Jump to content
MAINOS

Työharjoittelupaikat


Bianca

Recommended Posts

Ottaakohan HYKS sh-opiskelijoita harjoitteluun muiden piirien alueelta (esim. SeKS..)? Myös TaYSn tilanteesta olen kiinnostunut, jos joku tietää??

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Ottaakohan Meikku tai muut HUSn sairaalat työharjoittelijoita muiden piirien alueelta? Myös TaYSn tilanteesta olen kiinnostunut, jos joku tietää??

Itse olen Laurea Vantaan opiskelija, toistaiseksi 8) tai sitten vielä pitkään :o

Olin Kesi-Suomen keskussairaalassa tekemässä viimeiset suuntaavat harjoittelut, vaativat vaan sopimuksen ko. paikkaan koululta.

Katso tuolta opikeluosiosta aiheeseen liittyviä keskusteluja.

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ottaakohan HYKS sh-opiskelijoita harjoitteluun muiden piirien alueelta (esim. SeKS..)? Myös TaYSn tilanteesta olen kiinnostunut, jos joku tietää??

Kyllä Meilahteen ainakin pääsee vaikka opiskelisi vähän kauempanakin. Jobstepin aikanahan kaikki harjoittelupaikat ovat periaatteessa avoinna mistä tahansa tuleville opiskelijoille. Käytännössä Meilahdesta "varataan" harjoittelupaikkoja Stadian opiskelijoille jonkin verran, mutta kyllä siellä muuallakin opiskelevia on.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mut onhan se reilua että stadiasta "varataan" paikkoja Helsingistä...tai siis mun mielipide, koska en itse ainakaan lähtisi harjoittelemaan jonnekin pk-seudun ulkopuolelle. Tarkoitan asumisen ja elämisen ja muitten kouluhommien vuoksi, en sen takia et täällä ois jotenkin maan parasta olla. Eipä tällä opiskelijalla valittamista harjoitteluistaan. Vielä ei oo tarvinnut matkustella ja ihan kaikki omat harkkapaikkani ovat olleet oikein hyviä ja mukavia.

Mut siis voi tulla muualtakin esim. Hyksiin harjoitteluun. Ja nyt lopetan selittelyn. :o

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...