Jump to content
MAINOS

Löytyykö töitä?


Vieras: T-Bird

Recommended Posts

Olen tässä viimeaikoina pähkäilly, että löytyykö sairaanhoitajille (jotka syventyneet ensihoitoon) töitä ambulanssista. Varsin ajankohtainen kysymys mielestäni, nyt kun näitä ensihoitaja amk-ihmisiä valmistuu lisää. Hieman huolissani olen omasta tulevasta työtilanteesta. Valmistun jouluna 2006 Mitä mieltä olette? Tarviiko olla huolissaan, ettei pääse lanssiin töihin?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Varmasti löytyy, jos palkkataso vaan miellyttää!!!  :(

Palkalla ei ole mulle niin merkitystä, kunhan vaan saan tehdä työtä mistä tykkään...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Agitated

Noh, kyllähän sen työn pitää olla mielekästä!  :- Ei sitä kannata kumminkaan nälkäpalkalla tehdä...ja ainahan palkasta kannattaa neuvotella! Töitä löytyy, se on varma!  Voit siis nukkua yösi rauhassa.  :(

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen tässä viimeaikoina pähkäilly, että löytyykö sairaanhoitajille (jotka syventyneet ensihoitoon) töitä ambulanssista. Tarviiko olla huolissaan, ettei pääse lanssiin töihin?

Etelässä on töitä, mutta tällä kauenpana kehä3:sta löytyy kanssa, mutta valinnan varaa ei ole niinkään paljon!

nimim; taas silmissä kirvelee angry.png

Mä olen pähkäillyt tuota varallaolon autuutta, eli voit kotona päivystää, mutta kun virveli soi niin taas mennään(aina alle 15min!) ja tää on muuten vaarallinen aihe joten kirjoittelen johonkin muuhun ketjuun...

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Varmasti löytyy, jos palkkataso vaan miellyttää!!!  :)

Palkalla ei ole mulle niin merkitystä, kunhan vaan saan tehdä työtä mistä tykkään...

Kyllä se raha alkaa merkitsemään jossain vaiheessa. :(

Mutta oikesti, jos halutaan saada ensihoitotyötä tekevien palkkataso inhimilliselle tasolle, niin tuollainen ajattelutapa pitää hylätä. Se, että tykkää työstään ei saa olla syy sille, että maksetaan huonoa palkkaa. Niin kauan kuin on ihmisiä jotka eivät palkasta niin välitä, tulee työnantaja maksamaan huonointa mahdollista palkkaa huonoimmilla mahdollisilla työehdoilla.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyllä se raha alkaa merkitsemään jossain vaiheessa. :(

Niin kauan kuin on ihmisiä jotka eivät palkasta niin välitä, tulee työnantaja maksamaan huonointa mahdollista palkkaa huonoimmilla mahdollisilla työehdoilla.

Näin on!! Työnantaja palkkaa edullisinta työvoimaa, koska ensihoidossa ei yleisesti vaadita pitkää kokemusta. Työn tuloksia on vaikea arvioida, eikä siksi erityistaidoillakaan ole merkitystä. Ensihoito on innokkaiden noviisien temmellyskenttä. Uratietoiset ja fiksummat vaihtavat hommia. Muut leipääntyvät. Se on nähty.Muokkaus:lainaukset

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Palkalla ei ole mulle niin merkitystä, kunhan vaan saan tehdä työtä mistä tykkään...

Väärä vastaus! Ei näin! Ajatukset kyllä muuttuu viimeistään siinä vaiheessa kun asuntolainat ym. tulee ajankohtaiseksi...

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Palkalla ei ole mulle niin merkitystä, kunhan vaan saan tehdä työtä mistä tykkään...

Tai 56:netta kertaa menet samaan osoitteeseen/yhteisöön alkoholin+lääkeiden yliannostuksen takia klo 4.20 tiista/keskivikko yönä ja toteat, me muuten käytiin täällä toissa päivänäkin...

Oikeesti jossain valintakokeissa pitäis olla joku teatterikorkea esittämässä oikeeta työnkuvaa ja jotenkin ne hajutkin pitäis sinne saada...

Mäkin tykkään duunista, mutta jotenkin erilailla!

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Palkalla ei ole mulle niin merkitystä, kunhan vaan saan tehdä työtä mistä tykkään...

jotenkin tuntuu että asut vielä vanhempiesi taloudessa... ;) ;)

kyllä se mammonan arvostus vielä kasvaa.

- Ambulanssijuntti -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Palkalla ei ole mulle niin merkitystä, kunhan vaan saan tehdä työtä mistä tykkään...

jotenkin tuntuu että asut vielä vanhempiesi taloudessa... ;) ;)

kyllä se mammonan arvostus vielä kasvaa.

Tota kyllä mä asun ihan omassa kämpässä ja huolehdin täysin itse omista kuluistani

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Palkalla ei ole mulle niin merkitystä, kunhan vaan saan tehdä työtä mistä tykkään...

jotenkin tuntuu että asut vielä vanhempiesi taloudessa... :o ;)

kyllä se mammonan arvostus vielä kasvaa.

Tota kyllä mä asun ihan omassa kämpässä ja huolehdin täysin itse omista kuluistani

no taidat olla muuten vaan "ensihoitoon hurahtanut", jos palkalla ei mitään väliä... ;)

- Ambulanssijuntti -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Taitaa vilkkukuume vielä vaivata. Mut eiköhän se ajanmittaan parane, kun huomaa että oikeeta työtähän tämä on eikä mitään leijailua.

Jos kaikki vastavalmistuneet / valmistuvat tulevat tuolla "palkalla ei mitään väliä, kunhan vaan saan ajaa AMBULANSSIA!!!" -asenteella töihin alan arvostus & palkkaus ei parane IKINÄ. Aina löytyy uutta orjatyövoimaa suoraan koulunpenkiltä, kun vanhat kettuuntuu.

Ei näin, ei todellakaan näin!!

Ku tutkituttaa piäsä, ni suap oekkeet liäkkeet..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Saa nyt nähä miten tulee tulevaisuudessa olemaan paikkoja, kun pelastuslaitokset vähentää porukkaa sakupuolelta ainakin tuolla eteläisessä Suomessa  :-.

- Sinähän olet väsynyt, kun on oikein pussitkin silmien alla!

- Ei ne oo pussit, ne on tissit!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

no kohta on uudet määrärahat ens vuodeksi... :)

Ja samat ihmiset jotka tänä vuonna potikittiin rahapulan vuoksi pois palaavat tyytyväisenä takaisin. Kun pääsee ajamaan anpulanssia...  :-

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen tässä viimeaikoina pähkäilly, että löytyykö sairaanhoitajille (jotka syventyneet ensihoitoon) töitä ambulanssista. Varsin ajankohtainen kysymys mielestäni, nyt kun näitä ensihoitaja amk-ihmisiä valmistuu lisää. Hieman huolissani olen omasta tulevasta työtilanteesta. Valmistun jouluna 2006 Mitä mieltä olette? Tarviiko olla huolissaan, ettei pääse lanssiin töihin?

Varmasti löytyy töitä halukkaalle tekijälle. Palkkataso just onkin se "onglma".

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Varmasti löytyy, jos palkkataso vaan miellyttää!!!  :)

Palkalla ei ole mulle niin merkitystä, kunhan vaan saan tehdä työtä mistä tykkään...

Sitten ihmetellään miksi ensihoidossa on niin surkeat liksat :)
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Varmasti löytyy, jos palkkataso vaan miellyttää!!!  :o

Palkalla ei ole mulle niin merkitystä, kunhan vaan saan tehdä työtä mistä tykkään...

Sitten ihmetellään miksi ensihoidossa on niin surkeat liksat ;D

Aivan. Eikä ketään tätä menoa sitten halua puuttua palkkaukseen. Mutta onneksi tässä työssä huomaa melkoisen äkkiä, että kyllä "kutsumusammatista" pitää myös saada kunnollista liksaa.

- Sinähän olet väsynyt, kun on oikein pussitkin silmien alla!

- Ei ne oo pussit, ne on tissit!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Varmasti löytyy, jos palkkataso vaan miellyttää!!!  :nauraa:

Palkalla ei ole mulle niin merkitystä, kunhan vaan saan tehdä työtä mistä tykkään...

Sitten ihmetellään miksi ensihoidossa on niin surkeat liksat *nolona*

Aivan. Eikä ketään tätä menoa sitten halua puuttua palkkaukseen. Mutta onneksi tässä työssä huomaa melkoisen äkkiä, että kyllä "kutsumusammatista" pitää myös saada kunnollista liksaa.

Aivan! Sivustolla myytävää paitaa lainatakseni: "KUTSUMUSTA EI VOI LEVITTÄÄ LEIVÄNPÄÄLLE!"

Ku tutkituttaa piäsä, ni suap oekkeet liäkkeet..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itsekin olen miettinyt, että mitenkä tulee tulevaisuudessa löytämään hommia tältä alalta, kun lähihoitajaksi, ensihoidon suuntaavasta valmistun. Onko millaiset mahdollisuudet saada hommia polilta ja lanssista, vai onko vuodeosasto tms. ainoa mehdollisuus? Tarkoitus olisi jossain vaiheessa jatkaa opintoja, mutta tässä välissä tekisi ihan hyvää tehdä vuosi pari töitä ja hankkia kokemusta (ja rahaa)...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: hotosaku

Olen tässä viimeaikoina pähkäilly, että löytyykö sairaanhoitajille (jotka syventyneet ensihoitoon) töitä ambulanssista. Varsin ajankohtainen kysymys mielestäni, nyt kun näitä ensihoitaja amk-ihmisiä valmistuu lisää. Hieman huolissani olen omasta tulevasta työtilanteesta. Valmistun jouluna 2006 Mitä mieltä olette? Tarviiko olla huolissaan, ettei pääse lanssiin töihin?

Jos on näyttöä tai ainakin uskoa itseensä ja taitoihinsa sekä täydellä järjellä varustettu ei tarvi pelätä etteikö ambulassihommia sairaanhoitajille löydy. Pitää kuitenkin muistaa että ei liian suurilla henkseleillä työnhakuun. Pääosa ensihoitaja amk väestä munaa mahdollisuutensa juuri liian suurilla luuloilla itsestänsä ja opiskeluajan käyttäytymisellään.  Ja ei kun töihin.....
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse oon sairaanhoitaja ja ambulanssissa töissä. Alkuun ensimmäisten paikkojen saaminen oli vähän vaikeaa, mutta kun oli valmis lähtemään keskelle ei mitään töihin niin sen jälkeen töitä on riittänyt. Perus- ja hoitotaso ovat työllistäneet. Ei pidä muuta kuin olla rehellinen ja tehdä työnsä kunnolla, eikä olla liian pollea. Jos ei osaa niin aina voi opetella ja oppia sairaanhoitajana ensihoitotyöhön.

Opettaja jumalan armosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...