Jump to content
MAINOS

Kätilöiden työllisyystilanne?


Vieras: TulevaKätilö

Recommended Posts

Vieras: TulevaKätilö

Onko kenelläkään uusinta tietoa kätilöiden nykyisestä työllistymistilanteesta? Kuinka paljon on työttömiä, tekeekö kuinka suuri osa pätkätöitä?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
Vieras: Student Midwife

Maanantaina olin Naistenklinikalla tutustumiskäynnillä ja siellä synnärin ja antenataalin osastonhoitajat  puhuivat, että toimen saaminen on tietty vaikeaa, mutta sijaisuuksia riittää kyllä. Olivat myös aika optimistisia, että jos jaksaa roikkua sijaisena, niin kyllä se vakipaikkakin aukeaa.

Moni kyllä lähtee sh-hommiin, että ihan kaikki ei suoraan kätilöksi työllisty.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kummitäti ollu sijaisena synnärillä nyt reilu 14 vuotta... 3 kuukaudeks tehdään aina työsopimusta eteenpäin. Että kauan saapi roikkua jos vakkariks halajaa  :- Nykysellä AMK-tutkinnolla (kuulemma) irtois työpaikkoja tänä päivänä helpommin. mene ja tiedä. Minusta vanhoilla kätilöillä on kuitenkin sellanen kokemus, jota me kätilökokelaat/juuri valmistuneet emme vielä omista, joka kuitenkin on suuri etu työpaikkaa haettaessa  :-X

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kummitäti ollu sijaisena synnärillä nyt reilu 14 vuotta... 3 kuukaudeks tehdään aina työsopimusta eteenpäin.

Ehkä kannattaisi viedä asiaa eteenpäin? Ensin sanoa pomolle, että haluaa vakipestin tai ainakin pidemmän sopparin, ja jos ei lohkene niin sitten vaikka liittoon yhteys.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kummitäti ollu sijaisena synnärillä nyt reilu 14 vuotta... 3 kuukaudeks tehdään aina työsopimusta eteenpäin.

Ehkä kannattaisi viedä asiaa eteenpäin? Ensin sanoa pomolle, että haluaa vakipestin tai ainakin pidemmän sopparin, ja jos ei lohkene niin sitten vaikka liittoon yhteys.

Mitä mä olen sen puheista ymmärtäny, se olis josain vaiheessa vakinaistettu jos ois suostunu kiertävään systeemiin synnärin eri osastoilla. Mutta tätipä ei halunnut, ja jatkaa edelleen vanhaan malliin  huh.gif

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...