Jump to content
MAINOS

Tehostetun hoidon asumispalveluyksikkö.


Merkku

Recommended Posts

Onkohan täällä ketään, joka työskentelisi asumispalveluyksikössä?Kiinnostaisi tietää minkäkuntoisia asiakkaita hoidatte ja minkälaisilla henkilöstöresusseilla?

Itse olen työskennellyt tehostetun hoidon asumispalveluyksikössä nyt yli 5 vuotta ja ollaan siellä ihan työuupumuksen rajoilla.  Aina vaan huonompikuntoisia asiakkaita samalla henk.kuntamitoituksella hoidellaan...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
Vieras: ninzu-75

Siihen näytetään olevan menossa, että rajat esim rava-pisteissä (kuntoisuusluokituksissa) nousevat tehostetussa palveluasumisessakin, huonompikuntoisia hoidetaan. Mitä muutakaan voi edes odottaa kun vanhusten määrä kasvaa jne. Tiukilla ollaan varmasti joka paikassa. Kovasti on muutoksia jatkuvasti. Tärkeää käyttää kaikkia mittareita joilla vanhusten kuntoisuutta voidaan seurata, ja jatkohoitopaikan mahdollisuutta mietitään.

Tietysti tehostetun hoidon asumispalveluyksikön jälkeen ei kovin taida jatkohoitopaikkoja olla, 8), en tiedä mitä ihmettä asialle voi. Hullua meininkiä. Paljon voida kuntouttavasta työotteesta kaiken kiireen keskellä enää puhua..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Niinpä...Meillä on nyt täysi meteli päällä, jotta saataisiin vähän lisää henkilökuntaa. Raskasta taistella moisten asioiden kanssa raskaan työn lisäksi.

Kuntapuolella karsitaan huimasti sos.puolen menoja ja uusia toimia on mahdotonta saada. Vanhukset kärsivät eniten kun sijoituspaikat on vääriä.

Kouluttamattomia käytetään paljon esim. meillä 5,5 hoitotyötä tekevästä vain 3 on ammatillisesti päteviä, 2,5 työllistämistuin palkattuja "avustajia" Välillä tuntuu, että nuo avustajat teettävät enemmän työtä kuin mitä heistä on hyötyä.

Olen niin surullinen  ;D  vanhusten vuoksi. Työuupumus painaa jo siihen malliin, ettei alan vaihtokaan ole poissuljettu vaihtoehto.

Hoitotyötä olen tehnyt jo vuodesta -81 ja huonommaksi vaan tuntuu asiat menevän.

Taistelematta en kyllä alaa vaihda ja vaikka taistelu tuulinmyllyjä vastaan on suorastaan epätoivoista niin periksi en vielä ole antanut :kypsä:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...