Jump to content
MAINOS

vuosityöaika


pupu

Recommended Posts

MAINOS

Kertokaapa vuosityöajasta. Meille sitä yritetään ajaa väkisin, mutta työntekijät ovat epäluuloisia, turhaanko?

Ei varmaan turhaan, riippuu ihan siitä millä ehdoilla työnantaja tuota tarjoaa. Itse ottaisin vuosityöajan erittäin mielelläni jos itselläni olisi sananvaltaa milloin teen pidempää päivää ja milloin lomailen. Riskihän tuossa on se että työnantaja teettää kesällä toitä hullun lailla ja marraskuun räntäkeleillä lomaillaan. Toisille sekin voi tietysti olla ihan hyvä systeemi.

Täällä on käsitelty asiaa jo aikanaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meillä on käytössä vuosityöaika ja itse ainakin olen tyytyväinen. Ihan mukavasti pystyy itse kontrolloimaan "plussia ja miinuksia". Tietenkin niissä rajoissa kun päivittäinen työ sallii.  :-X

Anna hevosen murehtia. Sillä on isompi pää.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulla on edelleen kauheita vierotusoireita kun vaihdoin vuosityöaikaosastolta sellaiselle perinteiselle. Ennen oli niin helppoo kun sai tulla töihin ihan rennosti ja lähteä juuri silloin kun työt oli tehty mutta ei, nyt joutuu laskemaan kaiken maailman miinuksia ja plussia.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...