 22, 2004 Share Posted January 22, 2004 Ehdottomasti lanssiin pariksi EH-mies tai LH/EH-mies!Paljon hyviä kokemuksia heistä! Link to comment Share on other sites More sharing options...
KesämieS Posted January 22, 2004 Share Posted January 22, 2004 Mieluiten Sh-mies tai Sh-nainen!! Olen työskennellyt kaikkien edellämainittujen kanssa mukaanlukien lääkärit.. 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niina Posted January 22, 2004 Share Posted January 22, 2004 Kyllä se vähän on selasta noiden ämmien kanssa, että en kaikkien kanssa keikkaa haluis heittää. Tosin niitä miehiäkin löytyy, mutta suurimmaks osaksi hysteria/paniikki ja nolot tilanteet lisääntyvät potenssiin 100, kun ämmät on vauhdissa. Vaikka kyllä muutaman muijan kanssa keikkaa heittäisinkin. Sh:tkin kyllä käy, mutta vain soveltuvin osin, ensihoitoa taustalla??? Nainen paranee taudista kuin taudista, kun hän saa tietää sen kuuluvan vanhenemisen merkkeihin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zippadippaduidaa Posted February 13, 2004 Share Posted February 13, 2004 Noin kolme vuotta aikoinaan (uran alkupuolella) ambulanssityötä tehneenä vastaisin että kaikki kelpaa jos vaan ammattitaito piisaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esa Posted February 13, 2004 Share Posted February 13, 2004 No itse olen kaikkiruokainen, joten mieluinen työpari on se jonka kanssa teen työtä siinä vuorossa. ;D Etulinjan mies Kanyloi varjoaan nopeammin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tamatila Posted February 17, 2004 Share Posted February 17, 2004 :P[shadow=red,left][/shadow] Kaikki käy kunhan hommaat luistaa!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esa Posted February 17, 2004 Share Posted February 17, 2004 Kaikki käy kunhan hommaat luistaa!! Toihan se tietysti on pääasia et hommat luistaa parin kanssa. Eikä jäädä tuleen makaamaan. 8) ;D Etulinjan mies Kanyloi varjoaan nopeammin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.