Jump to content
MAINOS

Valvontayksiköissä työskentelystä


Tinttu

Recommended Posts

Täällä puolella on aika hiljaista.. Löytyykö muita valvontayksiköissä työskenteleviä? Itse olen töissä osastolla, jonka yhteudessä on CCU. Töitä teen molemmissa..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Löytyyhän täältä. Samanlaisessa paikassa itsekin työskentelen. Kovasti olen tykännyt olla vaikka täydellinen paikka se ei olekaan. On niitä hyviä puolia enemmän kuin huonoja. :o

Joka päivä oppii jotain ja niitä "jänniä" tilanteitakin on aina silloin tällöin.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Löytyyhän täältä. Samanlaisessa paikassa itsekin työskentelen. Kovasti olen tykännyt olla vaikka täydellinen paikka se ei olekaan. On niitä hyviä puolia enemmän kuin huonoja. :o

Joka päivä oppii jotain ja niitä "jänniä" tilanteitakin on aina silloin tällöin.

Meillä myös sellainen kahden osaston kombinaatio joiden välissä ccu on. Varsinaisesti ccu kuuluu vain toisen osastoista vastuulle. Vaihtelua tietysti tuo osastomeininkiin. Viime yönä käväsin häläripäivystyshoitsuna valvomassa yön ccu/sis os:lla.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiva kuulla muistakin. Iltavuorossa olin tänään CCU:ssa. Ja huomenna taas osaston puolelle. Vaihtelu virkistää. Olisi kiva, joskus vierailla muissa sairaaloissa katsomassa valvontaosastoja. Kyllähän niitä reisussuja järjestetään, muttei sijaisten tartte nihin osallistua.. Meillä CCU viisipaikkainen ja siihen päälle eristyshuone samoilla laitteilla varustettuna.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyllähän toi meidän heräämö on kait jonkin sortin valvontayksikkö. Välillä "hätäteho".

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...