Jump to content
MAINOS

Nokian Pikäniemen sairaala.


Vieras: Minni83

Recommended Posts

Kyseisestä paikasta tahtoisin tietoa. Eli millainen on työilmapiiri ja millaiset mahdollisuudet päästä töihin? Mitä ominaisuuksia työntekijällä täytyy olla? Työskenteleekö kukaan ko laitoksessa tällä hetkellä? Olen vielä hoitovapaalla mahdollisesti ensi syksyyn mutta sitten täytyisi jo palata työelämään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

En osaa kertoa tämän hetken tilanteesta, mutta olin Pitkässäniemessä työharjoittelussa ja keikkailin eri osastoilla muutama vuosi sitten. Ei ole mitään negatiivista sanottavaa työilmapiiristä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minni83, mitä opiskelet ja missä?

En opiskele enää mitään. valmistuin sairaanhoitajaksi vuonna 2002 Englannissa. Joskus myöhemmin kyllä ajattelin jatkaa yliopistossa jos jaksan. Luetko itsekin sairaanhoitajaksi?

Muokkaus:Lainaukset, oheita tekstin lainaukseen --> http://hoitajat.net/foorumi/index.php?topic=452.msg4689#msg4689

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse olen keikkaillut Pitkässäniemessä jonkin verran ja minulla ei ole paikasta mitään huonoa sanottavaa. Useilla osastoilla on tullut vierailtua ja vastaanotto on ollut lämmin. Työtä tuntui olevan tarjolla kunhan vaan tottui lähtemään "pienellä" varoitus ajalla töihin. Sisäisen sijaisen paikkaakin tarjottiin, mutta välimatka ratkaisi ja valitsin toisen avoimen paikan. Ehdottomasti kannattaa ottaa työhönottoon yhteyttä tai mennä suoraan käymään.

"Elämä on juuri niin kauan tarpeellista kuin se kestää"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vaikuttaa siis ihan Ok-paikalta. Minulla vaan nuo äkkilähdöt eivät onnistu lasten takia mut kai täytyy hakea hoitopaikkaa vuorohoitopäiväkodista ens vuodeksi.

Kiitos vastauksista.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Terve. En ite oo Niemessä töissä vakituisesti mut vapaa-aikana teen kyllä keikkaa.. Osastoja on kyllä jokaiseen makuun ja niillä missä oon ite ollu ni vastaanotto on ollu hyvää.. Vakitöitä ei varmaan helposti saa mut todellakin keikkaa riittää. Soitat vaan työhönottoon ja ilmoittaudut sijaiseks ni uskon et töitä alkaa löytyyn...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...