ptuomas Posted November 12, 2005 Share Posted November 12, 2005 ongelmia zollin lähetyksissä?? onko kokemuksia? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teemu Posted November 12, 2005 Share Posted November 12, 2005 Tässä oli jotain juttua... http://hoitajat.net/foorumi/index.php?topic=4204.0 Kiitos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest boss Posted November 12, 2005 Share Posted November 12, 2005 Kokemusta on, mutta ei ongelmia. :D Toimii kuin junan vessa. Onhan puhelin käypästä mallia ? Meillä bt jatkuvasti päällä kännyssä ja ekg:n oton jälkeen valitset vain halutun paikan minne lähetät (esiasetukset valmiina), painat nappia zollista ja kas, sinne meni ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kops Posted November 12, 2005 Share Posted November 12, 2005 ongelmia zollin lähetyksissä?? onko kokemuksia? Tästä on myös väännetty ja käännetty pelastusalan forumissa, Paloforumissa: http://www.paloforum.net/index.php?showtopic=1669 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest älynpaavi Posted May 22, 2006 Share Posted May 22, 2006 tulipa vaan mieleen että...minulle kerrottiin joskus että zollissa jos on niissä pääty taskuissa ekg-lätkiä alumiinipusseissansa, saattaa ne häiritä lähetystä.oma kohtaista kokemusta ei juuri sattuneesta syystä ole. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Perustorsti Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 tulipa vaan mieleen että...minulle kerrottiin joskus että zollissa jos on niissä pääty taskuissa ekg-lätkiä alumiinipusseissansa, saattaa ne häiritä lähetystä.oma kohtaista kokemusta ei juuri sattuneesta syystä ole. Joo. Itsekin olen ottanut aina foliohatun pois päästäni zollin lähettyvillä. Mää vaan ajan pakettiautoa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
L4 Posted May 28, 2006 Share Posted May 28, 2006 Onko kellään tietoa Zollista? Saako Zolliin erillistä muistikorttia jotta saisi tallennettua esim. 12-kan EKG rimpsuja? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiu Posted May 28, 2006 Share Posted May 28, 2006 Onko kellään tietoa Zollista? Saako Zolliin erillistä muistikorttia jotta saisi tallennettua esim. 12-kan EKG rimpsuja? Kaippa siihen muistikortin saa, kerta meitin kone ainakin välillä herjaa että "asenna muistikortti". Kyseessä siis Zoll:in M-sarjan laite. - Sinähän olet väsynyt, kun on oikein pussitkin silmien alla! - Ei ne oo pussit, ne on tissit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SSK Posted May 29, 2006 Share Posted May 29, 2006 Onko kenelläkään kokemusta uuden ZOLL E-sarjan käytöstä? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Waltte Posted May 29, 2006 Share Posted May 29, 2006 Onko kellään tietoa Zollista? Saako Zolliin erillistä muistikorttia jotta saisi tallennettua esim. 12-kan EKG rimpsuja? http://hoitajat.net/foorumi/index.php?topic=4204.15 Kuten linkin kuvassa näkyy, muistikortti on täynnä, kuvan oikeassa alareunassa mustan palikan alla on paikka muistikortille, pystyy purkaa koneelle mutta vaatii muistaakseni zollilta oman ohjelman. Melko yleisenä tunneälyn määritelmänä voidaan pitää tiedon puutetta yhdistettynä kyvyttömyyteen ja siitä johtuvaan haluttomuuteen tehdä loogisia johtopäätöksiä. Soveltuvin osin voidaan tunneälynä pitää myös sitä, että älyää anoppinsa hautajaisissa olla viheltelemättä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paramedical Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 Onhan tuo ZOLL:in M-sarjalainen entisessä ja nykyisessä työpaikassa käytössä. Itse vieroksuin ajatusta ensinäkemältä, kun olin siihen mennessä käyttänyt LP12:sta. Mutta itsellenikin yllätyksenä nykyään pidän enmmän Zoll:sta. Se on aika mutkaton ja mukava laite käyttää. :nauraa: suuremmilta ongelmilta oon luojalle kiitos välttynyt (tähän mennessä). No eilen viimeks ku vaihdoin paperia keikalla niin se rupes jotain herjaamaan ja tulosti huonoo jälkee ennen ku asensin sen paperinipun uudestaan.. En usko että siltikään vaihtaisin takaisin LP:in. Se on makuasia sano meirän musti ku muniaan nuoli. :) mikä mä oon? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Waltte Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 suuremmilta ongelmilta oon luojalle kiitos välttynyt (tähän mennessä). No eilen viimeks ku vaihdoin paperia keikalla niin se rupes jotain herjaamaan ja tulosti huonoo jälkee ennen ku asensin sen paperinipun uudestaan.. En usko että siltikään vaihtaisin takaisin LP:in. Se on makuasia sano meirän musti ku muniaan nuoli. :nauraa: Mulla kävi samalla lailla kun olin tulostamassa 12 kytk. En sitten kerenny siinä miettiä sen enempää et mikä on mutta jälkeenpäin duunikaverin kans mietittiin ja huomattiin että pinkan alin taitos oli mennyt ryttyyn siinä vaiheessa kun laitoin paperinipun paikalleen.... Se ei todellakaan ollut paljon rytyssä mut riittävästi.. Melko yleisenä tunneälyn määritelmänä voidaan pitää tiedon puutetta yhdistettynä kyvyttömyyteen ja siitä johtuvaan haluttomuuteen tehdä loogisia johtopäätöksiä. Soveltuvin osin voidaan tunneälynä pitää myös sitä, että älyää anoppinsa hautajaisissa olla viheltelemättä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paramedical Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 Mulla kävi samalla lailla kun olin tulostamassa 12 kytk. En sitten kerenny siinä miettiä sen enempää et mikä on mutta jälkeenpäin duunikaverin kans mietittiin ja huomattiin että pinkan alin taitos oli mennyt ryttyyn siinä vaiheessa kun laitoin paperinipun paikalleen.... Se ei todellakaan ollut paljon rytyssä mut riittävästi.. Joo mä löysin samankaltaisen vian meiän zollin paperinipusta ku oikeen tarkasti kattoin.. se oli kyll jo valmiiks vähä rytyssä, ku sitä pitää sielä hoitolaukus säilyttää... eikä niitä niin usein tuu sieltä otettua, ku asemapaikalta tai lanssin kaapista. :-.. Mutta syy selvisi... Olen siis selvästi Sherlock Holmes ;) No tietääpä seuraavalla kertaa mitä tehdä. Ps. älkää hyvät ihmiset painako zollissa nappia "Tulosta loki".. tuli kokeiltua... tulosti 1,9 metriä paperia.... Puolen kuun kaikki käyttö tiedot ja muut arvot.... ;D Muokkaus:lainaukset mikä mä oon? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest boss Posted June 21, 2006 Share Posted June 21, 2006 Ps. älkää hyvät ihmiset painako zollissa nappia "Tulosta loki".. tuli kokeiltua... tulosti 1,9 metriä paperia.... Puolen kuun kaikki käyttö tiedot ja muut arvot.... Onko käyny mielessä, että voi tutustua käyttöohjekirjaan ennenkuin alkaa leikkimään Link to comment Share on other sites More sharing options...
paramedical Posted June 21, 2006 Share Posted June 21, 2006 Mikäs se käyttöohjekiraj on...? jotain syötävää...? ;) No olishan sitä voinu tietenkin miettiä mitä tekee... :- Ps. Onkohan kellään tietoa, miten on ku siinä loki-systeemissähän on aika paljo ylimäärästä tietoa, niin saiskohan sen tyhjättyä jostain...? Ettei rasita laitteeen muistia... :- mikä mä oon? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janne Posted June 21, 2006 Share Posted June 21, 2006 Mikäs se käyttöohjekiraj on...? jotain syötävää...? No olishan sitä voinu tietenkin miettiä mitä tekee... Ps. Onkohan kellään tietoa, miten on ku siinä loki-systeemissähän on aika paljo ylimäärästä tietoa, niin saiskohan sen tyhjättyä jostain...? Ettei rasita laitteeen muistia... Onko käyny mielessä, että voi tutustua käyttöohjekirjaan ennenkuin alkaa leikkimään Usko Pomoa! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nuusku76 Posted July 19, 2006 Share Posted July 19, 2006 Meillä on pari kertaa ollu ohimeneviä lähetyshäiriöitä, ja sattumalta meidän laitteesta on kaks kertaa hajonnut itsestään tämä kulmakappale joka lähtee pc kortilta bl kapulalle muuten on ollu loistava laite. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.