Jump to content
MAINOS

zoll


ptuomas

Recommended Posts

MAINOS

Kokemusta on, mutta ei ongelmia.  :D Toimii kuin junan vessa.

Onhan puhelin käypästä mallia ?

Meillä bt jatkuvasti päällä kännyssä ja ekg:n oton jälkeen valitset vain halutun paikan minne lähetät (esiasetukset valmiina), painat nappia zollista ja kas, sinne meni  ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 6 kuukautta myöhemmin...
Vieras: älynpaavi

tulipa vaan mieleen että...minulle kerrottiin joskus että zollissa jos on niissä pääty taskuissa ekg-lätkiä alumiinipusseissansa, saattaa ne häiritä lähetystä.oma kohtaista kokemusta ei juuri sattuneesta syystä ole.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

tulipa vaan mieleen että...minulle kerrottiin joskus että zollissa jos on niissä pääty taskuissa ekg-lätkiä alumiinipusseissansa, saattaa ne häiritä lähetystä.oma kohtaista kokemusta ei juuri sattuneesta syystä ole.

Joo. Itsekin olen ottanut aina foliohatun pois päästäni zollin lähettyvillä.

Mää vaan ajan pakettiautoa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onko kellään tietoa Zollista? Saako Zolliin erillistä muistikorttia jotta saisi tallennettua esim. 12-kan EKG rimpsuja?

Kaippa siihen muistikortin saa, kerta meitin kone ainakin välillä herjaa että "asenna muistikortti". Kyseessä siis Zoll:in M-sarjan laite.

- Sinähän olet väsynyt, kun on oikein pussitkin silmien alla!

- Ei ne oo pussit, ne on tissit!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onko kellään tietoa Zollista? Saako Zolliin erillistä muistikorttia jotta saisi tallennettua esim. 12-kan EKG rimpsuja?

http://hoitajat.net/foorumi/index.php?topic=4204.15

Kuten linkin kuvassa näkyy, muistikortti on täynnä, kuvan oikeassa alareunassa mustan palikan alla on paikka muistikortille, pystyy purkaa koneelle mutta vaatii muistaakseni zollilta oman ohjelman.

Melko yleisenä tunneälyn määritelmänä voidaan pitää tiedon puutetta yhdistettynä kyvyttömyyteen ja siitä johtuvaan haluttomuuteen tehdä loogisia johtopäätöksiä.

Soveltuvin osin voidaan tunneälynä pitää myös sitä, että älyää anoppinsa hautajaisissa olla viheltelemättä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Onhan tuo ZOLL:in M-sarjalainen entisessä ja nykyisessä työpaikassa käytössä. Itse vieroksuin ajatusta ensinäkemältä, kun olin siihen mennessä käyttänyt LP12:sta.

Mutta itsellenikin yllätyksenä nykyään pidän enmmän Zoll:sta. Se on aika mutkaton ja mukava laite käyttää.  :nauraa:

suuremmilta ongelmilta oon luojalle kiitos välttynyt (tähän mennessä). No eilen viimeks ku vaihdoin paperia keikalla niin se rupes jotain herjaamaan ja tulosti huonoo jälkee ennen ku asensin sen paperinipun uudestaan.. En usko että siltikään vaihtaisin takaisin LP:in. Se on makuasia sano meirän musti ku muniaan nuoli. :)

mikä mä oon?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

suuremmilta ongelmilta oon luojalle kiitos välttynyt (tähän mennessä). No eilen viimeks ku vaihdoin paperia keikalla niin se rupes jotain herjaamaan ja tulosti huonoo jälkee ennen ku asensin sen paperinipun uudestaan.. En usko että siltikään vaihtaisin takaisin LP:in. Se on makuasia sano meirän musti ku muniaan nuoli. :nauraa:

Mulla kävi samalla lailla kun olin tulostamassa 12 kytk. En sitten kerenny siinä miettiä sen enempää et mikä on mutta jälkeenpäin duunikaverin kans mietittiin ja huomattiin että pinkan alin taitos oli mennyt ryttyyn siinä vaiheessa kun laitoin paperinipun paikalleen.... Se ei todellakaan ollut paljon rytyssä mut riittävästi..

Melko yleisenä tunneälyn määritelmänä voidaan pitää tiedon puutetta yhdistettynä kyvyttömyyteen ja siitä johtuvaan haluttomuuteen tehdä loogisia johtopäätöksiä.

Soveltuvin osin voidaan tunneälynä pitää myös sitä, että älyää anoppinsa hautajaisissa olla viheltelemättä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulla kävi samalla lailla kun olin tulostamassa 12 kytk. En sitten kerenny siinä miettiä sen enempää et mikä on mutta jälkeenpäin duunikaverin kans mietittiin ja huomattiin että pinkan alin taitos oli mennyt ryttyyn siinä vaiheessa kun laitoin paperinipun paikalleen.... Se ei todellakaan ollut paljon rytyssä mut riittävästi..

Joo mä löysin samankaltaisen vian meiän zollin paperinipusta ku oikeen tarkasti kattoin.. se oli kyll jo valmiiks vähä rytyssä, ku sitä pitää sielä hoitolaukus säilyttää... eikä niitä niin usein tuu sieltä otettua, ku asemapaikalta tai lanssin kaapista. :-.. Mutta syy selvisi... Olen siis selvästi Sherlock Holmes  ;) No tietääpä seuraavalla kertaa mitä tehdä.  Ps. älkää hyvät ihmiset painako zollissa nappia "Tulosta loki".. tuli kokeiltua... tulosti 1,9 metriä paperia.... Puolen kuun kaikki käyttö tiedot ja muut arvot.... ;D

Muokkaus:lainaukset

mikä mä oon?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ps. älkää hyvät ihmiset painako zollissa nappia "Tulosta loki".. tuli kokeiltua... tulosti 1,9 metriä paperia.... Puolen kuun kaikki käyttö tiedot ja muut arvot....

Onko käyny mielessä, että voi tutustua käyttöohjekirjaan ennenkuin alkaa leikkimään  huh.gif

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mikäs se käyttöohjekiraj on...? jotain syötävää...?  ;) No olishan sitä voinu tietenkin miettiä mitä tekee... :-

Ps. Onkohan kellään tietoa, miten on ku siinä loki-systeemissähän on aika paljo ylimäärästä tietoa, niin saiskohan sen tyhjättyä jostain...? Ettei rasita laitteeen muistia... :-

mikä mä oon?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mikäs se käyttöohjekiraj on...? jotain syötävää...?  No olishan sitä voinu tietenkin miettiä mitä tekee...

Ps. Onkohan kellään tietoa, miten on ku siinä loki-systeemissähän on aika paljo ylimäärästä tietoa, niin saiskohan sen tyhjättyä jostain...? Ettei rasita laitteeen muistia...

Onko käyny mielessä, että voi tutustua käyttöohjekirjaan ennenkuin alkaa leikkimään  huh.gif

Usko Pomoa!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 viikkoa myöhemmin...

Meillä on pari kertaa ollu ohimeneviä lähetyshäiriöitä, ja sattumalta meidän laitteesta on kaks kertaa hajonnut itsestään tämä kulmakappale joka lähtee pc kortilta bl kapulalle muuten on ollu loistava laite.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...