Jump to content
MAINOS

Sairaanhoitajaksi Emiraatteihin


Vieras: Leona

Recommended Posts

Hei!

Olen piakkoin valmistuva sairaanhoidonopiskelija, ja papereitten saamisen jälkeen kovasti kiinnostaisi Yhdistyneet Arabiemiirikunnat. Olen internetin kautta yrittänyt löytää sinne sairaanhoitajia välittävää rekrytointifirmaa, mutta ilman tulosta.

Olisin siin todella kiitollinen avusta ja kaikesta mahdollisesta tiedosta liittyen Emiraateissa työskentelyyn!

Minuun voi foorumin lisäksi ottaa yhteyttä myös saähköpostitse auli82@hotmail.com

Kiitos!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • 2 viikkoa myöhemmin...

no viime aikoina ei ole näkynyt juuri suomalaisia rekryilmoja, selaa vanhoja sh-lehtiä, niissä on minusta ollut rekryfirmojen ilmoituksia viime vuonna. Toisaalta sellainen puoli, että yleensä mitä olen nähnyt, Emiraatteihin hakeutuvalta vaaditaan vähintään 1v työkokemusta.

Nokka kohti uusia tuulia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Juu, olen minäkin kuullut, että työkokemusta vaaditaan aika usein vähintään se 2 vuotta. Mutta kyllä niistä joustetaankin...Toivon pääseväni töihin ihan täällä Suomessa tuossa maaliskuussa, jos sitten talvella 2007 mahdollisesti pääsisi matkaan  :nauraa:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 viikkoa myöhemmin...

Kannattaa miettiä monta kertaa. Monissa sairaaloissa huono hallinto; bullying osastojen sisällä ihan arkipäivää  ::) ja potilaat voivat olla paikoin aika hankalaa materiaalia. Muistelisin että tarvitset 2 v työkokemusta akuuttisairaalasta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...