Jump to content
MAINOS

Mistä EKG-viivotin?


2713

Recommended Posts

Itse ainakin lähetin pyynnön tuota : http://www.oriola.fi/page.aspx?SectionId=3986 kautta ja posti toi perästä, tosin melkein kahden kuukauden päästä vinon pinon viivaimia.  ;)

Mie hyödynsin tätä vinkkiä ja tänään kolahti viivottimet luukusta. Mainittakoon vielä, että toissapäivänä kyselin viivaimia tuolta sivuston kautta. Ripeää toimintaa!

"I mean, how hard can it be?"

- Jeremy Clarkson

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Itse ainakin lähetin pyynnön tuota : http://www.oriola.fi/page.aspx?SectionId=3986 kautta ja posti toi perästä, tosin melkein kahden kuukauden päästä vinon pinon viivaimia.  ;)

Mie hyödynsin tätä vinkkiä ja tänään kolahti viivottimet luukusta. Mainittakoon vielä, että toissapäivänä kyselin viivaimia tuolta sivuston kautta. Ripeää toimintaa!

Orion Pharma on paikka mistä pitää tilata, ei orion. Tuo linkki johtaa harhaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse ainakin lähetin pyynnön tuota : http://www.oriola.fi/page.aspx?SectionId=3986 kautta ja posti toi perästä, tosin melkein kahden kuukauden päästä vinon pinon viivaimia.  ;D

Mie hyödynsin tätä vinkkiä ja tänään kolahti viivottimet luukusta. Mainittakoon vielä, että toissapäivänä kyselin viivaimia tuolta sivuston kautta. Ripeää toimintaa!

Orion Pharma on paikka mistä pitää tilata, ei orion. Tuo linkki johtaa harhaan.

Miten niin johtaa? Ainakin Lauhalle on mun lisäks tipahtanu viivaimet sieltä.

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse ainakin lähetin pyynnön tuota : http://www.oriola.fi/page.aspx?SectionId=3986 kautta ja posti toi perästä, tosin melkein kahden kuukauden päästä vinon pinon viivaimia.  ;D

Mie hyödynsin tätä vinkkiä ja tänään kolahti viivottimet luukusta. Mainittakoon vielä, että toissapäivänä kyselin viivaimia tuolta sivuston kautta. Ripeää toimintaa!

Orion Pharma on paikka mistä pitää tilata, ei orion. Tuo linkki johtaa harhaan.

Miten niin johtaa? Ainakin Lauhalle on mun lisäks tipahtanu viivaimet sieltä.

WTF mulle tuli kans postia että orion pharmalta pitäis ronkua..

Ajat muuttuvat- muutu sinäkin!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse ainakin lähetin pyynnön tuota : http://www.oriola.fi/page.aspx?SectionId=3986 kautta ja posti toi perästä, tosin melkein kahden kuukauden päästä vinon pinon viivaimia.  ;D

Mie hyödynsin tätä vinkkiä ja tänään kolahti viivottimet luukusta. Mainittakoon vielä, että toissapäivänä kyselin viivaimia tuolta sivuston kautta. Ripeää toimintaa!

Orion Pharma on paikka mistä pitää tilata, ei orion. Tuo linkki johtaa harhaan.

Miten niin johtaa? Ainakin Lauhalle on mun lisäks tipahtanu viivaimet sieltä.

Kun aioin sieltä tilata niin vastasi että paikka on väärä ja oikea on orion pharma + eräs henkilö.

Mutta korjatkaa seuraava tilaaja jos ei nyt näin olisikaan.. Ps, toimitus lähti heti oikealta henkilöltä muutaman tunnin sisällä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse ainakin lähetin pyynnön tuota : http://www.oriola.fi/page.aspx?SectionId=3986 kautta ja posti toi perästä, tosin melkein kahden kuukauden päästä vinon pinon viivaimia.  :)

Mie hyödynsin tätä vinkkiä ja tänään kolahti viivottimet luukusta. Mainittakoon vielä, että toissapäivänä kyselin viivaimia tuolta sivuston kautta. Ripeää toimintaa!

Orion Pharma on paikka mistä pitää tilata, ei orion. Tuo linkki johtaa harhaan.

Miten niin johtaa? Ainakin Lauhalle on mun lisäks tipahtanu viivaimet sieltä.

Ihan hyvin se tosiaan tuon linkin kautta toimi! ..heh, mitenkähän paljon on nyt tuolta mennyt viivain aneluja?  :D Varmaan ovat kyllästyneet kääntämään niitä oikeaan paikkaan, niin nyt laittaavat tuollaista vastinetta takaisin!

"I mean, how hard can it be?"

- Jeremy Clarkson

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mistä ihmeestä saa EKG-viivottimia. Ei ole löytynyt mistään ja viitsi lekureilta taskuista viedä...  :D Auttakaa!

Kyselin hiukan ja näin vastattiin: joo ei teille perustasolle anneta ollenkaan. Ja ei sairaanhoitajatkaan niitä saa. Ne on lääkäreitä varten.

Eräässä harjoittelupaikkassa (tk vastaanotto) varovasti kysyin lääkäriltä josko olisi ylimääräistä jota voisi "katsoa".

"Tota ootas, (kaivo taskuaan) täs on. Noita on mulla jossain pino mutta jos tää käytetty kelpaa niin saat sen"

Be a ninja, feel no pain

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Jaahas,ei herunut stetareita orion pharmalta.

Vastaus lähettämääsi mailiin

Stetoskooppien  jakelu on koskenut  ainoastaan lääketieteen opiskelijoita.Stetoskoopit ovat varsin iso kustannuserä.Lääketieteen opiskelijat tarvitsevat enemmän ko vekotinta jokapäiväisessä työssään.

Pirteitä syyspäiviä !

Esko Korhonen

Myyntipäällikkö

Orion Oyj ORION PHARMA

Ajat muuttuvat- muutu sinäkin!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ko vekotinta...  ;D JOs tarpeeks moni kärttäis, niin irtoiskohan stetarit? Vai pitäiskö kokeilla vaan tuuria, josko osuu eri henkilö kohdalle kuten viivaintenkin kanssa. :)

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ko vekotinta...  ;D JOs tarpeeks moni kärttäis, niin irtoiskohan stetarit? Vai pitäiskö kokeilla vaan tuuria, josko osuu eri henkilö kohdalle kuten viivaintenkin kanssa. 8)

Ettekai te oikeasti pummi stetareita noilta firmoilta, mitä seuraavaksi, mainosautoa? Miksi ihmeessä joku firma antaisi hoitajille stetareita...  :-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ko vekotinta...  ;D JOs tarpeeks moni kärttäis, niin irtoiskohan stetarit? Vai pitäiskö kokeilla vaan tuuria, josko osuu eri henkilö kohdalle kuten viivaintenkin kanssa. 8)

Ettekai te oikeasti pummi stetareita noilta firmoilta, mitä seuraavaksi, mainosautoa? Miksi ihmeessä joku firma antaisi hoitajille stetareita...  :-

Samasta syystä kun ne antaa lääkäreillekkin? Nyt täytyy kyllä sanoo,et ihmettelen sun asennetta. Ilmanen on ilmasta.

Ajat muuttuvat- muutu sinäkin!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Samasta syystä kun ne antaa lääkäreillekkin?

En keksi yhtään syytä miten lääkefirma hyötyisi hoitajien voitelusta, lääkärien ja lääketieteen opiskelijoiden kohdalla keksin montakin syytä.

Nyt täytyy kyllä sanoo,et ihmettelen sun asennetta. Ilmanen on ilmasta.

Niin minäkin sinun. Jos olisit lääkefirmassa duunissa, investoisitko rahaa henkilöihin joilla ei ole mitään vaikutusta tulokseesi?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kuten monesti tällä alalla, monessa tilanteessa on kyse suhteista. Jos on tuttuja eri firmoissa ja laitoksissa niin ei ole ongelmaa pyydettäessä pieniä palveluksia. Itse sain hankittua niitä ekg-viivaimia työkavereille helposti, kun otin yhteyttä erääseen Orionilla työskentelevään tuttuun henkilöön.

Näin se vain valitettavasti näköjään menee.

"If you ain't part of a solution, you are solid or gas."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ihan vaan mielenkiinnosta, niin mihin tarvitsette noita EKG-viivaimia?

EKG:n tulkinnassa apua, ei tietenkään välttämätön, mutta itse olen tottunut katsomaan nousut tuolla viivaimella, lisäksi se on helposti mukana kulkeva muistilappu.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä olen huomannut, että ekg-paperissa on ihan itsessään viivat 1 mm välein... ei vaan, kyllä sillä viivoittimella on ihan kiva katsoa sitä st-tasoa perusviivaan nähden, mutta saman asian ajaa mikä vaan suora reuna, jolla voi viivata siitä kompleksin kohdalta... Ekg-viivaimessa on myös kivasti muistin tueksi kaikenlaista infoa.

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...