Jump to content
MAINOS

Eronneiden todellinen määrä ?


Olli

Recommended Posts

, jottei tarvitsisi ihmisten enää kartuttaa kovin montaa kuukautta kartuttaa Tehytiimin kahvikassaa. Ja pullatarjoilua.... =)

Asiaa voi auttaa kummasti,kun lopettaa jasenmaksujen maksamisen liittoon.Silloin olet eronnut liitosta.Oma eroni astui voimaan siita hetkesta,kun olin paivannyt kirjeeni(faxini).Noin tulkitsi työttömyyskassa v.1994.

No comments

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 108
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

, jottei tarvitsisi ihmisten enää kartuttaa kovin montaa kuukautta kartuttaa Tehytiimin kahvikassaa. Ja pullatarjoilua.... =)

Asiaa voi auttaa kummasti,kun lopettaa jasenmaksujen maksamisen liittoon.Silloin olet eronnut liitosta.Oma eroni astui voimaan siita hetkesta,kun olin paivannyt kirjeeni(faxini).Noin tulkitsi työttömyyskassa v.1994.

Palkkatoimistoon kannattaa jättää ilmoitus samana päivänä kun lähettää erokirjeen tehyyn. Minäkin lopetin jäsenmaksujen maksamisen samana päivänä kun erosin.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ainakin meillä duunissa palkkatoimisto vaati kirjallisen ilmoituksen ettei enää maksa jäsenmaksua Tehyyn.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Lähetin kirjallisena eroilmoitukseni tehyyn jo hyvissä ajoin ennen vuoden vaihtumista eli joulukuun alkupuoliskolla. Sain tänään kuitenkin postitse Tehy- lehden. Olin hämmästynyt! Olen pitänyt itseäni jo EX-tehyläisenä vuoden alusta.Tästäpä sitten soittamaan tehyn jäsenrekisteriin. Sieltä minulle vastasi ystävällinen naishenkilö ja kertoi, että minun eroilmoitukseni on JONOSSA ja odottaa käsittelyä, kun niitä on NIIN paljon.

Siis ihan oikeasti. Nyt tää TEHY:n touhu alkaa hatuttamaan niin per**leesti. J.L-P siis v a l e h t e l e e julkisuudessa njiin että korvat heiluu. "Ei tähän eroavien määrään liity sellaista dramatiikkaa kuin on väitetty". Vai ei, tämä alkaa olla naurettavaa touhua. Miksei kukaan/mikään lehti/tv tms kaiva totuutta esiin? Aaaargh!

cussing.gif

Luulisin, että näinkin ison liiton asioista oltaisiin kiinnostuneita mediassa. Esim. MOT tai vastaava voisi hieman "kaivella" asioita ja niiden oikeita periä. "Mihin ne jäsenmaksut todella menevät?"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: hoitopoika

Meillä riitti palkkoihin, että itse pirautti puhelimella ilmoituksen jäsenmaksun loppumisesta. Kuuma viimeviikon tapaus oli, että itse JL-P:ltä lähestyi vaatimatonta persoonaani sähköpostilla. Alku oli lupaava eli Hyvä J___ sen jälkeen tulikin lehdistötietoide, että TEHYN jäsenistö on kasvamassa eikä muuta. (olen suorastaan ällikällä lyöty). Että semmoista tänne lumihankien keskelle 8)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: hoitopoika

Lähetti lehdistötiedotteen, että jäsenmäärä kasvussa ja eronneita ei ole kuin 351, ja että minun pitäisi miettiä todella tekemisiäni.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Lähetti lehdistötiedotteen, että jäsenmäärä kasvussa ja eronneita ei ole kuin 351, ja että minun pitäisi miettiä todella tekemisiäni.

Heh, miksi juuri sinä? Mitäs törkyspämmiä olet sille heittänyt? 8)

Kenenköhän sitä pitäisi miettiä tekosiaan....

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Lähetti lehdistötiedotteen, että jäsenmäärä kasvussa ja eronneita ei ole kuin 351, ja että minun pitäisi miettiä todella tekemisiäni.

angry.png

Mitä sinun tekemisiä pitäisi miettiä?? Eikös täällä Suomessa saa vapaasti ilmaista sanaansa?

Omituista toimintaa -jälleen kerran- liiton johdolta. Alkaako poliittinen vaino hoitopojalle... heh!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Koska meidän eronneiden lukumäärästä nyt ei yhtenäisyyteen näytä päästävän, olisiko aika kerätä vanhan ajan "karvahattulähetystö" kokoon ja kokoontua pääkallonpaikalle kyselemään oman eroilmoituksen tilannetta ? Itse olen valmis tulemaan paikalle vaikkapa junalla täältä keskisestä suomesta. Olisihan se mukava kerrankin rähistä ihan asiasta...ja loppuillasta voisi katsoa sitten ravintolan tiskiltä ylitettiinkö uutiskynnys.

Työn orjat sorron yöstä nouskaa..maan ääriin kuuluu KUTSUMUS ?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ollin ajatuksessa on kyllä ituakin; varsinkin jos nämä SUURET eronneiden laumat (351 kpl) saisi kerralla liikkeelle... Tehyn kannaltra asia voisi kiusallisempaa mikäli eronneiden määrä ei vastaisikaan julkista totuutta...

Annoin itse eilen vinkkiä toimittaja kaverilleni tämän eronneiden oikean määrän suhteen. Tai lähinnä pyysiin katselemaan asiaa sillä silmällä saisiko asiasta mitään (uutta) jutun aihetta. En oikein jaksa uskoa että Tehy mielellään alkaa mainostaa mitään realistisempia eronneiden lukumääriä.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

TEHY:n vt. osastopäällikkö, tiedottaja Katriina Vasama:

<clip>Tehy ei ole valehdellut eikä kaunistellut julkisuuteen antamiaan lukuja jäseneksi liittyneistä tai jäsenyydestä luopuneista. Sellainen ei kuulu toimintapolitiikkaamme.

Uskallamme reilusti sanoa, että joka vuosi jäseniä eroaa ja uusia ja entisiä myös liittyy. Isossa järjestössä myös nämä luvut ovat isoja. Monien ammattijärjestöjen jäsenmäärä on laskenut jo useiden vuosien ajan siitä syystä, että ikäluokat pienenevät ja työelämä muuttuu.

Tarkemmat tilastoluvut saamme vasta, kun myös ammattiosastojen kautta tulevat ilmoitukset on ehditty viedä yhteiseen reksiteriimme.

Tiedotamme vuodenvaihteen viralliset jäsenmäärät, kunhan ajot niistä on tehty.Ymmärrät varmaan, että kun jäsenkunta on iso, myös jäsenrekisteriin tulee muutostietoja paljon. Meillä työskentelee siellä monia ammattilaisia, mutta

aikansa työ ottaa. Valitettavasti Talon ulkopuolla jäsenrekisterin serveriä ylläpitävässä firmassa on nyt ollut teknisiä häiriöitä, jotka ovat hidastaneet rekisteritietojen päivitytymistä. Kyse ei ole siis meidän tarkoituksellisesta viivyttelystämme, vaan harmillisesta teknisestä viasta,

joka edellytti uuden serverin hankkimista.

<clip>

Vai serveriviasta tämä johtuikin? 8)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eehehhhehehehhhehee...

Serverissä vika...eheh.

Miten tyhmänä sitä voi jäseniään pitää ja niitä pilkata??

Kas, kun juuri nyt sattui se vika tulemaan. ihme.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ai serverivika...voihan sen niinkin sanoa. Minulle selittivät ennen vuoden vaihdetta, että rekisteriä ylläpitävä henkilö on lomalla kaksi viikkoa (jona aikana mitään ei tapahdu). Olisiko hän ollut se serveri...mallia TEHY ?!?

Työn orjat sorron yöstä nouskaa..maan ääriin kuuluu KUTSUMUS ?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Oiskohan se serveri mennyt tukkoon liiallisesta eroamiasprosentista johtuen? Jos sitä, nimittäin, ei ole suunniteltu toimimaan ylikuormituksessa?

Mä olen vilpittömän pahoillani Tehyn puolesta kun serveri lakkaa toimimasta noin ikävässä kohtaa! Onneksi me hoitajat ollaan pitkämielisiä, ymmärtäväisiä, osaaottavia ja tyhmiä kuin saappaat.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kohta on kaksi kuukautta aikaa kun erosin Tehystä ja vielä se vaan lehti postilaatikoon tipahti.

Varsinaista järjestöpropakandaa ja eronneiden syyllistämistä lehti tulvillaan tyyliin: "sitoutunut jäsenyyteen, sitoutunut työhönsä" (etusivun otsikko)

Taitaa olla Tehyn serverit vieläkin jumissa...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eikä taida olla pelkät serverit mitkä siellä on jumissa; taitaa olla rattaat pysähdyksissä joka tasolla.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jos Tehy haluaa välttää lisää kiusallista ja vääränlaista huomiota, niin asia jätetään varmastikkin pöytälaatikkoon -tai vialliselle serverille- hautumaan... Tehyn touhuissa ei taida "any publicity is good publicity" päteä.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tehyn touhuissa ei taida "any publicity is good publicity" päteä.

Tai siella on sama motto kuin PV:lla:"Look Good,Do Good",mutta muuten saa olla kuin ellun kanat.

No comments

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vaati näemmä n. kk:n Tehyltä käsitellä eramiseni. Tänään tuli ilmoitus asiasta.

Joskohan siellä olisi saatu laitteet kuntoon että voisi alkaa kysellä eronneiden oikeaa määrää?

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minäkin sain laatikkooni tänään vahvistuksen eroilmoitukselleni 8)

Olin siis oheistanut eroilmoitustani paitsi kirjeellä, jossa perustelin vuosia kertynyttä kaunaani/pahaamieltä myös ilmoitin että haluan säilyttää työttömyyskassan jäsenyyteni.

Kuitenkin lappusessa ilmoitettiin että mikäli haluan säilyttää tyött. kassan jäsenyyteni tulee siitä ilmoittaa kassaan itse.... Eli eikun soittamaan huomenna, onneksi on yksi vapaa, että ehtii jonottaa vuoroaan.

Pelkän TEHY:n työttömyyskassan jäsenyys maksaa vuodessa: 50,80 €

Tämä on juuri tätä TEHY:ä ja miksei koko hoitotyötä (? )

Monta kertaa pitää hoitaa ja varmistaa yhtä asiaa....

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Sama täällä. Eroanomukseni lähetin jo vuoden vaihteessa, nyt tuli päätös pari päivää sitten. Eli tuolla käsittelyvauhdilla niitä todellisia eronneiden määriä kannattaa kysellä tehystä vasta keväämmällä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 11 kuukautta myöhemmin...

Meidän AM.OS 152 on eronnut n.100 viime vuonna

[Paljonkos teillä on jäseniä ammattiosastossa?

Taitaa olla n.1800, tää on itseasiassa noloa mun pitäis tää tietää 8)

Eroamisprosentti siis reilut 5%, jäseniä Tehyssä n. 125 000 tuhatta joten "mutuhihan" laskuopilla vajaat 7000 eronnutta >> jäsenmaksutappiot yli 2 miljoona euroa!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...