Jump to content
MAINOS

Jäsenyys kysely


Telaketju

Recommended Posts

MAINOS

Kuulutko liittoon(mihin tahansa)?

itse toistaiseksi Tehyssä.

Vielä TEHY, mutta ei enään ens maanantain jälkeen ja SEHL(siihenkin myöhemmin kannatusjäsenenä, nyt opisk.), työttömyys kassaan en kuulu, kun opiskelen vielä.

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tehyyn kuulun tällä hetkellä, opiskelijajäsenyys jatkuu kuukauden opiskelun päättymisestä, varsinaiseksi jäseneksi ilmoittautumiseen on paperit pöydällä odottamassa mutta mietin tämän kaiken sotkun jälkeen kannattaako.. No, ehkäpä liityn ja säilytän itse työttymyyskassassa ainakin toistaiseksi, tosin YTK kiinnostaa kovasti koska laskujeni mukaan sen jäsenyys maksaa 1/4 siitä mitä Tehyn työttömyyskassassa. Toisaalta onhan Tehyllä etuja, asianajoetu ja etuja vakuutuksiin (Sammon auto+kotivakuutuksesta saa kaikki 6% alennusta jäsenenä, jeejee). Ainoa mikä Tehyssä kiinnostaa on tuo vastuuvakuutus potilasvahinkojen varalle, saako sitä muualta ja mitä maksaa, kenellekään varmaa tietoa (ei mutua)?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En todellakaan kuulu enää, sillä erosin juuri TEHY:n jäsenyydestä

koska se ei kykene hoitamaan jäsentensä asioita ja varsinkaan

palkka asioita. Olin vielä luottamus mies ennen eroani.

Ps. liityin muuten ytk:n jäseneksi

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Laitoin eroilmoituksen postiin tänään. Jatkan kuitenkin työttömyyskassan jäsenenä, koska minulla ei ole vakituista työtä. Nytkin teen 75%:sta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

8.1.03 meikä hyväksyttiin YTK:n jäseneksi. Sairaanhoitajaliittoon lakkasin kuulumasta sen jäsenyyden muututtua maksulliseksi ja saatuani sieltä uhkailukirjeen jossa kerrottiin etten saa käyttää sairaanhoitaja-merkkiä mikäli en maksa jäsenmaksua. Harmittaa (vieläkin) etten lähettänyt sitä samoin tein takaisin liittoon. Toisaalta eipä tuolla töissä tule käyttettyä juurikaan edes nimineulaa...

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...