Jump to content
MAINOS

Eronneiden todellinen määrä ?


Olli

Recommended Posts

Taitavat siellä tehyssä miettiä parjauskampanjaa foorumia kohtaan, koska ei agitaattoreita ole foorumilla paljonkaan näkynyt.

Miettiköön ihan rauhassa. Hoitajat.net on ja pysyy sitoutumattomana, kaikenlaiset mielipiteet ovat sallittuja. Meidän linjaa ei kokoomuksen emännät sanele ::)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 8 kuukautta myöhemmin...
MAINOS
  • Vastauksia 108
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Onko kukaan miettinyt liittyvänsä takaisin TEHYyn jos homma yhdistyksessä muuttusi?

Itse itseäni lainaten kevättalvelta:

Itse olen välillä hyvinkin vakavasti miettinyt takaisin ammattijärjestöön liittymistä, mutta juuri tällä hetkellä se ei näyttäisi olevan ajankohtaista;

Tehy ei ole käynyt ammattijärjestönä henkisesti lävitse vuoden -02 katastrofia ja se heijastuu ja näkyy kentällä yleisenä epävarmuutena liittoa kohtaan. Ja tämä epävarmuus taas saa aikaan sen että liitto ei voi olla valmis kovinkaan suuriin henkisiin ponnistuksiin.

Ajatukset ovat saman suuntaiset edelleen, eli näillä nykyisillä eväillä en esimerkiksi uskaltaisi lähteä lakkoilevan Tehyn matkaan. (joo, ei ajankohtaista...)

Mutta Teemun alkuperäiseen kysymykseen vastaus: Olen harkinnut ja todennäköisesi liittyisinkin takaisin jos toiminta muuttuisi uskottavaksi.

Onkos Teemulla sisäpiirin tietoa milloin homma muuttuu...?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onkos Teemulla sisäpiirin tietoa milloin homma muuttuu...?

Noh mähän olen mainostanut tuota vapaat vaikuttajat systeemiä aika ajoin ja nyt pyritään hankkimaan lisää jäseniä ympäri Suomea.

Meillä on ainakin kaksi jo valtuustossa olevaa, jotka ovat siis kuuluneet vasemmisto puolueen ryhmään ja heidät on siitä erotettu. Meillähän on tarkoitus saada kentän ääntä kuulumaan enemmän "yläkerrassa" ja siten vaikuttaa TEHYn toimintaan.

Itselläni on vilpitön tarkoitus päästä sinne valtuustoon tavallisten duunareiden takia ja luultavasti tulen tuomaan sairaalan ulkopuolisen ensihoidon ja jatko-opiskelijoiden asemaa esille enemmän kuin siitä on yleensäkään tuotu tai itse en ainakaan muista kuinka paljon huh.gif

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onko kukaan miettinyt liittyvänsä takaisin TEHYyn jos homma yhdistyksessä muuttusi?

-Jep, jos usko palaisi liittyisin.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Noh mähän olen mainostanut tuota vapaat vaikuttajat systeemiä aika ajoin ja nyt pyritään hankkimaan lisää jäseniä ympäri Suomea.

Meillä on ainakin kaksi jo valtuustossa olevaa, jotka ovat siis kuuluneet vasemmisto puolueen ryhmään ja heidät on siitä erotettu.

Erotettu syystä että...?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Erotettu syystä että...?

Koska olivat liittyneet porukkaan jossa kenelläkään EI ole puoluetaustaa(siis vapaat vaikuttajat).

Viime äänestyksen tuloshan vedettiin nurin poliittisin syin eli keskusta halusi oman ehdokkaan ehdottomasti TEHYn johtoon ja sinne valittiin kokoomuslainen(myöhemmin näyhdyin seurauksin ;D) jolloin keskustan valtuustoryhmä sai omalla kannallaan väännettyä puhelinäänestyksen nurin, tässä tämä lyhykäisyydessään.

Jos jollain on asiasta muuta ja varmempaa tietoa niin ei muutakuin se tänne...

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...