Jump to content
MAINOS

Kuopioon töihin


Vieras: master

Recommended Posts

Moro Kuopion ihmiset. Kertokaahan minne päin Kuopiossa kannattaisi pyrkiä sairaanhoitajan ja perushoitajan töihin. Tarkoitus olisi molemmille saada työtä. Kyse 10 vuoden työkokemuksen omaavista ihmisistä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Kys, alava, harjula,terveysasemat, niuva, yksityiset sairaankuljetukset... niin ja sitten kaikki palvelutalon ym. Riippuen mitä erikoisalaa haluaa työkseen tehdä. Kuopiossa suhteellisen hyvä työtilanne. Määräykset taitaa olla vaan aika lyhyitä ainakin kysiltä.

Opettaja jumalan armosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Tervehdys Kuopion ja erityisesti Niuvan hoitajat, mikäli täällä Niuvan hoitajia on! Tässä ollaan vaimon kanssa pähkäilty muuttamista vähän lähemmäs synnyinseutuja, Kuopioon. Herää siis kysymys, mistä töitä? Itseäni kiinnostaisi työskentely Niuvassa, ja jos joku osaisi vastata muutamaan kysymykseen niin hieno homma! Pitemmittä jorinoitta siis, millainen on työtilanne Niuvassa? Arvatenkin liikeelle on lähdettävä jälleen kerran keikkalaisena, löytyykö keikkalaiselle töitä?

Millainen miehitys osastoilla on? Kysyn siksi, koska aikoinani työskentelin suljetulla osastolla, jossa iltavuorossa oli kolme hoitajaa ja potilaita pitkälle päälle kahdenkymmenen, toinen toistaan hullumpia. Samaan rumbaan en enää halua.

Kolmanneksi kiinnostaa tietysti palkkaus, lähinnä siksi, koska Niuvan omilla sivuilla kerrottiin jostain palkkauudistuksesta. Mikä, kuka, hä?

Itse olen lähihoitaja vuodelta -99, ja työsarkaa on kynnetty aikuispsykiatrian osastoilla pääasiassa relapsipotilaitten kanssa, mutta tietysti kokemusta on karttunut myös vastaanotto- ja kuntoutusosastoilta.

Eipä tässä muuta, son moro!

Hoitoala. Suomen riitaisin työyhteisö.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse en työskentele Niuvassa, mutta sattumoisin tiedän aika paljon siitä. Työntekijöistä on pula, varsinkin miehistä. Osalla osastoista on mieskiintiöitä. Niitä ilmeisesti kuitenkin ollaan purkamassa, kun miehiä ei riitä kaikkialle. Vakkariksikin aika hyvin viimeaikoina on päässyt.

Palkkaus Niuvassa muuttui valtion uuteen sydeemiin, jossa ikälisät hävisi ja tilalle tuli henkilökohtaiset palkat. Eli jotenkin työnvaativuuden ja osaavuuden mukaan tulee jopa 45% (vai oliko prosentti tällaista) peruspalkan päälle.

Muuta Niuvasta. Siellä pyritään työvuorot suunnittelemaan Härmän mallin mukaan eli niin, että kellon mukaisesti siirrytään vuorosta toiseen eli aamusta iltaan jne. Pitäisi olla ihmisystävällisempää.

Muuta en osaa sanoa, kun en ole talossa itse ollut.  ;D

Opettaja jumalan armosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hei, kiitoksia vastauksesta! Tuosta palkkausmallista pitänee ottaa jostain selvää, toivottavasti kyseessä ei ole osastonhoitaja-päättää-henkilökohtaisesti -malli....

Työtilanne kuulostaa lupaavalta, tosin mistään vakituisesta työstä en osaa edes haaveilla, t. Pätkätyöläinen.

Kiitos vastauksesta!

Hoitoala. Suomen riitaisin työyhteisö.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hei, kiitoksia vastauksesta! Tuosta palkkausmallista pitänee ottaa jostain selvää, toivottavasti kyseessä ei ole osastonhoitaja-päättää-henkilökohtaisesti -malli....

Työtilanne kuulostaa lupaavalta, tosin mistään vakituisesta työstä en osaa edes haaveilla, t. Pätkätyöläinen.

Kiitos vastauksesta!

Ei ole oh päättää malli. Kuulemma menee niin, että työtehtävät pisteytetään ja niistä jotensakin sitten tulee palkka. Sitten työkaveritkin antaa pisteitä tai jotain. Varmaan löytyy tesistä, jota Niuva noudattaa. Mutta ei muuta kuin tervetuloa Kuopioon.

Opettaja jumalan armosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mielisairaaloista mielekkäämpi paikka Kuopiossa lieneen KYSin Julkula? Omat kokemukset Julkulasta positiivisia, Niuva KUULOPUHEIDEN mukaan vankila- /armeijamaisuudessaan tylsän strukturoitu paikka...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tämä tyttö yrittää kovasti siirtyä kesäksi sinne suunnalle töitä paiskimaan mutta nyt heräsi kysymys että mikähän mahtaa olla vuokraluukkujen tilanne kuopion suunnalla?? Irtooko miten helposti??

Ja vuokrataso mahtaa olla myös aika korkeahko jos olen oikein ymmärtänyt... Onko kellään mitään instanssia mistä kannattas kysellä... Ovv:ltä jo kattelin...

Mä en halua olla töissä enää, mä en ikinä riitä.

Mä raadan ja raadan mutta kukaan ei nää,

kukaan ei kiitä

- Maija Vilkkumaa-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tämä tyttö yrittää kovasti siirtyä kesäksi sinne suunnalle töitä paiskimaan mutta nyt heräsi kysymys että mikähän mahtaa olla vuokraluukkujen tilanne kuopion suunnalla?? Irtooko miten helposti??

Ja vuokrataso mahtaa olla myös aika korkeahko jos olen oikein ymmärtänyt... Onko kellään mitään instanssia mistä kannattas kysellä... Ovv:ltä jo kattelin...

Kysy Kys-kiinteistöiltä. Tolla hakusanalla pitäis löytyä. Niillä paljon kämppiä ja halvempia kuin vapailla markkinoilla. Kesäks myös Kuopakselta (opiskelijakämpät) yleensä saa asunnon. Osa uusimmista asunnoista onkin kesällä kesähotellikäytössä.

Vapailla markkinoilla hinnat ja laatu vaihtelee. Itselläni mielestäni alueella kohtuu hintainen 42.5 neliöinen saunallinen kaksio 480e. Keskustassa hintataso on kalliimpi.

Opettaja jumalan armosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiitos kovasti!  ;D

Mä en halua olla töissä enää, mä en ikinä riitä.

Mä raadan ja raadan mutta kukaan ei nää,

kukaan ei kiitä

- Maija Vilkkumaa-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 kuukautta myöhemmin...

Moro Kuopion ihmiset. Kertokaahan minne päin Kuopiossa kannattaisi pyrkiä sairaanhoitajan ja perushoitajan töihin. Tarkoitus olisi molemmille saada työtä. Kyse 10 vuoden työkokemuksen omaavista ihmisistä.

KYSiin ei kannata ainakaan mennä töitä kyselemään, koska ovat ilmoittaneet vähentävänsä hoitohenkilökuntaa tulevan syksyn aikana. Vai muka työvoimapula...

Pohjois-Savon sairaanhoitopiirin toiminta on ollut tämän vuoden ensimmäisten neljän kuukauden aikana tavoitteiden mukaista. Alkuvuoden taloudellinen tulos on kuitenkin 2,7 miljoonaa euroa viime vuoden vastaavaa ajankohtaa huonompi. Syynä talouden huononemiseen on palkka- ja henkilöstömenojen arvioitua suurempi kasvu. KYSissä on ollut alkuvuonna keskimäärin 4185 työntekijää, mikä on 91 henkilöä enemmän kuin viime vuonna vastaavana aikana. Hallitus antoikin KYSin johdolle määräyksen pienentää henkilöstön määrää loppuvuoden aikana.

http://www.psshp.fi/index.asp?tz=-3   (Ajankohtaista KYSistä-> Valtuuston ja hallituksen päätöksiä 19.6.2006)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tämä tyttö yrittää kovasti siirtyä kesäksi sinne suunnalle töitä paiskimaan mutta nyt heräsi kysymys että mikähän mahtaa olla vuokraluukkujen tilanne kuopion suunnalla?? Irtooko miten helposti??

Ja vuokrataso mahtaa olla myös aika korkeahko jos olen oikein ymmärtänyt... Onko kellään mitään instanssia mistä kannattas kysellä... Ovv:ltä jo kattelin...

Nyt kun tää topicki on kaivettu ylös, niin ajattelin kysäistä, että löytykö katto pään päälle kuin helposti? Itse kun viime kesänä olin Kuopiossa töissä, niin Kuopaksen kautta sain asunnon (solu-huoneen) aika kivuttomasti ja nopeasti.

"I mean, how hard can it be?"

- Jeremy Clarkson

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tämä tyttö yrittää kovasti siirtyä kesäksi sinne suunnalle töitä paiskimaan mutta nyt heräsi kysymys että mikähän mahtaa olla vuokraluukkujen tilanne kuopion suunnalla?? Irtooko miten helposti??

Ja vuokrataso mahtaa olla myös aika korkeahko jos olen oikein ymmärtänyt... Onko kellään mitään instanssia mistä kannattas kysellä... Ovv:ltä jo kattelin...

Nyt kun tää topicki on kaivettu ylös, niin ajattelin kysäistä, että löytykö katto pään päälle kuin helposti? Itse kun viime kesänä olin Kuopiossa töissä, niin Kuopaksen kautta sain asunnon (solu-huoneen) aika kivuttomasti ja nopeasti.

Suunnitelmat kariutukin sitten kun tulikin parempi tarjous kotikonnuilta  :o... Mutta sen verran mitä ehdin selvitellä noita niin aika helposti se ois onnistunut (tai ainakin niin minun annettiin ymmärtää)...

Mä en halua olla töissä enää, mä en ikinä riitä.

Mä raadan ja raadan mutta kukaan ei nää,

kukaan ei kiitä

- Maija Vilkkumaa-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Marraskuussa Kuopio kiinnosti kovasti ja töitä olisi ollut mm. KYS:ssa tarjolla molemmille. Kuopion kaupunki taasen oli kiinnostunut sairaanhoitajista ?

Saimme tarkkaa tietoa mikä olisi kannattavaa ja Kuopio jäi toiseksi meidän kohdallamme. KYS:n puolella oli jotenkin kuivakiskoista koko suhtautuminen meihin ?? Kaupungin puolella ylihoitaja oli täysi pelle.

Työt jatkuu muualla, joten hyvästi Kuopio.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Osittain sivusikin keskustelu jo aihetta, mutta kysyn vielä, tietääkö kukaan, miten hyvin olisi mahdollista töitä saada sairaankuljetuksen puolelta Kuopion seudulla?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Moro Kuopion ihmiset. Kertokaahan minne päin Kuopiossa kannattaisi pyrkiä sairaanhoitajan ja perushoitajan töihin. Tarkoitus olisi molemmille saada työtä. Kyse 10 vuoden työkokemuksen omaavista ihmisistä.

KYSiin ei kannata ainakaan mennä töitä kyselemään, koska ovat ilmoittaneet vähentävänsä hoitohenkilökuntaa tulevan syksyn aikana. Vai muka työvoimapula...

Pohjois-Savon sairaanhoitopiirin toiminta on ollut tämän vuoden ensimmäisten neljän kuukauden aikana tavoitteiden mukaista. Alkuvuoden taloudellinen tulos on kuitenkin 2,7 miljoonaa euroa viime vuoden vastaavaa ajankohtaa huonompi. Syynä talouden huononemiseen on palkka- ja henkilöstömenojen arvioitua suurempi kasvu. KYSissä on ollut alkuvuonna keskimäärin 4185 työntekijää, mikä on 91 henkilöä enemmän kuin viime vuonna vastaavana aikana. Hallitus antoikin KYSin johdolle määräyksen pienentää henkilöstön määrää loppuvuoden aikana.

http://www.psshp.fi/index.asp?tz=-3   (Ajankohtaista KYSistä-> Valtuuston ja hallituksen päätöksiä 19.6.2006)

Kyllä siellä ainakin keväällä tuntu olevan kova työvoimapula. Kun ilmottauduin työnhakijaksi työnvälitykseen, niin samana päivänä ottivat yhteyttä ja tarjosivat useammalle osastolle sijaisuutta. Työhönottaja oli suorastaan vähän närkästynyt, kun en sitten vastaanottanutkaan mitään niistä töistä, vaan menin lähikuntaan sisäsiistiin polikliiniseen päivätyöhön...  :D

Asuntoa emme (perheelle) löytäneet, jossa olis hinta/laatu/neliö-suhde ollut meidän mieleisemme. Parhaat tarjoukset tuli kuitenkin ovv-kautta.

Ehkäpä elämä onkin vain sitä miltä tuntuu

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tervehdys Kuopion ja erityisesti Niuvan hoitajat, mikäli täällä Niuvan hoitajia on! Tässä ollaan vaimon kanssa pähkäilty muuttamista vähän lähemmäs synnyinseutuja, Kuopioon. Herää siis kysymys, mistä töitä? Itseäni kiinnostaisi työskentely Niuvassa, ja jos joku osaisi vastata muutamaan kysymykseen niin hieno homma! Pitemmittä jorinoitta siis, millainen on työtilanne Niuvassa? Arvatenkin liikeelle on lähdettävä jälleen kerran keikkalaisena, löytyykö keikkalaiselle töitä?

Millainen miehitys osastoilla on? Kysyn siksi, koska aikoinani työskentelin suljetulla osastolla, jossa iltavuorossa oli kolme hoitajaa ja potilaita pitkälle päälle kahdenkymmenen, toinen toistaan hullumpia. Samaan rumbaan en enää halua.

Kolmanneksi kiinnostaa tietysti palkkaus, lähinnä siksi, koska Niuvan omilla sivuilla kerrottiin jostain palkkauudistuksesta. Mikä, kuka, hä?

Itse olen lähihoitaja vuodelta -99, ja työsarkaa on kynnetty aikuispsykiatrian osastoilla pääasiassa relapsipotilaitten kanssa, mutta tietysti kokemusta on karttunut myös vastaanotto- ja kuntoutusosastoilta.

Eipä tässä muuta, son moro!

Joo, luulen, että hommia järjestyy!  Ota yhteyttä  os. mail:  hyttikl@dnainternet.net

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Osittain sivusikin keskustelu jo aihetta, mutta kysyn vielä, tietääkö kukaan, miten hyvin olisi mahdollista töitä saada sairaankuljetuksen puolelta Kuopion seudulla?

Kysyppä Väätäisen firmasta, niillä on KYS siirtoja Kuopiossa ja Siilinjärvellä perustason auto. Rehti pomo (ainakin mulle) ja palkkakuviot hoitaa hyvin.

Toinen vaihtis on Miettisen firma, sitä kolmatta, Kuopion ensihoito&sairaankuljetus, en tunne.

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kuopion kaupungissa kolme yksityistä Sairaankuljetus Esko Miettinen, Sairaankuljetus Ossi Väätäinen Oy ja Petosella Kuopion ensihoito ja sairaankuljetus. Kaikki ajavat kaikkia kyytiä. Ensihoito ja Väätäinen paljolti Kys siirtoa (pitkää) ja Miettinen kaupunkikyytiä palokunnan autojen kaverina ja Harjula siirtoa (noin 300metriä kysiltä). Väätäisellä ja Ensihoidolla molemmilla 3 autoa (väätäisellä vielä neljäs Siilissä, Miettisellä yksi.

Lisäksi lähikunnissa on paljon ambulansseja, jotka ajavat ainoina kyytiä kylillä.

Töitä ampparista, ainakin keikkatyöläisenä saa varmasti, jos: On rehti, reilu ja reipas työntekijä, osaa ensihoitotyön perusteet ja vähän vaativimpiakin valmiuksia. On tentit voimassa. Hoitotaso on monissa paikoissa jo nykyään vaatimus. Osaa ajaa auto, myös muiden, kuin omasta mielestään ELI ei enää sairasta pillikuumetta. Tulee toimeen ihmisten kanssa. OSAA KYSYÄ NEUVOA ja KUUNTELEE mitä neuvotaan!

Eli soittele ja kysele eri firmoilta. Puhelin numeroita/emal osoitteita löytyy ssk:n sivuilta.

Opettaja jumalan armosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 5 viikkoa myöhemmin...

Kuopion kaupungissa kolme yksityistä Sairaankuljetus Esko Miettinen, Sairaankuljetus Ossi Väätäinen Oy ja Petosella Kuopion ensihoito ja sairaankuljetus. Kaikki ajavat kaikkia kyytiä. Ensihoito ja Väätäinen paljolti Kys siirtoa (pitkää) ja Miettinen kaupunkikyytiä palokunnan autojen kaverina ja Harjula siirtoa (noin 300metriä kysiltä). Väätäisellä ja Ensihoidolla molemmilla 3 autoa (väätäisellä vielä neljäs Siilissä, Miettisellä yksi.

Lisäksi lähikunnissa on paljon ambulansseja, jotka ajavat ainoina kyytiä kylillä.

Töitä ampparista, ainakin keikkatyöläisenä saa varmasti, jos: On rehti, reilu ja reipas työntekijä, osaa ensihoitotyön perusteet ja vähän vaativimpiakin valmiuksia. On tentit voimassa. Hoitotaso on monissa paikoissa jo nykyään vaatimus. Osaa ajaa auto, myös muiden, kuin omasta mielestään ELI ei enää sairasta pillikuumetta. Tulee toimeen ihmisten kanssa. OSAA KYSYÄ NEUVOA ja KUUNTELEE mitä neuvotaan!

Eli soittele ja kysele eri firmoilta. Puhelin numeroita/emal osoitteita löytyy ssk:n sivuilta.

Vieläkö S-järvellä SPR:n ambulanssi? Entäs Ruttu Ruuskasen Ruumisauto?

Totuus ei pala tulessakaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kuopion kaupungissa kolme yksityistä Sairaankuljetus Esko Miettinen, Sairaankuljetus Ossi Väätäinen Oy ja Petosella Kuopion ensihoito ja sairaankuljetus. Kaikki ajavat kaikkia kyytiä. Ensihoito ja Väätäinen paljolti Kys siirtoa (pitkää) ja Miettinen kaupunkikyytiä palokunnan autojen kaverina ja Harjula siirtoa (noin 300metriä kysiltä). Väätäisellä ja Ensihoidolla molemmilla 3 autoa (väätäisellä vielä neljäs Siilissä, Miettisellä yksi.Lisäksi lähikunnissa on paljon ambulansseja, jotka ajavat ainoina kyytiä kylillä. Töitä ampparista, ainakin keikkatyöläisenä saa varmasti, jos: On rehti, reilu ja reipas työntekijä, osaa ensihoitotyön perusteet ja vähän vaativimpiakin valmiuksia. On tentit voimassa. Hoitotaso on monissa paikoissa jo nykyään vaatimus. Osaa ajaa auto, myös muiden, kuin omasta mielestään ELI ei enää sairasta pillikuumetta. Tulee toimeen ihmisten kanssa. OSAA KYSYÄ NEUVOA ja KUUNTELEE mitä neuvotaan!Eli soittele ja kysele eri firmoilta. Puhelin numeroita/emal osoitteita löytyy ssk:n sivuilta.
Vieläkö S-järvellä SPR:n ambulanssi? Entäs Ruttu Ruuskasen Ruumisauto?
Spr Si190 ajaa a-d kyytejä. Lähinnä a-c. Sitten yksityinen Ossi Väätäinen Oy Kuopion Ossin auto Si 291, joka ajaa kyytejä a-d, lähinnä d.Ruuskanen on ollut poissa kauan. Si 591, Kinnusen auto ajaa enää vain kys kyytiä ja hätänä vain häken kyytiä.

Opettaja jumalan armosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Minkälainen on tällä hetkellä Kuopion työtilanne miespuoliselle lähihoitajalle? Niuvanniemi kiinnostaa erityisesti.... Mol.fi ei ainakaan antanut oikeastaan mitään muuta kun hesperiin pari keikkatyöpaikkaa ja muutaman omahoitaja paikan.Niuvanniemeen tein tuossa juuri hakemuksen mutta sivuita ei ainakaan löytynyt mitään numeroa johon olisi voinut soitella ja kysellä lisää. Sellainen jos joltain löytyy niin yv:tä vain rohkeasti tulemaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Niuvassa kuulemma miehistä juuri pula, siellä kun on vielä niitä "mieskiintiöitä" vuoroja kohden. Ei oikein aina tunnu miehet vuoroon riittävän.

Opettaja jumalan armosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...